וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כישרון להפוך כל מראה להצהרה: פרידה אופנתית מפרינס

21.4.2016 / 22:35

הפרידה הפתאומית מהאגדה המוזיקלית היא גם פרידה מפרסונה אופנתית אקסטרווגנטית עם לוקים מהוקצעים מהשפיץ של הנעל ועד לפריזורה המוקפדת, בשילוב אנדרוגניות מהפנטת, אותנטיות כובשת, הומור ודרמה

אתר רשמי

בווידיאו: פרינס ופמליית הדוגמניות של הניינטיז בקליפ ללהיט "Cream"

הפרידה הפתאומית מהכישרון המוזיקלי פרינס, בדומה לזו של רונית אלקבץ שנחתה עלינו בעצב רב השבוע ושל דיוויד בואי עמה התמודדנו בינואר האחרון, היא גם פרידה מאייקון אופנה פנומנלי. דרכו המקצועית הייתה שזורה בפרסונה אקסטרווגנטית שלוותה בקוהרנטיות עם לוקים מהוקצעים מהשפיץ של הנעל לפריזורה מוקפדת עד התלתל האחרון.

כחלק מגל אמני הניו ווייב בתחילת שנות השמונים, פרינס ייצג לוקים שהיו קיימים באותה התקופה. למרות שלא תמיד היה הראשון לאמץ אופנה כזו או אחרת, כמו מדונה למשל, הוא ניחן בכישרון החמקמק להפוך את אותו המראה להצהרה. חליפות צבעוניות, חולצות עתירות מלמלה, מכנסי סופר סקיני או פדלפון, משקפי שמש, פרנזים וניטים, הם חלק קטן ממגמות שהיו מזוהות איתו.

הוא שידר גבריות גם כשלבש חליפה ורודה, נעלי עקב וחולצת רפלס מוגזמת

האנדרוגניות הטבועה בו נתנה את זריקת הסקסאפיל המדויקת שהפכה אותו לנושא דגל הסטייל שהשלים את דרכו המוזיקלית לאורך כל שנות הקריירה שלו. בזכות האותנטיות שחיברה בין שפת הגוף, הלחן והמילים, אותנטיות שלא ניתנת להשגה בעזרת סטייליסט טוב ככל שיהיה, הוא שידר גבריות גם כשלבש חליפה ורודה, נעלי עקב, חולצת רפלס מוגזמת או ז'קט תפוח שרוולים.

ולמרות שהחליף לוקים חדשות לבקרים, הוא תמיד נותר מקובע על עמוד שדרה זקוף כקו תפר שבין הגברי לנשי, עם המון הומור ודרמה. ליקטנו כמה רגעי סטייל מעוררי השראה מהרזומה האופנתי המאוד רחב שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully