וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביצ'ס, פנו את הבמה - יש איט-גירל חדשה בשכונה

13.4.2016 / 14:41

הנה אחת שמייצגת האופוזיט של הנערה המתוקה משיכוני האפר איסט או ווסט במנהטן, למרות שגדלה בדיוק שם. עם בן זוג מפורסם, מעצר בגין גניבת תיק בירקין של הרמס וחשבון אינסטגרם עמוס באופנת רחוב טינאייג'רית מלאה בטרנדים, שרה סניידר בת ה-21 היא השם החם החדש

צילום מסך

בווידיאו: בזמן שהיא הופכת לאושיית-סטייל, בן זוגה מככב בשמלה בקמפיין של לואי ויטון

השם החם החדש במסגרת הטייטל השחוק איט-גירל הוא שרה סניידר בת ה-21. עם פני בובה שמזכירות את אלו של ג'יג'י חדיד וחשבון אינסטגרם שמפוצץ בתמונות שחושפות את מעלות גופה, סניידר היא האופוזיט של הנערה המתוקה משיכוני האפר איסט או ווסט במנהטן, למרות שגדלה בדיוק שם.

ביומיום שלה היא דוגמנית וזוגתו של ג'יידן סמית', הבן של ואיט בוי בעצמו, שקטן ממנה בארבע שנים. מלבד אזכורים בזכות בן הזוג הסלב ותמונות של השניים בפרמיירת הסרט "פיץ' פרפקט 2" ובשבוע האופנה בניו יורק, שמה עלה לכותרות בעקבות מעצר בגין גניבת תיק בירקין של הרמס, בשווי 16,000 דולר.

גרסתה למקרה, שארע לפני כשנה, תוארה על ידה במסגרת ריאיון להרפר'ס בזאר האמריקאי: "בחודש יוני הייתי בדירה של החבר שלי בניו יורק כשהשוטרים הופיעו. אני אפילו לא יודעת איך הם ידעו שאני שם. הם שאלו אותי 'האם את שרה סניידר?' היו שם שני שוטרים גברים במדים, והם התחילו לחקור אותי במשך חצי שעה. הם שאלו אם אי פעם לקחתי תיק, אם אי פעם ראיתי את התיק, הם נתנו לי פרטים של התיק, והראו לי תמונה. הם טענו שזה נגנב בווסטצ'סטר בפברואר ושאחרי חקירה ארוכה של ארבעה חודשים הם יודעים שעשיתי את זה. עובדות החנות, ארבע נשים שעבדו שם, זיהו לכאורה את התמונה שלי. מעולם לא פגשתי אותן. כל הזמן אמרתי להם לא היה ולא נברא. 'רק תגידי לנו. זה לא יכאב לך, זה רק יועיל לך. אנחנו יודעים שאת יודעת איפה התיק. הכול יהיה בסדר'. אמרתי כל הזמן שאני לא עשיתי את זה. אחר כך אמרו לי שאני צריכה להיכנס למכונית שלהם וללכת איתם לחקירה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

בהמשך היא נלקחה למעצר "מפנק" ושוחררה רק למחרת בערבות. בסופו של דבר היא הוכיחה את חפותה בכך שהייתה בפלורידה באותו התאריך. האישום בוטל אבל הפרסום השלילי לכאורה לו זכתה העלה משמעותית את ההתעניינות בה, וכיום הפופולריות שלה נאמדת ב-584,000 עוקבים בעמוד האינסטגרם, קמפיין חדש לקלווין קליין וכתבות רוחב במגזינים כמו ווג, W, דיילי מייל והגרדיאן.

כשהיא לא מדגמנת על סט הצילומים, הסטריט סטייל המתועד שלה כולל חיבה לפריטים טינאייג'ריים ברוח ספורטיבית כמו סניקרס, קפוצ'ונים, טי שירטס, ג'ינסים קרועים, נעלי צבא עם חיבה לטרנדים רגעיים כמו פרוות צבעוניות ופצ'ים.

שרה סניידר, איט-גירל חדשה. אינסטגרם, צילום מסך
חולצות פשע תואמות וסופר-קוליות. סניידר עם החבר ג'יידן סמית'/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully