וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית מחזירה בגדול לגולש שטען שהישבן שלה "שטוח" מדי

26.4.2016 / 0:01

דוגמניות רגילות לביקורת יומיומית על גופן, אבל לנת' רוז החליטה לא לשתוק לאחר שגולש טען שישבנה "שטוח" מדי. היא כתבה לו שהוא מתעסק עם הבחורה הלא נכונה, ושאם ימשיך להאמין בסטנדרטים לא סבירים של יופי הוא "יסיים בודד ועצוב"

אינסגרם

הדוגמנית בעלת השם המסובך לנת' רוז קוצ'רן-סטוק החליטה שלא לשתוק מול גולש שהחליט לעשות שיימינג לגופה וקרא לישבנה "שטוח". לנת' רוז בת ה-24 צייצה בטוויטר תמונה בה היא נראית מכינה ארוחת בוקר בטייץ צמודים במיוחד. גולש המכנה עצמו "מרקטלדו186" כתב: "את צריכה לעשות יותר סקוואטים כי הטוסיק הזה שטוח". הדוגמנית החליטה שלא לשתוק ובתשובה קראה לו "ילדותי" ואמרה כי "יסיים כבודד ועצוב".

בתגובה המלאה כתבה: "אני מודעת לכך שאני מציגה את חיי בפומבי אבל התגובה הזאת בהחלט הצליחה להרתיח אותי. אני עונה לתגובה הזאת רק בגלל שזה משהו שאני מרגישה חזקה מאד לגביו. אני לא מבינה איך אתה יכול לשים את עצמך במקום שבו אתה יכול להגדיר איך אישה אמורה להיראות".

עוד הוסיפה לנת' רוז: " למרבה המזל החלטת לעשות שיימינג למישהי שמרגישה מאד בנוח בעור של עצמה ותגובות כמו אלה לא מרגשות אותה. אולם בגלל הסטנדרטים הלא סבירים של היופי שיש היום, ישנן נשים שלצערי מקשיבות לדברים האלה ומפנימות אותם. אני מעדיפה לתת להן יותר ביטחון ולא להדגיש את הפגמים. אם אלו הסטנדטים שלך אתה תגמור בודד ועצוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

התגובה המלאה בטוויטר:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully