וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צלליות או לא להיות: כך השפיע דיוויד בואי על האיפור שלכן

29.5.2016 / 12:08

דירקטור רומרו ג'נינגס, מאפר בכיר בחברת MAC, שהגיע לאחרונה לישראל לרגל אירוע מאסטרקלאס במוזיאון תל אביב, מספר מה נדרש לפני סשן צילומים או שבוע אופנה, מאין ההשראה לעבודתו, איך נבחרת דוגמנית להצגת איפור והשפעת מותו של כוכב על אהוב אחד על מראות האיפור העונה

יח"צ - חד פעמי

"לפני יציאה לשבועות אופנה, צילומים או אירועי מאסטרקלאס מסוג זה, אני תמיד מתכונן שבועות קודם, כאשר ההכנות כוללות גיבוש קונספט, חיפוש רפרנסים, הכנת תיק האיפור, ארגון ורכישת אביזרים מיוחדים כמו פאות והכנת אפליקציות וריסים" - כך אומר דירקטור רומרו ג'נינגס, אחד מאמני האיפור הבכירים של חברת MAC, שהגיע באחרונה לישראל לרגל אירוע מאסטרקלאס שהתקיים במוזיאון ת"א.

ג'ניגס מגלה כי ההשראה לעבודתו מגיעה בין השאר, מהרשתות החברתיות, תגובות הקהל ואפילו המיקום הגיאוגרפי. "למאסטרקלאס בישראל חשבתי על הרעיון של 'פוני קטן שלי', תכנית הילדים האהובה. המשמעות של זה היא התייחסות לאיפור במונחים של צבע וגליטר. מאוד רציתי להביא לידי ביטוי את הטרנד הצבעוני אשר היה כל כך נוכח גם בתצוגות של שבועות האופנה בעולם מהם הגעתי ישירות לתל אביב", הוא אומר ומוסיף: "אני גם מרגיש מחובר באופן טבעי לצבע וזו נטיית לבי".

MAC. יחצ,
"אנשים חושבים שהכול בתמונות מעובד ומפולטר"/יחצ

לדבריו, "על מנת ליצור סיפור שלם באיפור במאסטרקלאס מסוג זה, חשובה לי ההכנה והמחשיבה מראש על הלוק השלם בכללותו, כולל סטיילינג ושיער החשובים מאוד לתוצאה הסופית".

את היכולת לשים דגש על הפרטים הכי קטנים, הוא אומר: "אחד הדברים המתבררים לי בשיחה עם אנשים אותם אני פוגש סביב עבודתי, היא כי בשל החשיפה העצומה למדיה חברתית, אנשים חושבים שהכול בתמונות מעובד ומפולטר. האמת היא שאני משקיע שימת לב מרובה בכל פרטי האיפור וחשוב לי מאוד להגיע לתוצאות מושלמות. הדברים נראים כל כך טוב כתוצאה ממיומנות והכנה רבה".

למי שתהה, כל אפליקציות הריסים והגבות שג'נינגס עשה בהן שימוש במאטסרקלאס הוכנו בעבודת יד קפדנית וממושכת. "זוג אחד של ריסים יכול לקחת 3 עד 4 ימים לפעמים. פרק הזמן הארוך ביותר להכנה היה 8 ימים כי הייתי צריך לאפשר לשכבות הריסים די זמן להתייבש".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
רומרו ג'ניגס. רותם לבל, ספק 500
ג'נינגס בעת ביקורו בישראל. חיכיתי מאוד לפגוש את האנשים בארץ/ספק 500, רותם לבל

ג'נינגס מדגיש שחשוב לו מאוד לבחור את הפנים הנכונות להציג עליהן את קונספט האיפור הנבחר. האפליקציות צריכות להתאים בדיוק לתווי הפנים, לאורך העניים והגבות. ואם הן מצליחות להתאים גם לאישיות של הדוגמנית, זה עובד אפילו יותר טוב.

הוא מונה מספר מוצרים עיקריים ששימשו אותו ליצירת מראות האיפור היצירתיים ביותר:

מינלייז סקין פיניש – "סופט אנד ג'נטל ולייטסקפייד ביחד עם סטרוב קרים ליצירת הארות. מוצרים אלו מושלמים ליצירת טרנד הסטרובינג שאני חש שהוא עקרוני ומבוקש מאוד כרגע.
השפתון החדש שלנו רטרו מאט ליקוויד היה להיט מאחורי הקלעים וגם בקרב הלקוחות ושימש אותי אף כאן".

הוא מוסיף כי "אנשים אוהבים אותו משום שהוא נותן אפקט מיידי וגם עמיד למשך שעות והוא מצטלם נהדר. הטיפ שלי – אני משתמש בו לעיתים בטשטוש בעזרת מברשת רכה במקום באפליקטור על מנת ליצור מראה הכתמה עדינה במקום צבע מלא ומשורטט.

פרו לונגוור קונסילר- "זה הקונסילר המנצח שלי אשר משמש אותי לעיתים גם כמייקאפ. יש לו גימור טבעי אם משתמשים במברשת רכה כמו מברשת מספר 109 והוא עמיד לאורך שעות. אני מעדיף לארוז אותו בקיט האיפור שלי לפעמים במקום מייקאפ משום שהוא כל כך קומפקטי בגדלו וחוסך המון מקום במזוודה. הטיפ שלי הוא לערבב אותו עם מעט לחות כמו מינרליייז צ'ארגד ווטר מוייסטררייזר כאשר אני רוצה להשתמש בו כמייקאפ".

MAC.
השראה מתכנית האנימציה "הפוני הקטן"

אקריליק פיינט – "זהו מוצר מדהים של מאק פרו (חנות סנטר בלבד) אשר כחובב צבע אני לא זז בלעדיו. היתרון שלו הוא צבע חי ובוהק, עמידות מרהיבה ומגוון רחב של גוונים שנותנים הרבה אפשרויות.

"נדמה לי כי קהל המאפרים הגיב נהדר לעובדה שהשתמשנו בצבע ובגליטר שהוסיף טקסטורה מעניינת ולכך שהיו הרבה מאוד פרטים בכל אחד מן האיפורים. דיברתי עם המאפרים גם על ההשפעה שאני מרגיש שהיתה למותו של דויד בואי על התעשייה ועל התצוגות אשר עלו על המסלול העונה. אני מעריך את האופי שלו כאומן שבאמת הרגיש חופשי לתת ביטוי לאלמנטים של צבע".

על השהייה בישראל, לא חסך ג'נינגס מחמאות: "זהו ביקורי הראשון בישראל. חיכיתי מאוד לפגוש את האנשים בארץ, להתרשם מהנופים, הבילויים, האווירה והתרבות – וכמובן מן האוכל ששמעתי עליו רבות. ובאמת לא התאכזבתי".

צילום וידאו – רפי דלויה
עריכה - twentythree

סטיילינג: מזל חסון בגדים אלון לבנה
שיער: אוהד דגן

וואלה! NEWS בשיתוף MAC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully