וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנצחית של טוויגי- רגעי הסטייל הגדולים באינסטגרם

23.4.2016 / 10:00

ספר האספנות החדש והיוקרתי של נעמי קמפבל, האופנה הנצחית של טוויגי, הטיפ האמהי של איילת זורר, הלוק העוצמתי של אנדריאה פג'יק, השיק הקואצ'לי של ריהאנה וזיכרון עצוב מרגע יפה במיוחד שסיפקה רונית אלקבץ האהובה

צילום מסך

בווידאו: רונית אלקבץ לובשת שמלה בעיצוב אישי של אלבר אלבז בתצוגת הפתיחה של שבוע האופנה גינדי תל-אביב, אוקטובר 2015. מתוך האינסטגרם האישי של המעצב, שהעלה לזכרה של השחקנית והיוצרת המוכשרת שנפטרה השבוע בגיל 51.

אתר מגזין פיפל מפרסם צילום משגע של המלכה החוגגת את יום הולדתה ה-90 עם כל ניניה ונינותיה. על הברכיים, הכי קטנה, שרלוט של וויליאם וקייט. צילמה בטירת ווינדזור בסגנונה המוכר, הצלמת המוערכת אנני לייבוביץ'.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

צלם ווג איטליה לוסיאן בור צילם את הדוגמנית הישראלית עדה זמורה לגיליון אפריל של המגזין. זוהי רק אחת מסדרת תמונות מרהיבות של החיילת היפה.

פיסת האמנות שנראית כמו קופסא עם ציצים היא למעשה אריזת ספר האספנים החדש של נעמי קמפבל. הטופמודל משיקה בשיתוף עם ההוצאה לאור Taschen ספר במהדורה מוגבלת של 1,000 עותקים בלבד, "Naomi Campbell The Art of Beauty", הכולל צילומי דוגמנות שלה מאת צלמי על כמו פטריק דמרשלייה, סטיבן מייזל, הלמוט ניוטון, מריו טסטינו, הרב ריץ, ואחרים. הספר בן שני הכרכים מגיע בקופסא ורודה עם "פיסול" בוהק בוורוד של הטורסו הכה מושלם של בת ה-45 שעיצב אמן הפופ אלן ג'ונס. כל העותקים חתומים על-ידה. מחיר: 1,750 דולר (כ- 6,585 שקלים).

מגזין האופנה הוותיק מציע לרענן את המראה המשרדי-ייצוגי-מחויט עם חולצת פסים. אימצנו את הטיפ.

בלי סיבה של ממש, אותו מגזין שולף מהארכיון תמונה של טוויגי ומשמח את ליבנו. אנא המשיכו, לא צריך שום סיבה, מדובר באופנה נצחית.

בשמלת טופשופ ועגילים שקנתה בשוק מקומי, קייט מידלטון מוכיחה שחן, אלגנטיות ואצילות אינם קשורים להוצאות גבוהות על אופנה. לפעמים זה פשוט משהו פנימי.

שני ילדיה של איוונקה טראמפ, בתו-של, אשת עסקים מצליחה, בתמונה ממיסה. הילדה הגדולה היא ארבלה (5) והתינוק הקטנטן הוא תיאודור (שלושה שבועות). מבלי להיכנס לויכוחים על פוליטיקה, מדובר במשפחה עם סטייל.

הדוגמנית קורל סימנוביץ' מעלה תמונה מלאת אנרגיה טובה שלה ושל בן זוגה, סרג'י רוברטו, כוכב קבוצת הכדורגל ברצלונה לצד הכיתוב: "הוא כמעט כאן. הקיץ". גם בחורף שניכם נראים זוהרים והורסים.

הישראלית-הוליוודית מעלה תמונה ישנה שלה ושל בנה יפה-התואר קוראים יחד וממליצה: "קראו ספרים לילדכם. דמיון הוא שחקן מרכזי בארגז הכלים שלהם". כל-כך נכון.

המגזין הצרפתי הפופולרי עם תמונה של הדוגמן הטרנסג'נדר אנדריי פג'יק, אחת מסדרה שצולמה עבור כתבת המגזין, אך נשארה בחוץ ולא פורסמה קודם.

המעושרת אומרת שהיא "מאוד אוהבת חיות" אבל את האיגואנה פה היא מודה שהיא היתה מעדיפה "בצורת תיק". ניקול תמיד היתה כנה.

ריהאנה מופיעה בפסטיבל המוזיקה הקליפורני המתקיים בימים אלו. We found love!

בגדי גוף לוהטים, ביקיני בימתי מנצנץ, מגפי ברך, מגפונים ובלונד מתפרץ. נסיכת הפופ מעלה סרטון של עצמה מופיעה עם השיר "piece of me" ומזכירה לנו שהאינסטוש שלה גדול.

תובנת השבוע שייכת גם היא לנסיכת הפופ: "כולנו קצת שבירים", היא מוסרת באמצעות תמונת כנפי פרפר עליהן כתובה האמירה הכה מדויקת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully