וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: ניחוח אישה - מטינאייג'רס ועד יאכנע'ס

שירלי אכסלרוד

21.4.2016 / 8:32

תרמנו את קולטני הריח שלנו למדע, ובדקנו את המהדורה החדשה לאחד מהריחות המיתולוגיים והכבדים של האייטיז, את הפנטזיה הסכרינית הקיצית מבית בריטני ספירס, את הבושם בצורת תיק של מארק ג'ייקובס ועוד קסמים חושניים ואקזוטיים של המותגים הנבחרים

יח"צ - חד פעמי

בווידיאו: הקמפיין המפתה של "Decadence", הבושם החדש מבית מארק ג'ייקובס

קליניק

בשמים חדשים לנשים, פסח 2016. יח"צ חו"ל,
ריח מזכיר שזיפים ופירות יער, ובסך הכל מוצלח/יח"צ חו"ל

שירת המפרסם: "בהשראת האישה המודרנית, שמבחינה בניצוץ הנסתר בחשיכה, Aromatics in Black הוא ניחוח החותם של אישה ייחודית באמת, אפופת מסתורין ומפתה באופן מסקרן".
דבר הנסיינית: מהדורה חדשה לאחד מהריחות המיתולוגיים והכבדים של האייטיז, שפיאר אכסדראות בבתי אופרה ותיאטרון, כמו גם חדרי מורים, וכל אתר אחר שניתן למצוא בו יאכנעס. מעבר לעובדה שאין שום קשר, למעט השם והמארז, לגרסת המקור, טרם פגשתי בריח שכל כך לא תואם את הבקבוק שבתוכו הוא נמצא – אין שום דבר "שחור" בקליניק השחור. הוא מתחיל פירותי ומתקתק, מזכיר בעיקר שזיפים ופירות יער, וממשיך נקי וחמים על גבול הפודרתי, כמעט הייתי אומרת – עדין. ככל שחולפות השעות, הוא הולך ומשתבח ונעשה חמים ועצי יותר. בסך הכל – מוצלח מאד.

קליניק, Aromatics in Black, מחיר: 299 שקלים ל-100 מ"ל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

רוברטו קוואלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מינונים מדויקים של לימון וקשמיר, עם רמזים לניחוחות אוקיינוס. ריח יולי-אוגוסט אולטימטיבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

שירת המפרסם: "חגיגת יופי מוארת של חוף ים תיכוני. תערובת רכה ועדינה של פרחי טל עם ניגוד ארומטי בוהק, מעורר ועוטף של בריזת הים. בין הקסם והחושניות, הבושם המעורר הזה מותיר שובל מיוחד של פיתוי".
דבר הנסיינית: בדרך כלל הבשמים של קוואלי לא באים לי טוב, אבל הפעם מדובר בבושם הנכון לקיץ. מינונים מדויקים של לימון וקשמיר, עם רמזים לניחוחות אוקיינוס, הופכים את הקוואלי החדש לריח יולי-אוגוסט אולטימטיבי: רענן, נקי, לא מעיק מדי ומתיישן על העור בצורה שרק משביחה אותו. הבקבוק הוא – המממ, לחובבות הז'אנר, כשהז'אנר הוא בקבוקים כחולים נאים עם פקק שנראה כמו יהלום עצום על טבעת אירוסין שמחלק יו הפנר".

רוברטו קוואלי, Paradiso Azzurro, מחיר השקה: 249 שקלים ל-50 מ"ל

Aerin

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבושם הכי שנוי במחלוקת של העונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שירת המפרסם: "רגע של שקט בגן יפה מלא פרחים, בריכות מים עם שושנים צפות ואור שמש המשרה שלווה. Waterlily Sun משרה רוגע ושלווה עם ניחוח פרחוני מימי המוליך את החושים למקום חמים ושקט".
דבר הנסיינית: ארין לאודר, הנכדה של אסתי, שווה מיליארדים ופרסונת פרפורמריה בפני עצמה, אחראית לבושם הכי שנוי במחלוקת של העונה. נסיינית אחת דיווחה שמדובר בבושם הכי מוצלח שניסתה מזה חודשים, החל מהבקבוק האלגנטי ועד לריח הנקי, אוורירי, סופר יוקרתי ומושלם לקיץ, שרק השביח ככל שחלפו השעות - ושהיא לגמרי מאוהבת. נסיינית אחרת עדכנה שמדובר בריח מוצלח אך גנרי, שהתאדה ממנה תוך חצי שעה מההתזה, והשלישית טענה שמדובר בריח
שהזכיר לה אלתוש ועקצץ לה באף. לא תדעו עד שלא תנסו.

Aerin, Waterlily sun, מחיר: 650 שקלים ל-100 מ"ל. להשיג בחנויות נבחרות של אפריל והמשביר

נרסיסו רודריגז

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בושם מוגזם שישמח דיוות/מערכת וואלה!, צילום מסך

שירת המפרסם: "הפרח המפורסם בעולם פוגש ניחוח מפורסם לא פחות, את חתימת המאסק של נרסיסו רודריגז. הניחוח משקף את הרגישות הטהרנית של המעצב, ומציעה את הפרשנות המודרנית המקורית ביותר למזרח, של הניחוח החושני מכולם".
דבר הנסיינית: אובר דה טופ. ורד, זעפרן, מאסק, פלפל שחור ופאצ'ולי, החל מהבקבוק המוזהב וכלה בריח הסופר אוריינטלי ומתובל, הכל מוגזם בבושם הזה. יישמח מאוד דיוות, וכאלה שרוצות להיות.

נרסיסו רודריגז, Rose Musc, מחיר: 880 שקלים ל-100 מ"ל

ג'ו מלון לונדון

בשמים חדשים לנשים, פסח 2016. יח"צ חו"ל,
חריף מדי, חזק מהחיים עצמם/יח"צ חו"ל

שירת המפרסם: "הניחוח האייקוני של ג'ו מלון, בזיליקום חרפרף וקורנית ארומטית יוצרים טוויסט בלתי צפוי לניחוח הלימוני ברוח הקאריביים. קלאסיקה מודרנית".
דבר הנסיינית: ג'ו מלון, מותג לונדוני אריסטוקרטי, הוא הדבר הכי רחוק מהסופר פארם בימים שלפני פסח - אלגנטי במידה שגורמת ללב לרקוד, מוקפד בצורה לא הגיונית ונטול דיילות משחרות לטרף. גם הריחות הם שום דבר שיצא לכם להיתקל בו קודם – בשמים לא מתחנפים, מתובלים, מבוקבקים מינימליסטית ונתונים במארז מוזהב וסרט שחור שהם חווייה בפני עצמה. נסיינית חובבת הדרים רעננים וחמצמצים חיכתה בציפייה לבושם ליים-בזיליקום, ומעדכנת: "ריח חריף ועשיר, חזק מהחיים עצמם. מתובלן, עם נוכחות חזקה מאד. פחות מדי ליים מרענן, יותר מדי בזיליקום היסטרי. הרגיש עוצמתי גם אחרי שעות על הגוף, והאמת היא שהתקשיתי לשאת אותו וממש חיכיתי למקלחת. עם כל החריפות הזאת, יש מצב שגברים היו נהנים ממנו יותר. בחנות המותג רוקחים גם שילובים בהתאם לטעם המשתמשת, יכול להיות שאפשר למתן את הניחוח עם משהו לימוני יותר. סאבטקסט: מעניין ויוצא דופן, אבל משהו שם מוגזם בכמויות.

Jo Malone London, Lime Basil & Mandarin, מחיר: 520 שקלים ל-100 מ"ל. להשיג בחנות המותג בקניון רמת אביב

בריטני ספירס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יכול לעבוד יופי בתנאי שלא עברת את גיל 20/מערכת וואלה!, צילום מסך

שירת המפרסם: "בריטני ספירס, האמנית רבת הפרסים מזמינה אתכם לבריחה בסגנון אקזוטי על חוף שטוף שמש בהוואי, וכל זאת באמצעות הניחוח החדש שלה".
דבר הנסיינית: כנראה שליין הבשמים של בריטני, בדיוק כמו לטאה שמורידים לה את הראש, אבל הגוף ממשיך לרוץ לבד, ימשיך להתרבות הרבה אחרי שהמותג בריטני יהפוך לתמונה על הקיר במרכז גמילה מפואר בקליפורניה. הבושם החדש, ה-19 (!) במספר, בהשראת חופי מאווי, מתעלה מעל הריחות האחים לסדרה שבגדול נעים על הסקאלה שבין מתוקים ביותר למתוקים להחריד, ולהיות מה שבריטני לא הצליחה אף פעם: מאוזן. בזכות אשכולית, תפוז ופסיפלורה, מאווי מציג באלאנס חביב בין חמצמץ הדרי ורענן למתקתק, שיכול לעבוד יופי בקיץ הלוהט, בתנאי שלא עברת את גיל 20.

בריטני ספירס, fantasy maui, מחיר: 169 שקלים ל-100 מ"ל

Mauboussin

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הניחוח מייצר תגובות נלהבות מצד בן הזוג, אך מתפוגג לחלוטין לאחר שעה וחצי/מערכת וואלה!, צילום מסך

שירת המפרסם: "מבוסס על שילוב מסקרן בין מנדרינה סיציליאנית עסיסית, ורדים, פרח עוקץ העקרב הלבן ונגיעות פצ'ולי אינדונזי".
דבר הנסיינית: הבושם החדש מבית Mauboussin, על שלל מרכיביו הלא קונבנציונאליים, מגיע בבקבוק יפה וייחודי בצורת מנעול מוזהב, ונראה יוקרתי. אחרים יראו את הצד הפונקציונלי – מדובר בבקבוק בושם מצויד בידית! ההשראה שעומדת מאחורי העיצוב הייחודי היא גשר האוהבים בפריז, עליו תלויים אלפי מנעולים שנעלו זוגות של אוהבים בהבטחה לאהבתם האינסופית. הניחוח הולם את מקור ההשראה – נשי וקלאסי מאוד, אבל לא בקטע כבד אלא מכובד. יש לו ארומה אביבית פרחונית ונקייה, ונוכחות של פאצ'ולי, ורדים והדרים, מהסוג שמתאים לשימוש רב תכליתי, גם ביום וגם בלילה. התגובות של בן הזוג בזמן שהבושם הצליח לשרוד עליי היו נלהבות, אבל הנה דאונר: השובל שהוא מותיר לא דומיננטי, והוא נעלם לחלוטין תוך כשעה וחצי. (הדר רוזנטל)

Mauboussin, Promise Me, מחיר: 350 שקלים ל-90 מ"ל

מארק ג'ייקובס

בשמים חדשים לנשים, פסח 2016. יח"צ חו"ל,
ברגעים מסויימים הוא מרגיש כמו חומר ניקוי/יח"צ חו"ל

שירת המפרסם: הבושם החדש הוא הזמנה להתמכר. הבושם יוצא בהצהרה עם סטיילינג נועז, אמנות מפוארת ועיצוב מהפכני... ומביא את אופיים החצוף של הבשמים מבית מארק ג'ייקובס לרמה חדשה של יוקרה".
דבר הנסיינית: הנה בושם בצורת תיק! חוץ מצורה של תיק, יש לו ריח גברי ועצי ונוכחות שתלטנית, כאילו טחנו יחד המון מחטי אורן ופיזרו בחדר. ברגעים מסויימים הוא הרגיש לי כמו חומר ניקוי. בקיצור – לא קונבנציונלי, החל בעיצוב וכלה בריח, אבל שווה בדיקה עצמית למי שאוהבת את הבשמים שלה שונים, לא פרחוניים ולא מתוקים.

מארק ג'ייקובס, Decadence, מחיר: 100 מ"ל ב-99 דולר. להשיג ברשתות הפארם ובג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי

מיכל נגרין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתאים מאוד למתרפקות ונוסטלגיות/מערכת וואלה!, צילום מסך

שירת המפרסם: "הניחוח הפירותי יעטוף אותך כמו רוח פרדסים רכה ויגרום לך לתחושת רעננות לאורך כל היום".
דבר הנסיינית, שאינפלציה של פרחים ומלאכים לא מרתיעים אותה: הבושם החדש של המעצבת מיכל נגרין הוא ללא ספק תמצית הווייתה ועיצוביה ארוזים בבקבוקון. 100 מ"ל של נוסטלגיה טהורה, החל מהבקבוק המקסים המעוצב ברוח התכשיטים של נגרין, כולל זר הפרחים המתחייב בגווני ורוד המעטר את פקק הזכוכית - ועד הריח. ניחוחות ההדרים מורגשים מאוד בתווים העליונים ואחריהם נשאר ריח שמזכיר סבונים מפעם, והציף אותי אישית בזיכרונות מהבושם של סבתי. מתאים מאוד למתרפקות ונוסטלגיות. (רונית אבידן שנפלד)

מיכל נגרין, Florizo, מחיר: 459 שקלים ל-100 מ"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully