וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוטור אביבי משובח: מה לבשו הכוכבות על השטיח האדום בפסטיבל קאן?

15.5.2016 / 14:22

גם השנה האופנה גונבת את ההצגה בפסטיבל הקולנוע של הריביירה הצרפתית. בלייק לייבלי ההריונית לא עושה לעצמה הנחות ומציגה את שמלת סינדרלה, קריסטן סטיוארט נוטפת סקס וסטייל בשאנל, אמאל קלוני קלאסית כהרגלה וויקטוריה בקהאם לובשת את עצמה. מי לוקחת?

רויטרס

אולי הזיקוקים ומטס חיל האוויר היו חזיונות מופלאים, אבל הצגה לא פחות טובה התקיימה במהלך יום העצמאות שלנו בקאן. עיר הקיט בדרום-מזרח צרפת השוכנת בריביירה הצרפתית מארחת בימים אלו בפעם ה-69 את פסטיבל הסרטים השנתי. בחבר השופטים של הקטגוריות השונות נמצאים אנשי קולנוע מרכזיים כמו וודי אלן, ג'ורג' מילר ודונלד סאתרלנד, אבל עם כל הכבוד לשופטים הנכבדים, האופנה גונבת את ההצגה, בעיקר זאת של השטיח האדום. הפסטיבל הרי כולל גם אירועי יום, אבל את האופנה הסוחפת באמת ניתן לראות בהקרנות הערב הנוצצות. וגם הפעם, כוכבות על הפליאו באופנת קוטור אביבית על רקע הבריזה הים-תיכונית.

בלייק לייבלי ההריונית לא עשתה לעצמה הנחות עם שמלת סינדרלה ועוד סדרת שמלות חובקות גוף, ולמעשה התלבשה כאילו דבר לא השתנה בגזרה שלה. שתי האדמוניות המוכשרות ג'וליאן מור וג'סיקה צ'סטיין הלכו על מטאלי ממגנט של אלכסנדר מקווין. ונסה פאראדי וקריסטן סטיוארט, פרזנטוריות מוצלחות של שאנל, שמרו אמונים לבית אופנת העל הצרפתי. ג'וליה רוברטס לבשה שמלת ארמני שהייתה גרסה עדכנית בשחור לשמלת הסטרפלס האדומה שלה מ"אישה יפה".

ג'ורג' קלוני ורעייתו אמאל קלוני (לובשת ורסצ'ה) בפסטיבל קאן ה-69, מאי 2016. GettyImages
ג'ורג' קלוני מסייע לרעייתו ושמלת הוורסצ'ה שלה להתמודד עם המדרגות המפורסמות של התעשייה/GettyImages

נעמי ווטס הלכה על שמלת כתפיות ספגטי כסופה של מייקל קורס שהזכירה לכולם שאנחנו באתר נופש. אמאל קלוני הקסימה לא רק את בעלה בשמלה אסימטרית בצהוב לימון אביבי של ורסצ'ה. הטופמודל ההולנדית דוצן קרוס הוכיחה בשמלת ברנדון מקסוול שהסטייליסט של ליידי גאגא הוא גם מעצב מוכשר.

שחקנית בוליווד היפהפייה אישווריה ראי היתה אלוהית בשמלה מנצנצת עם צעיף באורך הרצפה של אלי יונס, מעצב קוטור לבנוני המבוסס בכוויית. הכוכבת הסינית גונג לי הדגימה מצוין עד כמה נכון שחמישים הוא הארבעים החדש בשמלת קוואלי עם שרוולי פרפר. בלה חדיד הרסה עם שמלת סאטן, רשת ואפליקציות נחשים בגוון פודרה, גם היא של קוואלי. אווה לונגוריה לבשה את החברה הטובה ויקטוריה בקהאם, וויקטוריה בקהאם לבשה את עצמה. כל מראות השטיח האדום של פסטיבל קאן עד כה. מי לוקחת? הצביעו והשפיעו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully