וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאז ועד עולם: 60 שנה לחתונת גרייס קלי ושמלת הכלה ההיא

18.4.2016 / 15:23

היום לפני 60 שנה נישאה הכוכבת ההוליוודית האמריקאית גרייס קלי לנסיך מונקו רנייה ה-3 בחתונת אגדות במונטה קרלו, שסוקרה בהרחבה בכל העולם. הכלה היפהפיה לבשה שמלה שהיתה לאיקונית, המהווה השראה לכלות עד היום. הנה המראות הבלתי נשכחים מאותם ימים. איזה לוק מנצח?

צילום מסך

בווידיאו: יומן חדשות בריטי המדווח על חתונת גרייס קלי והנסיך רנייה

חתונת גרייס קלי ונסיך מונקו רנייה ה-3 התקיימה היום לפני 60 שנים בדיוק, והיתה אחת החתונות הנוצצות במאה הקודמת. עשורים אחר-כך אנחנו מוצאים את עצמנו עדיין שבויים בקסמיה של חתונת האגדות ההיא, ובמיוחד באלו של הכלה. זוכת האוסקר האמריקאית, אחת הכוכבות היפות שהוליווד ידעה אי פעם, נישאה בטקס בלתי נשכח במונטה קרלו לשליט הנסיכות הזערורית והחלה את חייה החדשים כהוד מעלתה הנסיכה גרייס. סיפור אהבתו של הנסיך, בן למשפחת גרימלדי השולטת במונקו מאז המאה ה-13, לשחקנית המפורסמת הסעיר את העולם.

השחקנית גרייס קלי והנסיך רנייה ממונקו ביום חתונתם, 18 באפריל, 1956. AP
להתראות הוליווד, שלום ארמון. גרייס קלי והנסיך רנייה בחתונת הכנסיה, 18 באפריל 1956/AP
שמלת הכלולות, עיצוב מבריק ממשי ותחרה של מעצבת התלבושות של אולפני MGM הלן רוז, היתה לאיקונית, והיוותה השראה גם לקייט מידלטון

הם נפגשו באפריל 1955 בפסטיבל קאן, וזמן קצר לפני חג המולד של אותה השנה הם התארסו. הוא העניק לה טבעת קרטייה עם יהלום 10.47 קראט מלבני מלוטש בגוון אמרלדי עדין (כמו עיניה). טקס חתונתם ב-18 אפריל 1956 סוקר בהרחבה. האירוע עצמו השאיר את חותמו על מיליונים ברחבי העולם שרובם צפו בו ביומני חדשות שהוקרנו בבתי הקולנוע.

קלי מעולם לא שבה לשחק בסרטים, אבל נשארה עד מותה הטראגי ב-1982 אייקון אופנה נערץ. שמלת הכלולות שלה, עיצוב מבריק ממשי ותחרה של מעצבת התלבושות של אולפני MGM הלן רוז, היתה לאיקונית. רוז עיצבה גם את חליפת החצאית שלבשה קלי בטקס הנישואין האזרחי שנערך יום לאחר הטקס בכנסייה, אבל שמלת הכלולות של הטקס הדתי היתה למשפיעה ביותר. נוכחותה ניכרת עד היום וככל הנראה, כלות בכל העולם ימשיכו להיראות ביום חתונתן בווריאציה כזאת או אחרת של שמלת גרייס קלי. גם דוכסית בריטית שכולנו מכירים לא עמדה בפיתוי. קייט מידלטון אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully