וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתחיל את הקיץ ברגל ימין

8.5.2016 / 14:07

הבסיסיים, האלגנטיים, התנ"כיים, הנוחים, הגבוהים והעליזים - כפכפי האצבע שהקיץ הקרוב לא יהיה שלם בלעדיהם

כפכפי אצבע. ShutterStock
פתרון מספר 1 להתמודדות מול החום הישראלי. כפכפי אצבע/ShutterStock

חם אצלנו. מאוד. זאת עובדה שאי אפשר להתעלם או להתחמק ממנה. אפשר, כמובן, להתקין מזגן בכל חדר בבית ולהסתגר בו מיוני עד אוקטובר, אבל זה פתרון די מדכא ולא מאוד חסכוני.

מה כן אפשר לעשות? לאוורר את הגוף. פתרון מספר אחת להתמודדות עם החום הישראלי הוא אוורור כפות הרגליים, שמתחילת הקיץ ועד אחרי סוכות מסרבות לראות גרביים, ובצדק. ליקטנו בשבילכן את כפכפי האצבע (וגם שלושה זוגות סנדלים) שכפות הרגליים שלכן צריכות הקיץ.

הכי בסיסי - טו גו

כפכפי טו גו. אתר יצרן
בכל שעה של היום. טו גו/אתר יצרן

ברשת טו גו תמצאו מגוון כפכפי בייסיק – כאלו שהולכים מצוין בכל שילוב. תוכלו לנעול אותם בבוקר, מצוידות בבגד ים ובשמשייה ובערב, כשאתן יוצאות אל הפאב השכונתי או סתם לגלידה בשדרה, כשלגופכן שמלה קלילה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הכי נוחות - Chawaii Flip, קרוקס

כפכפי קרוקס. אתר יצרן
הנוחות היא העניין המרכזי. קרוקס/אתר יצרן

כפכפי שאוואי פליפ הנמכרים ברשת קרוקס הם התשובה הסופר?נוחה לכפכפי הפס הבסיסיים. כמו כל הנעליים של קרוקס, הנוחות היא העניין המרכזי כאן, וזה קורה בזכות הסוליה, העשויה חומר בשם קרוסלייט, בזכות הרצועות, העשויות TPU ובזכות משקלם המזערי של הכפכפים. פשוט, כיף ובעיקר נוח מאוד לנעול אותם לים, לסופר ולטיול קיץ לילי עם הכלב.

האלגנטיות - קוקה

כפכפי קוקה. אתר יצרן
אפילו ליום ארוך במשרד. כפכפי קוקה/אתר יצרן

מי שמחפשת אלטרנטיבה קצת יותר אלגנטית לכפכפי הבייסיק תמצא אותה ברשת קוקה. דגם L111123 מגיע באדום, בשחור ובלבן ויתאים כמעט לכל מצב, ועם הבגדים המתאימים אפילו ליום ארוך במשרד.

האופנתיות - ניין ווסט

כפכפי ניין ווסט. אתר יצרן
מראה מלכותי. ניין ווסט/אתר יצרן

בדגם NWEDALEN3 של ניין ווסט תוכלי לעמוד תחת החופה, או לכל הפחות להוביל את חברתך הטובה אליה. שילוב גווני הכסף, הנחושת והברונזה מעניק לסנדלים מראה מלכותי שאי אפשר להיות אדישים אליו.

העדינות - אלדו

אלדו כפכפים. צילום מסך, אתר יצרן
אלדו. נוכחות עדינה ומרומזת/אתר יצרן, צילום מסך

גם דגם פלרה מבית אלדו ישמש אותך למטרה דומה, אם כי נוכחותן קצת יותר עדינה ומרומזת. הפס המוזהב שבמרכז סנדלי האצבע הלבנים ישדרג גם את השמלה הפשוטה ביותר. קלאסי לחתונת צהריים או למסיבת בריכה.

המגביהות - סקופ

כפכפי סקופ. אתר יצרן
למי שלא מוכנה לוותר על הגובה/אתר יצרן

מי שממש אוהבת כפכפי אצבע ולא מוכנה לוותר על הגובה תמצא את מבוקשה ברשת סקופ. דגם 164013 מגיע בכחול ובלבן וירים אותך כמה סנטימטרים מעל פני האדמה.

הבריאותיות - UGG

כפכפי אלדו. אתר יצרן
שעות ארוכות של נוחות. אוריג'ינלס/אתר יצרן

נוחות איננה מילה גסה גם ברשת אוריג'ילנס. בכפכפי האיקס היפהפיים, שסולייתם מתובלת בפס מוזהב המוסיף להם קלילות, תוכלי לצעוד בבטחה ברחבי העיר במשך שעות ארוכות ולסיים עוד יום של קיץ בלי כאבי גב.

הצבעונית - ניין ווסט

כפכפי ניין ווסט. אתר יצרן
אם בא לך קצת צבע בכפות הרגליים. ניין ווסט/אתר יצרן

נהוג ללכת עם כפכפים בצבע חלק ולהוסיף צבע לכף הרגל באמצעות לק. אם בא לך קצת צבע בכפות הרגליים ולא מתחשק לך להתחייב לשגרת טיפוח, לכי על דגם NWSHMOOPY3 של ניין ווסט.

המפנקות - טבע נאות

כפכפי UGG. אתר יצרן
כפכף שיערסל כל כף רגל. טבע נאות/אתר יצרן

כבכל עונה, גם הקיץ עושים בטבע נאות את מה שהם הכי טובים בו – נעליים נוחות. דגם סנטה פיי מגיע בשחור, בחום ובוורוד עדין ויערסל כל כף רגל באופן המפנק ביותר.

וואלה! NEWS בשיתוף קניוני עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully