וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט מיחזורית, סיכום כללי

ליאת להב

19.4.2016 / 8:24

הנסיכה השיקית קייט מידלטון מוכיחה שוב ושוב כמה שהיא אנושית, שלא לומר עממית, וממשיכה להתמיד בתחביב המפורסם של מיחזור לוקים בהופעות פומביות ומתוקשרות. כי אם כבר להיתפס, אז שיהיה בשמלה של מקווין. איזה אאוטפיט לדעתכם היה שווה את המיחזור?

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

בווידיאו: הדוכס והדוכסית משחזרים את צילום הנסיכה דיאנה בטאג' מאהל, בסוף השבוע האחרון

הדוכסית האופנתית קייט מידלטון הפכה למושא סיקור קבוע, שלא לומר אובססיבי (כן, גם אנחנו חוטאות) לא רק בזכות סטייל משובח, אלא גם בשל הנגישות הכובשת שלה. רק בשבוע שעבר, במסגרת ביקור רשמי של הזוג המלכותי בהודו ובהוטן, הציגה מידלטון מצעד אופנתי מרהיב שכלל ביגוד בעיצוב מקומי, ובין השאר גם שמלת בוהו אתנית של רשת טופשופ הבריטית, המתומחרת בארץ ב-529 שקלים. ייתכן ומדובר בנסיכה העממית בהיסטוריה.

סממן נוסף להיותה בחורה אנושית הוא תחביב המיחזור המפורסם. האישה שנחשבת למודל נחשק על ידי כל בתי האופנה הגדולים בעולם יכולה להרשות לעצמה להציג שמלה חדשה בכל אירוע פומבי, אך אנחנו זוכרות כמה מקרים מפורסמים בהם היא בחרה ללבוש בגדים שכבר נראתה בהם בעבר באירועים מתוקשרים.

זכורה במיוחד שמלת צמר קרפ אדומה מקולקציית סתיו 2011 של אלכסנדר מקווין, אותה לבשה לחגיגות 60 שנה לכהונת המלכה אליזבת השנייה. השמלה העניקה למידלטון את אחד המראות היותר מוצלחים ברזומה השיקי שלה, והיא זכתה לעוד שתי הופעות פומביות נוספות, כלומר מיחזור משולש. הנה שמלות נוספות שזכו לגלגולים מחודשים. איזה מראה מנצח?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully