וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זזה כמו ג'אגר: קייט מוס מוכיחה שהיא עדיין נערת רוקנ'רול

ליאת להב

5.4.2016 / 8:23

הרוק-צ'יק האולטימטיבית של תעשיית האופנה חוגגת בגיל 42 שער חדש בווג בריטניה, השער ה-37 שלה במגזין הנחשב. בצילומים היא מציגה מחווה אופנתית-סקסית ללהקת הרולינג סטונס האהובה, לקראת תערוכת רטרוספקטיבה שתיפתח היום בלונדון

סריקה

בווידאו: קייט מוס בראיון לקייט פאלן, עורכת האופנה של הווג הבריטי, נובמבר 2014

קייט מוס, המלכה הבלתי מעורערת של עולם האופנה ושל סצנת חיי הלילה הלונדונית מוכיחה שוב שהיא יודעת לעשות את הרוקנ'רול בדרך השיקית שלה. בגיל 42 היא מצטלמת בפעם ה-37 לשער של מגזין ווג בריטניה, בגיליון חודש מאי - אחד לפני הגיליון החגיגי שיציין 100 שנים למגזין המוערך.

את הצילומים צילם קרייג מקדין, צלם שעבד בעבר עם דוגמנית העל הבריטית. על עבודת הסטיילינג היתה אחראית מוס בעצמה. בתמונות היא מציגה מחווה אופנתית ללהקת הרולינס סטונס. בצילום השער מופיעה קייט בחולצה עם הלוגו של הלהקה, ובתמונה מגרה מתוך הפקת האופנה הפנימית קייט עוטה על עצמה את הדגל המסמל את הלהקה, שחובר למכנסונים שחורים, מגפונים כסופים עם גרביים ושיער בלונדיני פרוע. נערת הפוסטר של המוזיקה הבריטית מזכירה לקוראים שהיום תיפתח בגלריית סאצ'י הלונדונית תערוכת רטרוספקטיבה לכבוד הלהקה הוותיקה והמוערכת.

קייט מוס על שער ווג בריטניה, מאי 2016. : קרייג מקדין, סריקה ווג, מערכת וואלה! NEWS
היא דווקא תמיד יכולה לקבל מה שהיא רוצה. קייט מוס על שער ווג בריטניה, מאי 2016/מערכת וואלה! NEWS, : קרייג מקדין, סריקה ווג

בשבוע שעבר דווח כי מוס החליטה להיפרד מסוכנות הדוגמנות סטורם, הסוכנות בה היתה חתומה מתחילת הדרך בגיל 14. בהודעה רשמית מטעם הסוכנות נמסר לתקשורת: "לאחר קשרי עבודה מוצלחים שנשמרו 28 שנים, קייט החליטה להמשיך לנהל את העסק מהבית".

הרבה מים זוהרים עברו בנהר האופנתי של קייט מוס מאז הקמפיין בכיכובה לקלווין קליין ב-1993, שהפך כמובן לאיקוני. באותה השנה קייט אף זכתה לשער הראשון שלה על ווג בריטניה, שכאמור פתח מסורת של שערים חגיגיים ומוצלחים בכיכובה. היא טיפסה במהרה בסולם הקריירה והפכה לאחת הדוגמניות הבולטות בכל הזמנים, עם יופי שאין עליו עוררין, חוש סטייל מהפנט ופוטוגניות מנצחת. כשמוסיפים לכל אלה גם את האטיטוד הקולי, המסתורין והמבטא החמוד - אפשר להבין מה גורם לכולם (וגם לנו) לפתח אובססיה כלפיה.

קייט מוס מתלבשת

לאחר צילומי עירום בלתי נשכחים, הטופמודל מחזירה את הבגדים

לכתבה המלאה
קייט מוס על במחווה לרולינג סטונס במגזין ווג בריטניה, מאי 2016. קרייג מקדין, סריקה ווג, מערכת וואלה! NEWS
לזוז כמו קייט מוס. מחווה אופנתית לרולינג סטונס. ווג בריטניה, מאי 2016/מערכת וואלה! NEWS, קרייג מקדין, סריקה ווג

ביולי האחרון, אחרי תצלומים מרהיבים רבים בעירום, החליטה דוגמנית-העל לשים סוף לז'אנר. הסיבה הרשמית שהוצגה: היא רצתה להוות מודל אמהי נכון עבור בתה בת ה-12, לילה גרייס, כך סיפרה בראיון ל-The Mirror הבריטי. מוס גם ציינה שבתה מכירה היטב את הצילומים שלה למגזין פלייבוי, בהן היא מצולמת בעירום עם אזני שפן. מאז היא הספיקה להוסיף לרזומה המכובד צילומי עירום שחור-לבן מהפנטים לקמפיין של ברברי, והציגה ישבן מושלם בקמפיין קרם השיזוף סן טרופז שצולם בריביירה הצרפתית. הודות לאינטרנט, לילה תראה את אמא שלה בעירום בשלל גרסאות עוד הרבה זמן.

השנה התבקשרה הסופרמודל לבחור את הצילומים האהובים עליה בכל שנות הקריירה התוססת שלה, אותם צילמו שמות גדולים כמו אנני לייבוביץ', מריו טסטינו, מריו סורנטי, יורגן טלר ועוד. הכנו מקבץ של הפייבוריטים של מוס פלוס כמה פייבוריטים שלנו, שניתן לצפייה פה למטה. מהו הצילום המנצח? הצביעו והשפיעו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלום לתמימות? השער הראשון של קייט מוס במגזין ווג בריטניה, 1993/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצילומים המוצלחים ביותר בקריירה של קייט מוס: איזו תמונה מנצחת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully