וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משנה כיוון: גל גדות עוצרת נשימה בחליפה על השטיח האדום

11.4.2016 / 8:07

רק לפני שבועיים הצענו לסופרסטארית לשנות את הסטיילינג, בעקבות מצעד שמלות מאכזב. כעת, בהקרנה הלונדונית של "קרימינל" בכיכובה, היא מציגה הומאז' לחליפה הנשית של איב סן לורן, באאוטפיט בעיצוב ויקטוריה בקהאם. גדות מוכיחה שוב שמינימליזם קלאסי זה הלוק המדויק עבורה

ספלאש

בווידיאו: גל גדות בשמלה שלא ממצה את הפוטנציאל בפרימיירה של "באטמן נגד סופרמן" בלונדון, לפני כשבועיים

רק לפני כשבועיים הצענו פה לגל גדות לשנות קצת את הסטיילינג בבחירת האאוטפיטים. הכתבה הובאה כתגובה מתבקשת לגל השמלות המאכזבות שהחליפה הסופרסטאר על השטיחים האדומים במסגרת קידום הסרט "באטמן נגד סופרמן". והנה, כבר ניתן להבחין בשינוי כיוון משמח מהגזרה. וכשיש על מה לפרגן, אנחנו פה כדי להרים.

ביום שישי האחרון התקיימה הפרמיירה הלונדונית של הסרט "קרימינל" בכיכובה, לצד קווין קוסטנר. גדות הגיעה לבושה בשחור בעיצוב בית האופנה של ויקטוריה בקהאם ונראתה מהממת באופן עוצר נשימה.

גל גדות על השטיח האדום בלונדון עם חליפה של ויקטוריה בקהאם. GettyImages
ז'קט בעל רכיסה כפולה ומכנסי סקיני בעלי אמרה בוהקת לאורך הצד באפיל ספורטיבי. גדות בגלאם מדויק/GettyImages

חליפת שני החלקים שלבשה הייתה מורכבת מז'קט בעל רכיסה כפולה ומכנסי סקיני בעלי אמרה בוהקת לאורך הצד באפיל ספורטיבי. להשלמת הטוטאל לוק הבריטי היא צירפה נעלי פאמפ שחורות של רופרט סנדרסון ותיק קופסה מטאלי של אל קיי בנט.

המראה הכללי היה בניחוח הומאז' לאיב סן לורן ולחליפה הנשית האיקונית שניסח אי שם בשנות ה-60 של המאה הקודמת - "לה סמוקינג". הגרסה העדכנית של בקהאם החמיאה לגדות כמו צמות סיניות לקים קרדשיאן, וגרמה לקווין קוסטנר להחוויר לנוכח הגלאם המדויק של השחקנית המככבת לצידו.

לא בכל יום שחקנית ישראלית נמצאת במרכז תשומת הלב העולמית ככוכבת שובר קופות בינלאומי, והמעמד בהחלט מרגש גם את מדורי האופנה המקומיים, ואנחנו ביניהם. כיאה לכוכבת איי-ליסט, שכרה גדות את שירותיה של הסטייליסטית מיכאלה ארלנגר, שברזומה שלה נמצאת הלקוחה לופיטה ניונגו - אחת שחורכת שטיחים אדומים כמתלבשת מצטיינת. אם נוסיף למשוואה את הגוף האלוהי של גדות והגישה לבגדי מעצבים מהשורה הראשונה - אז ברור שיש פה אפשרויות בלתי מוגבלות בגזרת הטוטאל לוק.

מה בעצם לא עבד?

מה נסגר עם השמלות המחרידות של גל גדות?

לכתבה המלאה
גל גדות על השטיח האדום בלונדון עם חליפה של ויקטוריה בקהאם. GettyImages
תפנית אופנתית מובהקת ממה שהורגלנו בחודשיים האחרונים/GettyImages

ולמרות הכל, וכגודל הציפיות - האכזבה לנוכח מצעד התלבושות בבכורות העולמיות של הסרט היתה צורמת במיוחד. גל נראתה יפהפייה ומתוקתקת אבל אי אפשר היה להתעלם מחוסר מיצוי הפוטנציאל הגלום בשילוב המנצח של סטייליסטית מוכשרת ושחקנית בעלת רגליים בלתי נגמרות וגוף של טופמודל.

המסקנה הפשוטה שהגענו אליה - וכעת גל לשמחתנו יישמה אותה, היא שמינימליזם עובד הכי נכון במקרה של גדות. הרעש הקרדשיאני והעומס של שמלות המתהדרות במרקמי בדים עשירים לא מחמיאים לאצילות המעודנת שלה. החליפה המאוד מוצלחת מהאירוע הפומבי האחרון מחזירה את גל לימי הפרימיירות של "מהיר ועצבני", בשמלות בעיצוב קסטרו עם סטייל נקי ועם זאת אדג'י וסקסי. וולקאם באק.

גל גדות על השטיח האדום בלונדון עם חליפה של ויקטוריה בקהאם. GettyImages
מראה גברי-נשי סקסי/GettyImages

בפרימיירה של "באטמן נגד סופרמן" בלונדון

גל גדות בפרימיירה "באטמן נגד סופרמן" בלונדון. GettyImages
שמלת קטיפה אדומה בעיצוב פראדה. משהו בבדים העמוסים והדיטיילים העשירים לא עובד על גל/GettyImages

בפרימיירה בניו יורק

גל גדות. GettyImages
שמלת מיני עם רקמות וחרוזים בעיצוב בלמיין. קרדשיאן-שיק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully