וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוויית קנייה משודרגת: המתחם החדש של סטורי

11.4.2016 / 14:38

חנות הדגל המרשימה המשתרעת על שטח של 700 מ"ר במבנה היקב הישן של מתחם שרונה התל אביבי, משלבת בין אופנה, לייפסטייל ועיצוב פנים. שם תוכלו למצוא כ-50 מותגי אופנה המציעים נעליים, ג'ינסים, ביגוד בסטייל היפסטרי, תיקים ואביזרים המיובאים מחו"ל. אווירת שופינג מובטחת

יח"צ - חד פעמי

בווידיאו: הליך בניית המתחם החדש של סטורי

חברי קבוצת 911 אופנה, ובראשם אורי רייז, השיקו באופן חגיגי חנות דגל מרשימה בחלל רחב ידיים במבנה היקב הישן במתחם שרונה. הרעיון שמאחורי המגה-בוטיק מתכתב עם מגמת חנויות הקונספט הרווחת בעשור האחרון בארץ ובעולם, שמייצרות חווית קנייה המשלבת מוצרים מתחום האופנה, הלייף סטייל ועיצוב הפנים.

החלל עצמו שמשתרע על שטח של 700 מ"ר עוצב בגישה של שימור עם כל השטיקים המוכרים והמרשימים כמו קונסטרוקציה חשופה והשראת המראה הגולמי של המבנה. הכוח של התקרה הגבוהה, השימור ההיסטורי ועיצוב הפנים בסגנון תעשייתי המשולב אלמנטים ברוח רטרומודרנית - יוצרים את הוויב הנדרש לחוויית השופינג. גרסאות דומות של הדבר קיימות למשל בנומרו 13 שבנווה צדק או בסניפי המעצבת שרון ברונשר, כשעיני כולם נשואות למרסי וקולט בפריז או קורסו קומו 10 במילאנו.

החנות של סטורי במתחם שרונה. צילומים: עמית גושר,
מגה-בוטיק המתכתב עם מגמת חנויות הקונספט הרווחת בארץ ובעולם. סטורי שרונה/צילומים: עמית גושר

ואם בחוויית שופינג עסקינן, על הקולבים בסטורי שרונה נמכרים כחמישים מותגי אופנה שמציעים ברובם נעליים, ג'ינסים, ביגוד בסטייל היפסטרי, תיקים ואביזרים המיובאים מכל העולם, בהם המותגים נודי ג'ינס, תומס, פרי פיפל, פלדיום, מליסה, הרשל, רליג'ן, פליפה קיי, הפי סוקס, מינימום ופליי לונדון.

הקניינות בקבוצה והבחירה במה לייבא נעשית סביב הערך המוסף שעומד מאחורי כל מותג, כמו למשל אג'נדת הקיימות של נודי ג'ינס השוודי המאמינה בעבודה מול מפעלים השומרים על זכויות האדם ושימוש בכותנה אורגנית המזהמת פחות. או נעלי הבד תומס, שבעלי החברה מצהירים שעל כל זוג שנמכר נתרם זוג נוסף לילדים מאוכלוסיות חלשות בכל העולם. מי שסיבוב בשרונה לא מסתדר לה עם הלו"ז היומי יכולה למצוא את פריטי הייבוא באתר האון ליין של הרשת.

טווח מחירים:
49-1,600 שקלים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
החנות של סטורי במתחם שרונה. צילומים: עמית גושר,
הקניינות בקבוצה והבחירה במה לייבא נעשית סביב הערך המוסף שעומד מאחורי כל מותג/צילומים: עמית גושר
החנות של סטורי במתחם שרונה. צילומים: עמית גושר,
החנות של סטורי במתחם שרונה/צילומים: עמית גושר
החנות של סטורי במתחם שרונה. צילומים: עמית גושר,
החנות של סטורי במתחם שרונה/צילומים: עמית גושר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully