וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"להיות סטייליש זה לא בעדיפות עליונה אצלי. אני לא כמו אמא שלי"

3.4.2016 / 9:17

ובכל זאת, הדוגמנית לשעבר ומי שהחלה את הקריירה כ"בת של" היא היום סוג של אימפריה, ואוחזת בשורת טייטלים מפוארת. על תקן מלכת הכיתה, ג'וליה רויטפלד מציגה עומק של סטודנטית לאמנות, לייף סטייל של נערת מסיבות ומלתחה של עורכת ווג

יח"צ - חד פעמי

בווידיאו: ג'וליה רויטפלד מאחורי הקלעים בצילומי הקמפיין ל-H&M קונצ'ס אקסלוסיב

ג'וליה רסטוין רוטפילד נבחרה על ידי H&M להיות הפרזנטורית / דוברת של קו הקונצ'ס של החברה, ובכך היא מסמנת שיא נוסף בקריירה המסועפת שלה. הדוגמנית לשעבר ומי שהחלה את הקריירה שלה כ"בת של" היא היום סוג של אימפריה, ואוחזת בשורת טייטלים כמו מעצבת אופנה, ארט דירקטורית, פרזנטורית ובעלת אתר אינטרנט למוצרי אמהות ובנות (romy and the bunnies).

ההתהוות של רויטפילד בפרונט-רואו התרחשה למעשה לפני 35 שנים כבתם הבכורה של הזוג הבוהמייני קארין וכריסטיאן רסטוין - היא אושיית אופנה, דוגמנית, סטייליסטית ועורכת ווג פריז, והוא מייסד הלייבל הצרפתי אקוויפמנט. כילדה היא גדלה בפריז וחייה התרכזו בחופשות סקי בווקאנס החורפי ובחופים אקזוטיים בוואקנס של אוגוסט. בין החופשות היא הסתובבה עם אמא בין סטים של צילומים לתצוגות אופנה ובמערכות מגזינים.

ג'וליה רסטוין רויטפלד בתצוגת שאנל קוטור, סתיו/חורף 2013/14, פריז, 2 יולי 2013. Pascal Le Segretain, GettyImages
מחוץ לתצוגה של שאנל, כמתבקש. ג'וליה רויטפלד/GettyImages, Pascal Le Segretain
אפילו כשהיא לבושה בז'אנר קרדשיאן - צמוד, נוצץ וחשוף - היא מצליחה להעביר ווייבים של חינניות מתוחכמת

גובהה המאתגר (קצת פחות מ-1.70 מ') לא איפשר לה קריירת דוגמנות במסלול הרגיל, אבל הקירבה לצלחת ולוק מרענן הניבו לה השלמת הכנסה לא רעה בתחום. את תקופת לימודיה האקדמים היא בילתה במכללת פארסונס הניו-יורקית ומאז היא העתיקה את כתובתה לתפוח הגדול. קפיצת המדרגה הראשונה שלה התרחשה ב-2006, עת הייתה בת 21. חבר המשפחה, טום פורד, בחר בה להיות הפנים של הבושם שלו, בלאק אורצ'ירד, מה שהזניק את הסיקור התקשורתי והעניין סביבה. מאז היא כיכבה על שערי מגזינים, הצטלמה לקמפיינים כדוגמנית וכדוברת (של מנגו ואקססורייז בין היתר). על תקן מלכת הכיתה או הבת של, היא מציגה עומק של סטודנטית לאמנות, לייף סטייל של נערת מסיבות ומלתחה של עורכת ווג.

רויסטין יפה ללא ספק, אבל לא במונחים של דוגמנית, אלא יותר בכיוון הבת של של השכן, או למעשה השכנה (מווג). בנוסף היא אוחזת בלוק הכי רותח שיש כרגע. לא רזון חולני אלא מבנה גוף בעל נתונים ממוצעים, סנטר מחודד במקצת, חיוך כובש, מבט נגיש ואטיטוד צרפתי סקסי. אפילו בתמונות בהן היא לבושה בז'אנר קרדשיאן - צמוד, נוצץ וחשוף - היא מצליחה להעביר ווייבים של חינניות מתוחכמת. ככה זה כשיש שיק צרפתי בגנים. הכריזמה הכללית שלה היא כזו שמאגדת נתונים חיצוניים עם אינטליגנציה, קשרים נכונים ויכולות סוציאליות גבוהות. לוק לא מאיים המגובה בחיוך כובש ומבט המבטיח שיהיה כיף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
"אני אף פעם לא אובר דה טופ, אלא שומרת על פשטות. חשוב לי להרגיש נוח"

גם הנוחות שבה היא אוחזת את הגוף, בין אם בצילומי עירום, הריון או סתם על שטיח אדום, מרמזת על אטיטוד מהזן הנכון. כשהיא חושפת את עצמה באינסטגרם, במגזינים או סתם בהופעה ציבורית, היא לא משדרת טראש אמריקאי חלול אלא תיחכום נגיש מלא בסטייל. את 241 אלף העוקבים שלה היא מפנקת באימג'ים שממצבים אותה כגורואית לייף סטייל המג'נגלת בין אמהות לרומי בת ה-4 (כמעט), חיי חברה זוהרים, ראיונות ושערי מגזינים, פרויקטים מקצועיים, חופשות, ואזכורי ארנבים (כיח"צ לאתר שלה). מבן זוגה ואבי בתה, דוגמן קרואטי בשם רוברט קוניק, היא נפרדה לפני שנתיים וחצי.

בימים אלה כאמור היא משגררת את H&M, וכחלק ממערך יחסי הציבור היא מתראיינת ככוהנת סטייל ומעידה על עצמה שהיא "מינימליסטית וקלאסית. ממש לא אופנתית כמו אמא שלי. אני אף פעם לא אובר דה טופ. חשוב לי להרגיש נוח".

היא גם מעיזה לשחרר הצהרה: "להיות סטייליש זה לא בעדיפות עליונה אצלי. אני פשוט אני, שומרת על פשטות. לובשת הרבה שחור בחורף, ובקיץ הסגנון שלי יותר בוהמייני". בנוסף, היא לא יכולה לחיות בלי "נעלי עקב שחורות בגזרת פאמפ, ג'ינס מחמיא ושמלה שחורה קטנה". אוקיי, רשמנו.

ג'וליה רויטפלד בקמפיין ל-H&M קונצ'ס אביב 2016. הנס מוריץ,
"אני מינימליסטית וקלאסית". בקמפיין לקולקציית הקונצ'ס של H&M. פרזנטורית ודוברת/הנס מוריץ
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפקת אופנה למגזין I-D ב-2012. מילפית עם שיק/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במראה אליזבת טיילור בהפקת אופנה למגזין V' האמריקאי, 2011/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבת של אמא שלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חגיגה של גנטיקה. עם אמא קארין בקמפיין לז'יבנשי, חורף 2013/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully