וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה דרקונים: אמיליה קלארק נוטפת סטייל

ליאת להב

25.4.2016 / 8:07

בין אם אתם מעריצי "משחקי הכס" הנאמנים שקמו לצפות בפרק הבכורה של העונה החדשה לפנות בוקר, ובין אם אתם מתכננים להרים הקרנה חגיגית הערב - הנה אם הדרקונים כפי שלא ראיתם מעולם, לבושה שמלות קוקטייל מטריפות בהפקת אופנה מהפנטת מתוך גיליון מאי של ווג אוסטרליה

אתר רשמי

בווידיאו: הפקת האופנה לווג אוסטרליה, כשברקע משחקת אמיליה קלארק במשחק האסוציאציות מ-A עד Z. תתפלאו לגלות כמה פרטים מעניינים.

העונה השישית והמדוברת של "משחקי הכס" חזרה למסך בקול תרועה לפנות בוקר (שעון ארה"ב). פרק הבכורה של סדרת המופת מבית HBO ישודר הערב ב-YES. צופי הסדרה בכלל וחובבות אופנה בפרט קרוב לוודאי יתמוגגו מהפקת האופנה היפהפיה מתוך גיליון מאי של ווג אוסטרליה, בכיכובה של השחקנית אמיליה קלארק, נערת השער של המגזין.

אנחנו רגילים לראות אותה בשיער ארוך ומחומצן, לבושה גלימות מלכותיות או שיריוני מתכת, אבל כאן מציגה קלארק, דאיינריז / חאליסי בשבילכם, מצעד קוטור מרהיב עם פריטים מבתי אופנת על כמו ולנטינו, סן לורן ומייזון מרג'יאלה בעיצובו של ג'ון גליאנו. בצילום השער היא עוטה על עצמה לוק נשי, קלאסי על זמני ופתייני המתוחזק באודם אדום, מחשוף ומבט עמוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מהפנטת בשמלת קוקטייל עם טול בגוון ורוד-ניוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

באופן לא מפתיע, מספרת קלארק שאנשים לא מזהים אותה ברחוב, אלא אם כן מדובר במעריצים אדוקים של הסדרה. "אפילו קרה לי כמה פעמים שהלכתי ברחוב עם חבריי שמשחקים גם הם בסדרה, ואנשים נתנו לי את האייפון שלהם וביקשו ממני לצלם אותם יחד עם השחקנים", סיפרה לווג.

על השטיח האדום, עבור צלמי הפפראצי וגם אצל מדורי הסטייל היא כבר הפכה לדמות חשובה ומסוקרת. לפרימיירה החגיגית של העונה החדשה שהתקיימה לפני כשבועיים בלוס אנג'לס היא הגיעה בשמלת קטיפה פרחונית במראה נשי רומנטי מבית ארדם, ופיזרה ערימות של מתיקות גלאמית.

בריאיון עם השחקנית הבריטית בת ה-29 מובטח לשמוע הכל על הנושאים המעניינים באמת - החל מסידור הגבות שלה ועד לדעותיה הפוליטיות לקראת הבחירות באמריקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בגד גוף של מייזון מרג'יאלה, ז'קט של סן לורן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוצמתית גם מחוץ למסך/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בשמלה בעיצוב ולנטינו. משחקי שקיפויות עתירי שיק/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלה נוספת מבית ולנטינו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילומים בחדר בית מלון, ז'אנר נצחי בהפקות אופנה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
והנה השער/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully