וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היד שמנענעת את הלק: סיפורה של דוגמנית ידיים עסוקה

4.4.2016 / 11:45

אדל אודו החלה את דרכה בתעשיית האופנה כדוגמנית מן המניין, אבל גובה לא מספק וזוג ידיים מושלמות שינו את כיוון הקריירה שלה. אז היא נעה באיטיות כדי לא לשבור ציפורן, לא מבשלת כדי לא להיכוות ולא שותה קפה כדי לא לרעוד, אבל מרוויחה עד 6,000 דולר ביום

אינסטגרם/פרסומת אינסטגרם

בווידיאו: פרסומת לבושם עם הדוגמנית בהטי פריסלו והידיים של דוגמנית הידיים אדל אודו

אדל אודו היא דוגמנית עסוקה ומבוקשת המרוויחה ביום עבודה אחד עד 6,000 דולר. אבל אם פניה לא מוכרות לכם, אל תחושו בלתי מעודכנים. אדל אודו אמנם מגיעה לצילומי דוגמנות כל יום, אבל נשארת מחוץ לפריים. מה שמצטלם זה זוג הידיים המושלמות שלה, ואותן סביר שראיתם רבות. הרבה יותר ממה שנדמה לכם. הידיים עם המניקור המופלא שאוחזות בבקבוק הבושם שאנל 5 או נעלי כריסטיאן לובוטין, הן לא ידי הדוגמנית היפהפיה בפרסומת. הן הידיים של אדל אודו.

"האמת היא שפעם הייתי נבוכה להודות שאני דוגמנית ידיים. הרגשתי שראוי לתרום לחברה יותר מציפורניים מושלמות", אמרה אודו לניו-יורק טיימס לאחרונה, "אבל הבנתי שכל אחד מאיתנו תורם את חלקו".

אודו, המיוצגת על-ידי סוכנות בודי-פארטס מודלס המתמחה בדוגמני חלקי גוף (כולל שיער, חיוך וישבן), היא גם דוגמנית בטן, חזה, שפתיים וכפות רגליים, אך עיסוקה העיקרי הוא כדוגמנית ידיים. הרבה פעמים היא שימשה גם ככפילת ידיים של כוכבות ידועות ודוגמניות בסרטים ובווידאו-קליפים, למשל קייטי פרי, פנלופה קרוז, ריס וויות'רספון ובהטי פרינסלו.

בכל אחת מאינספור המודעות והפרסומות בהשתתפות הידיים של אדל, הן מתועדות במלוא תפארתן; עור בריא וקורן, אצבעות ארוכות וישרות, ציפורניים מעוצבות וסימטריה שלא תיאמן. ובזכות הידיים האלו אדל מגלגלת סכומים גבוהים כבר שנים. בחברת לק הציפורניים ESSIE מעסיקים אותה דרך קבע., כמו גם במותג נעלי היוקרה כריסטיאן לובוטין.

המושלמות הזאת לא פעם היתה מכשול. קורה שהידיים של אדל לא זוכות בתפקיד "ידיים של אימא" כיוון שהן זוהרות מדי בשביל לחתוך ירקות על קרש חיתוך או לקנח את אפו של פעוט. בשביל זה יספיק, פחות או יותר, כל זוג ידיים עם ציפורניים קצרות. היא גם משמשת רבות בצילומי אילוסטרציה והפקות אופנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יוקרה. ידה של אדל אוחזת בארנק-קלאץ' בהפקת אופנה מגזינית/מערכת וואלה!, צילום מסך

אדל נשרה מהקולג' לטובת קריירת דוגמנות. אבל גובה של "רק" 1.68 מטר לא הספיק. היא היתה פשוט נמוכה מדי. אבל יום אחד הסוכן שלה שלח אותה לצילומי פרסומת של לק הציפורניים OPI והיא התקבלה. מאז היא שם לוהט בגזרת צילומי הפרסום של מוצרי ידיים וציפורניים. העבודה לא קלה. בדרך-כלל שני מניקוריסטים עובדים על ידיה במקביל, מה שלא מאפשר לה לסמס או לקרוא, ולעתים מצלמים לא פחות מ-15 מראות ציפורניים ביום.

כיוון שרוב העבודה עבור דוגמנית ידיים היא בניו-יורק, היא נאלצת לגור בבירת האופנה הרחק מבעלה זה שמונה שנים המתגורר במאליבו, קליפורניה.

בניגוד לג'ורג' קוסטנצה "דוגמן הידיים" הלוהט מסיינפלד ששמר על ידיו באמצעות כפפות בישול, אדל שומרת על שלה באמצעות מריחת קרמים טבעיים שהיא מכינה בעצמה. היא גם נעה באיטיות על מנת להימנע משבירת ציפורן, לא מבשלת ונמנעת מקפאין כדי לא לרעוד בצילומי תקריב.

ולאחר שנים של עיסוק כדוגמנית ידיים (היא מסרבת לחשוף את גילה, כמו רבים שעיסוקם הוא מול עדשת המצלמה) יש לה תובנה אחת נהדרת לכולנו: "אנו הנשים יכולות להיות קשות עם עצמינו, אבל כל אישה אמורה למצוא חלק מסוים בגופה שהיא הכי אוהבת".

שאנל 5

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ישה של אדל אוחזת בבקבוק הבושם האיקוני/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully