וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבל קליק: יש חיים אחרי אלבר אלבז

15.4.2016 / 11:20

מבצע קשירת השרוכים האינסופיים בסנדלים של קנדל ג'נר, הדור החדש של עולם האופנה בווג פריז, הגלאם ההריוני של שרון גניש, האיפור המינימליסטי המושלם של רותם סלע, החיים בבית האופנה הצרפתי לנווין אחרי אלבר אלבז, וגניבת המצלמה השערורייתית של הסופרמודל קרלי קלוס

צילום מסך

בווידיאו: ווג פריז מציג - זה מה שקרה כשקרלי קלוס גנבה את המצלמה של צלם והמגזין. עם לילי אולדרידג', דיאן פון פירסטנברג ואירינה שייק.

תמונות של יופי טבעי, צעיר וכובש כמו אלו הפכו את האינסטגרם של סלינה גומז למוביל בעולם? (74.6 מיליון עוקבים). נראה לנו שכן.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

הדוגמנית הישראלית-בינלאומית בסלפי מעלית שמגלה בטן הריונית. מזל טוב שרון!

יש חיים אחרי אלבר אלבז. בית אופנת העל הצרפתי לנווין עם תיק קרוס בודי "נקי, אלגנטי ופרקטי". כל מילה.

כפכפי אביב-קיץ 2016 בסגנון אמנותי רקומים בפרחים "נטורליסטיים". גם אתם לא מסוגלים להפסיק לבהות?

קנדל ג'נר על השטיח האדום של טקס פרסי הקולנוע של MTV בסנדלי עקב ושרוכים אינסופיים של dsquared2. כמה זמן לקח העניין הזה לדעתכם?

ככל הנראה לא מעט זמן ובעזרת צוות סיוע מיוחד.

מגזין ווג מוציא לאור ספר צביעה, ווג קולורס A to Z, המבוסס על שערי ארכיון ומיועד לילדים ולמבוגרים.

מעצב שיער הסלבס הוותיק סם מקנייט מאחל יום הולדת שמח לוויויאן ווסטווד עם תמונת עבר של כריסטי טרלינגטון בשמלת המעצבת בתצוגה בפריז בשנות ה-90.

ויויאן ווסטווד עצמה עם צילום שחור-לבן מרהיב של התעלה הגדולה (גראנד קאנאל) בוונציה, לוקיישן הצילום של קמפיין אביב-קיץ 2016.

אשת הטלוויזיה, האיט-גירל והפאשניסטה הבריטית אלכסה צ'אנג, המשמשת כפני מרקס אנד ספנסר, בשמלת "אלסי" של הרשת.

מעצבת שמלות הכלה המוכשרת ענבל דרור עם תמונת שמלת כלה בוורוד פודרה, מחוך מעוטר באפליקציות פרחים וחצאית טול מלאה שפשוט הרסה אותנו.

המאפר הוותיק איפר נהדר השבוע את רותם סלע (וגם את אגם רודברג, גלית גוטמן, אסתי גינזבורג ועוד). אבל משהו בסגנון האיפור המינימליסטי של רותם תפס אותנו.

לאחר השער הזוגי הקודם עם סינדי קרופורד והמיני-מי שלה, קאיה גרבר, ווג פריז מציג שער זוגי חדש בז'אנר "הדור הבא": לוטי מוס ולאקי בלו סמית' על שער גיליון מאי. חמודים, האחות של והדוגמן המורמוני הכי מפורסם.

אל חשש, קאיה גרבר, דוגמנית מבטיחה והבת של סינדי קרופורד שירשה את השיער המושלם של אמה, לא צבעה כלום. זו פיאת "ליל" (קים).

מעצבת שמלות הכלה והערב הבריטית ג'ני פקהאם בתמונת תקריב של אפליקציה בוהמיינית בשמלת כלה שלה שתוצג בשבוע אופנת הכלות בניו-יורק.

השחקנית עם בלונד הפלטינה מרימה, בצדק, למעצב השיער שלה.

הטופמודל הברזילאית עם תמונה משגעת של שני ילדיה, ויויאן ובן.

הנסיך וויליאם וקייט מידלטון מתקבלים ביום חמישי בבהוטן. קייט לובשת שמלת מעיל של אמיליה וויקסטד בצהוב, צבע הדגל המקומי. דיפלומטיה למופת.

מותג הנעליים שנודע בזכות פעילות רווחה ענפה למען ילדים בעולם השלישי, יודע מה גונב את ההצגה. הפעם הם הלכו על כלב יפה תואר. גם הנעליים לא רעות.

הטופמודל המלאכית אסתי גינצבורג עם תובנת השבוע: "אני לא בתחרות עם נשים אחרות. אני עומדת לצידן, לא נגדן". מקסים, אסתי.

נסיים עם אנרגיה חיובית: אושיות סטייל מקומיות וביניהן יקיר המדור סתיו סטרשקו השתתפו השבוע בפרויקט "העוגן שלי". במסגרת הפרויקט האינסטגרמי הם הציגו צמידים שעולים 10 שקלים הנמכרים ברשתות האופנה השונות, ומכירתם קודש לתרומה למען ניסוי פורץ דרך לחולי טרשת נפוצה. רק בריאות, חברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully