וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת המין הנשי: עולם הטיפוח מצא את סוד הנעורים

12.4.2016 / 11:20

כשהעור מסביב לעיניים מטופח ונטול פגמים, הפנים נראות צעירות. כשבעניין כלולים מרכיבים יוקרתיים זה לוקח את הטיפוח לפסגות נוספות. קרם חדש שמיועד לשפר את מראה העור מבטיח להעניק לכן זוהר ועוצמה. טוב מראה עיניים וכו'

אסתי לאודר. יח"צ,
לכל אישה מגיע לאחוז בפריט יוקרתי/יח"צ

כמעט לכל אחת מאיתנו יש פריט יוקרתי, שאנו מתייחסות אליו בכבוד, ולא רק בגלל ההשקעה ברכישתו אלא גם בשל איכותו והניחוח המוקפד שלו. אנחנו תולות בו תקוות והוא אף פעם לא מאכזב - בכל פעם שהוא בשימוש כולם מבחינים בהילה שהוא יוצר. לכן כשהוא נשלף מהמקום בו הוא שמור, כמו אוצר סודי ברור שזו הייתה ההחלטה הכי טובה שעשינו.

בין אם אתן חובבות מותגי יוקרה ובין אם אתן מסתפקות בפחות, מותר לכן להודות - רובינו היינו שמחות לענוד על היד צמיד יהלומים, לאחוז בתיק מעצבים או להשחיל את רגלנו לתוך נעליים של ג'ימי צו – רובינו גם היו רוצות להחזיק קרם איכותי ויוקרתי על שולחן האיפור.

המתמטיקה של החיים

את זה ידעה אסתי לאודר כבר בשנת 1956. "כל אישה רוצה מגע של יוקרה בחייה", אמרה האישה שידעה כמעט טוב יותר מכל אחד איך לשמור על מראה עור חלק וצעיר ככל האפשר. לאודר יצרה את רה נוטריב, סדרה לטיפוח העור - הסדרה מכילה מרכיבים שנחשבים אוצרות הטבע היקרים והנדירים ביותר בעולם והיא הסדרה הראשונה בעולם בקטגוריית המותרות.

לא הייתן מתפלאות לו שמעתן על חוקר שיצא לחפש את מעיין הנעורים, והשקיע בחיפוש נכונות, מרץ, זמן ומשאבים נכון? ברור שלא. המים הנחשקים שווים את כל ההשקעה. כך חשבה גם אסתי לאודר, היא רצתה ליצור את מוצרי טיפוח העור האולטימטיביים ולא חסכה דבר במסעה זה. אותם הסטנדרטים מלווים את אנשי החברה גם היום והם אלה שמייחדים את רה-נוטריב.

לאודר האמינה שלכל אחת מגיע לאחוז בפריט יוקרתי. ואכן פריט כזה תמיד יצדיק את ההשקעה - טוויסט של רצינות והשפעה שגונב את ההצגה. אם חשבתן שהיהלומים הם חבריה הטובים של האישה, אז תחשבו שוב, כי כשהם משובצים בקרם עיניים הם חברים הרבה יותר טובים – הכוונה כמובן לא לאבנים הנוצצות אלא לפטריות הכמהין שבשל תכונותיהן הן מכונות יהלום – היהלום השחור.

אסתי לאודר - רה נוטריב. יח"צ,
המרכיב הנחשק, כחיפוש אחר מטמון. פטריית כמהין/יח"צ

כובשים פסגות

זה באמת נשמע כמו אגדה אבל אנשי המחקר של החברה נודדים ברחבי העולם בחיפוש אחר התגליות החדשניות ביותר. במסע ספציפי ארוך חיפשו החוקרים את אחד המרכיבים הנדירים בטבע - כמהין היהלום השחור.

לאחר מאמצים רבים הם הצליחו למצוא את המרכיב הנחשק, שהקטיף שלו כמוהו כחיפוש אחר מטמון. בחברה, בה משלבים בין פסגת הטבע לפסגת המדע, הצליחו המדענים לפתח את תמצית כמהין היהלום השחור, שבכל טיפה טמון מאמץ של 10,000 שעות - מהרגע בו מופיע אוצר נדיר זה לראשונה באדמה ועד להכנסתו לתמצית.

רבים בוודאי מכירים את פטריית הכמהין כמעדן נערץ ומשובח אך יש לו גם יכולת נדירה ובלעדית להמריץ ולהחיות את מראה העור, לפסל ולהרים אותו. היהלום השחור ומרכיבים יקרי ערך אחרים הם אלו שהפכו את סדרת רה נוטריב לייחודית – סדרת טיפוח אולטימטיבית, יוקרתית שהיוצרים שלה לא חסכו דבר במסעם המורכב ליצור אותה.

רה נוטריב - חדש. יח"צ,
Re-Nutriv/יח"צ

עיניים שלי

זה לא סוד שהעיניים הן מרכז הפנים והאזור סביבן הוא אחד המקומות הראשונים שמראים סימני הזדקנות - כהויות, נפיחויות וקמטים יעניקו לפנים הבעה של עצב ועייפות. אם לא ידעתן, העור מסביב לעיניים מועד לפורענות - הוא דק יותר מאשר במקומות אחרים בגוף ובפנים, בערך פי 10.

ככל שאנחנו מתבגרים הוא מאבד מגמישותו והופך אפילו דק יותר. מצבו מחמיר עוד יותר אחרי חשיפה לשמש, עישון, בכי, ופעולות נוספות.

הופעת הנזקים בעור באזור העיניים היא בלתי נמנעת - בשל רגישותו הוא פגיע וחשוף. גם אם שומרים עליו היטב זה לא משנה את העובדה שהוא זז, כל הזמן, משהו כמו 10,000 תנועות ביום. מכיוון שגם תנועות אחרות בפנים משפיעות עליו כמו הבעות מתח וחיוך, זה עוד יותר מסובך. ואנחנו האחרונים שנמליץ לכן לא לחייך.

גם אם ניחנתן בגנטיקה משובחת זה האזור הראשון שמסגיר את גילכן האמיתי. העובדה שזה קורה לכולן לא מעודדת אף אחת, מה כן? תכשיר רב עוצמה, טהור ויוקרתי שיאיר את העור ויצור שינוי מהותי.

ממשיכים וכובשים

בימים אלו משיקים באסתי לאודר קרם עיניים חדש, שהוא חלק מסדרת רה נוטריב המצוינת של המותג וזה כבר מבטיח הרבה. ה- ULTIMATE DIAMOND TRANSFORMATIVE ENERGY EYE CREME, מכיל, מלבד תמצית כמהין מרכיבים נדירים ויקרי ערך נוספים כמו זהב 24 קראט ופנינים מהים הדרומי.

הקרם החדש מלטש את איזור העיניים ובעצם מציע חוויה יוקרתית באמצעות משיחה באפליקטור שנע בתנועות סיבוביות ועשוי סגסוגת זהב מקררת. האזור סביב העיניים זוכה לרענון ולמראה מושלם – תפוח יותר, מוצק יותר ובעל פחות קמטוטים.

עם הזמן, מתפתחות באזור העיניים הגנה טובה יותר של מחסום העור לצד עמידות משופרת מפני מתקפות סביבתיות שעלולות להאיץ את תהליך ההזדקנות.

מלבד זאת מצויד קרם העיניים בטכנולוגיה מתקדמת שפותחה בהשראת האפיגנטיקה (תחום העוסק בשינוי הגן). היא תומכת בתוחלת החיים הטבעית של תאי העור, שמרת על צפיפות מרקמו ושיקומו, ובכך תורמת לשימור הנעורים - אפילו שהמושג נשמע כמו חלק מאגדה או פנטזיה, כשמדברים על העור במיקום הספציפי הזה הרי זאת המטרה, לעקב את ההזדקנות ככל הניתן.

אם עדיין לא מצאתן את הפריט האולטימטיבי, היוקרתי והמרגש קרם כזה בהחלט עונה להגדרות, וגם אם יש לכן פריט אחד, אף פעם לא יזיק עוד אחד, כזה שיאיץ לכן את הדופק או לחילופין יגרום לכן להחסיר פעימה כשאתן אוחזות בו.

בואי להכיר מקרוב את Re Nutriv

וואלה! NEWS בשיתוף אסתי לאודר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully