וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנה וינטור בהלם: קייט מידלטון נוחתת לראשונה על שער ווג בריטניה

19 שנים אחרי הנסיכה דיאנה, שוב מתפרסם שער ווג עם נסיכה אמיתית. הדוכסית מקיימברידג' הצטלמה לראשונה בחייה להפקת אופנה. הצילומים נערכו בשיתוף עם הגלריה הלאומית בלונדון לרגל 100 שנה לווג הבריטי. ליבנו עם מערכת ווג ארה"ב, שם נורא קיוו לזכות בשער הדוכסית

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

בוידיאו: הקשר מצמרר נוסף לנסיכה המתה - וויליאם וקייט משחזרים את צילום דיאנה המפורסם מ-1992 על אותו ספסל בחזית הטאג' מאהל בהודו, לפני כשבועיים.

בפעם הראשונה אי פעם, קייט מידלטון מצטלמת להפקת אופנה. והזוכה הגדול הוא מגזין ווג בריטניה. 19 שנים לאחר הנסיכה דיאנה, שוב מתנוססת על שער המגזין נסיכה אמיתית. הדוכסית שיתפה פעולה עם צוות מטעם המגזין שכלל את המאפרת סאלי ברנקה וצלם האופנה הנודע ג'וש אולין. סדרת הצילומים, הכוללת כאמור צילום שער, מתפרסמת בגיליון חודש יוני שיגיע לדוכנים בשבוע הבא. הסיבה לחגיגה המלכותית: 100 שנה למגזין ווג בריטניה.

הצילומים נערכו בשטח בית סנדרינגהאם, אחוזה במזרח אנגליה הנמצאת בבעלות בית המלוכה מאז המאה ה-19 ובשטחה מתגוררים וויליאם וקייט עם שני ילדיהם. האווירה כפרית מחויכת והתחושה הכללית פסטורלית ואופטימית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מראה טבעי באופנה פטריוטית: מעיל של ברברי וכובע וינטג? מהבוטיק הלונדוני Beyond Retro. שער המגזין/מערכת וואלה!, צילום מסך
מידלטון, שנוהגת לאפר את עצמה, נראית לראשונה באיפור מקצועי

ההפקה משותפת לווג הבריטי ולנשיונל פורטרט גלרי, מוזיאון בצידה הצפוני של כיכר טרפלגר בלונדון, שנוסד בשנת 1824 ומציג בחינם כ-2,300 יצירות אמנות מהמאה ה-13 ועד שלהי המאה ה-19 השייך לכלל הציבור הבריטי. שניים מבין שבעת צילומי ההפקה (כולל השער) יוצגו במוזיאון החל מהשבוע במסגרת התערוכה "ווג 100: מאה של סגנון". הדוכסית, בעצמה פטרונית של המוזיאון, תבקר בתערוכה ביום רביעי השבוע.

בשלוש התמונות שפרסמו עד כה, מידלטון בת ה-34 נראית באיפור מקצועי (היא נוהגת לאפר את עצמה בדרך-כלל) שאינו כולל את העיפרון השחור והסומק האפרסקי שלה, והיא לבושה במעיל מבית אופנת העל הבריטי ברברי, חולצת פסים של Petit Bateau וכובע וינטג' מהבוטיק הלונדוני Beyond Retro.

דובר מטעמה של הדוכסית מסר: "מאז 1916, מגזין ווג היה למוביל בתחום הדיוקן הבריטי. הדוכסית שמחה לקחת חלק בציון 100 שנה למוסד שהיה במה לכל-כך הרבה דיוקנאות היסטוריים. היא מודה לצוותי ווג והנשיונל פורטרט גלרי על הפנייה אליה והיא גם רוצה להודות לצלם ג'וש אולין על העבודה המהנה עמו".

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הדוכסית שמחה לקחת חלק בציון 100 שנה למוסד שהיה במה לכל-כך הרבה דיוקנאות היסטוריים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אולין מצטרף כעת לשורה מכובדת של צלמים שצילמו בעבר את בני משפחת המלוכה, כמו ססיל ביטון, נורמן פרקינסון, לורד סנודון, פטריק דמרשלייה ומריו טסטינו (שכזכור צילם את תמונת האירוסין של וויליאם וקייט).

עורכת ווג בריטניה אלכסנדרה שולמן אמרה: "צילום מיוחד של הוד המלכותה הדוכסית מקיימברידג' למגזין היה אחת השאיפות שלנו. אני שמחה שהדוכסית הסכימה לעבוד איתנו. התוצאה היא חגיגה אמיתית של שנת המאה שלנו". אנה ווינטור, עורכת ווג ארצות-הברית, שפנתה בעבר לבית המלוכה בבקשה לצלם את הדוכסית למגזין שלה ונענתה בסירוב מנומס, תיאלץ לחכות לתורה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שניים מהצילומים יוצגו בנשיונל פורטרט גלרי במסגרת תערוכת 100 שנה לווג בריטניה/מערכת וואלה!, צילום מסך
הנסיכה דיאנה על שער ווג בריטניה לאחר מותה, אוקטובר 1997. Patrick Demarchelier, סריקה
הנסיכה דיאנה על שער ווג בריטניה לאחר מותה, אוקטובר 1997/סריקה, Patrick Demarchelier

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully