וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואה לך בעיניים: קולקציית משקפי קרולינה למקה לקיץ 2016

תמרמרקוביץ

15.4.2016 / 11:51

עיצובים בהשראת פסטיבל הברנינג-מן הבוהמייני, סדרת סרטי "מלחמת הכוכבים" ועידן תכניות הריאליטי לצד משקפי טייסים מעודכנים. גם השנה מתכננת הרשת למתג את עצמה בתור האלטרנטיבה הנגישה והטרנדית לצרכן, ולשנות את תפיסת קניית משקפי השמש

קיץ 2016 של קרולינה למקה. ל נבו,
גזרת הטייסים בעדשות מראה באווירה חללית. קיץ 2016 של קרולינה למקרה/ל נבו

קולקציית הקיץ 2016 של רשת המשקפיים CAROLINA LEMKE BERLIN מוכיחה את כוונות הרשת למתג את עצמם בתור האלטרנטיבה הנגישה והטרנדית לצרכן. המטרה המוצהרת של המותג היא לשנות את תפיסת קניית משקפי השמש ולפתות אותו לקנות מספר דגמים בעונה, לפי מצב הרוח או הסטייל באותו יום, ממש כמו עם טי-שירט או נעליים.

דגמי קולקציית קיץ 2016 עוצבו בהשראת ארבעה טרנדים חזקים מקיץ 2016:

פסטיבל הברנינג-מן: פסטיבל Burningman המגה-בוהמייני שכל תכליתו היא "בטא את עצמך" הפך להיות הדבר הכי לוהט ומדובר כשהצעירים והמוכרים בעשירי עולם דוגמת מארק צוקרברג הפכו להיות נציגיו הלא רשמיים. חיקויים של קהילות דומות ופסטיבלים אחים ברחבי העולם הצליחו לא פחות מהאב הרוחני מארצות הברית, וגם בארץ המידברן המקביל לוהט. ברנינג מן הוא כולו על טהרת הפנטזיה האוטופית, זו שאין בה משמעות לכסף אבל יש כבוד לחומר (לא מהסוג ההפוך לרוח, להיפך) והקליפ המשותף של ניקי מינאז' ודיוד גוואטה "היי מאמא" מבטא הכי טוב את הסגנון הזה. הפסטיבל משלב ערכים של אמנות, מוזיקה, יצירה, נפש חופשיה וביטוי עצמי של משתתפיו, וברוח זו הטרנד הראשון שהנחה את מעצבי קרולינה למקה הקיץ. עיצוב הדגמים בהשראת הפסטיבל משלב בתוכו מראה בסגנון וינטג' המזכיר את הקו העיצובי של שנות השביעם. מסגרות מדגם ה-over size והסגנון העגול, שימוש בצבעי אדמה ושימוש בחומרים משולבים של מתכת ואצטט. המשקפיים בטרנד זה משדרים מראה ייחודי ומלא נוכחות ומתאימים לכל מי שיכול לשאת אותם בכבוד או לאלו שכבוד הוא רק מילה במילון בשבילם.

טרנד משקפי הטייסים: משקפי הטייסים הקלאסיים, הטרנד העל זמני, חוצה תרבויות וזמנים, ומשלב בתוכו את העיצוב הקלאסי עם פרשנות עדכנית ומתוחכמת. החידוש העונה בקו עיצובי זה בא ליטי ביטוי בעדשות ובמסגרות. העונה נהנה מעדשות המשלבות שני צבעים וליצירת לוק בסגנון עתידני. נמצא שילובים של כחול בהיר מעל עדשה אפורה, צבע צהוב/אדום מתחת לשחור ועוד שילובים מפתיעים. כמו כן, העונה ניהנה מעדשות שטוחות בקימור אפס למראה מרוחק (דיסטאנס), מרתק ואופנתי. המסגרות העונה מתחדשות בגדלים שונים, ממשקפי Aviator קטנים ונשיים לצד מסגרות over size מרהיבות ובפרשנות יותר חופשית לצורה האובלית המוכרת. העיצובים החדשניים מתכתבים עם המגמות האופנתיות בתחום הלבוש לקיץ 2016 מה שיוצר חיבור מושלם של טוטאל לוק קלאסי וטרנדי בו זמנית.

קיץ 2016 של קרולינה למקה. ל נבו,
נפש חופשיה במשקף טרנדי/ל נבו

טרנד בהשראת סדרת סרטי הקאלט "מלחמת הכוכבים": מישהו חייב לחקור את התופעה הזו שחוצה גילאים וזמן ונקראת star-war. בהשראת העולם הבדיוני ובהשראת הסרט עוצבו משקפיים עם עדשות מראה, מגמה שהולכת ומתחזקת בקיץ הזה, שילוב מסגרות שקופות שיוצרות לוק בסגנון out of space לצד שימוש במתכת פלדת אל-חלד (חומר חזק המתנגד לקורוזיה) בצבעוניות כסופה, שחורה וזהובה. אני מצאתי דמיון מסוים בין הסגנון של טרנד זה לראשון, לפחות בכל הנוגע לתעוזה הנדרשת מחובשיהם, אם כי הצבעוניות של הברנינג מן חמה יותר ואילו של סטאר-וור בעיקר חללית.

טרנד בהשראת עולם הריאליטי: הטרנד הבא הוא הפחות מהודק קונספטואלית, לדברי החברה טרנד זה הוא שילוב משודרג של הגלאם והזוהר של הוליווד של פעם עם ה"Over The Top" של כוכבי תרבות הריאליטי בעידן הפפראצי והמדיה של ימינו. טרנד זה כולל מסגרות בעיצוב אבסטרקטי, חסרי צורה מובהקת ופחות קונבנציונלי, המקנים מראה מסקרן, מפתיע ופורץ גבולות (Fashion Forward). ניתן למצוא את הסגנונות המוכרים כגון הסגנון החתולי, העגול, אוברסייז בעיצוב שכולל את העצמת המסגרת ויוצר מראה מיוחד ומרתק בעל נוכחות, המושך תשומת לב של הסובבים.

טווח מחירים:
150-300 שקלים
פריט שני ב – 50% הנחה (הזול מביניהם, ללא כפל מבצעים)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully