וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שלא במודע, זו הקולקציה הכי שורשית שלי": הקיץ של סבינה מוסייב

9.5.2016 / 8:35

לפני כחודש פתחה המעצבת המקומית המסקרנת בוטיק ראשון ורחב ידיים בצדי מתחם שוק הפשפשים ביפו. כעת היא מציגה קולקציית קיץ חדשה ומוצלחת הכוללת אסופה הרמונית של פריטים באווירה רומנטית עם אלמנטים המזוהים עם הדי.אן.איי שלה, כילידת דרך המשי בחבל אזרבייג'ן

קולקציית קיץ 2016 של סבינה מוסייב. צילום: שי יחזקאל,
רקמה הודית בגווני קאמל, פוקסיה וסגול - רפרנס שקיבל אינטרפטציה אינטליגנטית. קיץ 2016 של מוסייב/צילום: שי יחזקאל

לפני כחודש פתחה המעצבת המסקרנת סבינה מוסייב בוטיק ראשון ורחב ידיים בצדי מתחם שוק הפשפשים ביפו. המהלך המתבקש לכאורה של מוסייב, שפועלת כמעצבת מקומית למעלה מחמש שנים, מהווה ראי לדרך הלא פשוטה שעוברת על מותגים מקומיים ללא גיבוי כלכלי מהבית. מהרגע שסיימה את לימודיה בשנקר לפני שמונה שנים, סומנה סבינה כמישהי שהולכת להצליח. שמלת המשולשים שעיצבה בתקופת הלימודים ("שמלה פשוטה שעשיתי משני משולשים בלי כישורים לוגיסטיים") הפכה אז ללהיט וכל דגם שעיצבה כבש במהירות את מי שהיה בסביבה.

אבל מוסייב לא הרגישה מספיק מבושלת להיכנס לתהליך של עיצוב ומכירה בקונסיגנציה (בה המעצב מקבל תשלום מהחנות רק לאחר מכירת הפריט) ובינתיים עבדה כמוכרת אצל המעצבת מורין וולף. "מאוד אהבתי והערכתי אותה. הייתי יושבת בחנות ורוקמת כל היום. רק כשמאיר נכנס לתמונה התחלתי להתניע את עצמי בכל מה שקשור לעיצוב". כשהיא אומרת מאיר היא מתכוונת למאיר מויאל, בן זוגה דאז והיום בעלה והחצי השני בעסק המשפחתי שנקרא סבינה מוסייב.

קולקציית קיץ 2016 של סבינה מוסייב. צילום: שי יחזקאל,
"לא היינו אשפים של יחסי ציבור. חשבנו שנעשה דברים יפים ואנשים יגיעו"/צילום: שי יחזקאל

מהבית ואחר כך ממקלט עירוני בכפר סבא הם עשו את זה יחד, לאט ובטוח. מויאל, עורך וידיאו וצלם, נשאב בהדרגה לעסקי האופנה, "לצערי לעצב זה החלק הקטן והכיפי של העבודה. ההתעסקות עם ספקים והניהול הכלכלי גוזלים המון זמן. רק עכשיו למשל יש לנו תגיות ממותגות". נקודת תורפה נוספת היא ההתנהלות אל מול המתפרות, שאמורות להוציא אל הפועל את הדגמים עליהם היא שוקדת. "אני לא מתביישת לומר שהיום אני נחשבת לסיוט של כל המתפרות. פעם נורא התנצלתי על זה אבל זה מביא תוצאות. וחשוב לי להביא את המוצר הכי טוב ללקוחות. אני קשוחה איתם ונוצר מצב שמעצבים אחרים באים לאותן מתפרות כי הם יודעים שאני כבר הייתי שם".

נקודת המפנה התקשורתית הגיעה כשהחברה הכי טובה שלה צעדה לבית האח הגדול בשמלה בעיצובה. "הסיפור של פאולינה פתח לנו את העיניים לגבי הכוח של התקשורת. פאולינה ואני חברות ילדות. הכי עשינו את זה במקרה ופתאום נהיה בום מטורף. לא היינו אשפים של יחסי ציבור. חשבנו שנעשה דברים יפים ואנשים יגיעו. תמיד פרגנו לנו בתקשורת, אבל זה היה בקטע תל אביבי יותר. אני גם חייבת להודות שגם עבדתי עם המון בנות יפות אבל אף אחת לא יכולה להחזיק בגד כמוה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
קולקציית קיץ 2016 של סבינה מוסייב. צילום: שי יחזקאל,
שיק אתני מקורי/צילום: שי יחזקאל

קולקציית הקיץ של סבינה מגלה אסופה הרמונית של פריטים באווירה רומנטית ובמרכזה רקמה הודית בגווני קאמל, פוקסיה וסגול. הרפרנס קיבל אינטרפטציה אינטליגנטית המשולבת באופנים שונים בפריטי האוסף ובנוסף הוא תורגם לדפוס שמופיע בבדים הזורמים המזוהים עם כתב היד של המעצבת.

עוד מככבים בדי דנים, פשתן ומשי המשלבים באיזון צבעוניות של שחור, לבן ואפור יחד עם תחרות, דפוסים צבעוניים, מתכות וניטים. הדי.אן.איי של מוסייב, שנולדה בחבל אזרבייג'ן באזור דרך המשי, כולל אב וסב חייטים וסבתא סוחרת שטיחים ורקמות. "אני מרגישה שלא במודע זו הקולקציה הכי שורשית שלי"

טווח מחירים:
299- 2,400 שקלים
שמלות כלה מוכנות: 1,220-4,500 שקלים

רחוב רבי פנחס 3, שוק הפשפשים, יפו.

קולקציית קיץ 2016 של סבינה מוסייב. שי יחזקאל,
חיתוכים מעניינים ופרשנות חכמה/שי יחזקאל
קולקציית קיץ 2016 של סבינה מוסייב. שי יחזקאל,
חצאית הסינר, אחד הפריטים הנחשקים בקולקציה/שי יחזקאל
קולקציית קיץ 2016 של סבינה מוסייב. שי יחזקאל,
בדים זורמים המזוהים עם כתב היד של המעצבת/שי יחזקאל
קולקציית קיץ 2016 של סבינה מוסייב. שי יחזקאל,
פרינטים אביביים מהפנטים/שי יחזקאל
קולקציית קיץ 2016 של סבינה מוסייב. שי יחזקאל,
יש גם פן אדג'י/שי יחזקאל
קולקציית קיץ 2016 של סבינה מוסייב. שי יחזקאל,
משחקים מטאליים/שי יחזקאל
קולקציית קיץ 2016 של סבינה מוסייב. שי יחזקאל,
יש גם קו שמלות לבנות ושמלות כלה/שי יחזקאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully