וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיק התיקים: הפרויקט האופנתי החדש של סופיה קופולה

26.5.2016 / 10:58

הבמאית השיקית ממשיכה לשתף פעולה עם מותג הלאקשרי הצרפתי לואי ויטון. תיק שעיצבה ב-2009 יחד עם מארק ג'ייקובס מקבל כעת פרשנות מחודשת בגרסה אביבית עם עור מחורר. "בחרתי עבורו צבעים בהירים, ויש לו שיק ספורטיבי של האייטיז".

צילום מסך

בווידיאו: "Playground Love" של להקת Air, מתוך "חמש ילדות יפות", הסרט האופנתי המהפנט בבימויה של סופיה קופולה

אחרי הפרימיירה הנוצצת של אופרת לה טרוויאטה בבימויה שנערכה לפני כשבוע ברומא, סופיה קופולה מחליפה לכובע הסטייל אייקון עם שיתוף פעולה אופנתי בחסות לואי ויטון. הרומן של קופולה ומותג הלאקשרי הצרפתי נעוץ אי שם בחברות ארוכת השנים בינה לבין מארק ג'ייקובס. מעצב העל חיבר אותה עם ויטון בתקופה שבה שימש כמעצב הבית, בתחילה כפרזנטורית לצד אביה הבמאי פרנסיס פורד קופולה, ובהמשך כמעצבת תיק שנקרא על שמה - pm sc bag.

בנוסף היא התארחה כמסגננת אורחת לחלון ראווה שקיבל את הטאץ' האסתטי המזוהה עם עבודתה הקולנועית בסגנון אינדי חולמני על גבול המלנכולי. הופעתה האחרונה כפרזנטורית הייתה בקמפיין הפרידה של ג'ייקובס כמעצב הבית של המותג, וכעת בניצוחו של ניקולא גסקייר, עוד חבר אופנתי קרוב, היא שבה לסיבוב נוסף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לעבוד עם בית מלאכה כמו של לואי ויטון זה לא פחות מחלום. יש להם אפשרות לכל חומר גלם ויכולת ייצור בלתי מוגבלת"/מערכת וואלה!, צילום מסך
"יש לו גודל מושלם, אפשר להכניס בו המון דברים. בדיוק עכשיו רכשתי קרמים בבית מרקחת והם נכנסים בקלות"

ההתפתחות האופנתית של סופיה בת ה-44 החלה כשהייתה בת 15 ולוהקה לתפקיד אסיסטנטית בתקופת הקיץ לקרל לגרפלד בשאנל. במשך השנים היא שלחה את ידה בבימוי סרטים ופרסומות ועיצבה כתב יד עם מוטיבים שבריריים של תמימות המשולבת בערכים של עושר, מורבידיות, שוליים ומיינסטרים.

כעת, אותו התיק מ-2009 מקבל פרשנות מחודשת בגרסה אביבית עם עור מחורר. בראיון לקייט פיניגן מהטלגרף הבריטי, במסגרת קידום המכירות המיוחצן לתיק, היא מפרטת: "יש לו גודל מושלם, אפשר להכניס בו המון דברים. הנה, בדיוק עכשיו רכשתי קרמים בבית מרקחת והם נכנסים בקלות. בחרתי לאביב צבעים בהירים ויש לו שיק ספורטיבי של האייטיז".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סדרת התיקים תושק באופן רשמי בסוף החודש/מערכת וואלה!, צילום מסך
"כשעיצבתי את התיק היה לי חשוב שהוא לא יהיה מזוהה עם טרנד מסוים או עונה ספציפית"

אגב, לה עדיין אין אחד משלה מהסדרה החדשה (שתושק באופן רשמי בסוף החודש), אבל היא מסתובבת עם הגרסה החורפית בגוון כחול כהה ומתכננת על לבן שיתאים לקיץ. "בהתחלה כשעיצבתי את התיק עם מארק, היה לי חשוב שהוא לא יהיה מזוהה עם טרנד מסוים או עונה ספציפית. משהו כזה שיתאים להכל. ולעבוד עם בית מלאכה כמו של לואי ויטון זה לא פחות מחלום. יש להם אפשרות לכל חומר גלם ויכולת ייצור בלתי מוגבלת. זה מעורר את היצירתיות שבי".

עוד עובדות סטייל שנחשפו בראיון: הצבע האהוב עליה הוא כחול נייבי, בצעירותה היא לא חלמה על קריירה קולנועית כי היה לה ברור שפניה מועדות להיות עורכת אופנה, ובסרט הבא שלה, עיבוד מחודש ל"נקמניות" (מ-1971) תשתתף ניקול קידמן לצד קירסטן דאנסט ואל פנינג. "יש לי את שלושתן יחד", היא מתמוגגת.

עוד באותו נושא:

כיצד הפכה הבמאית סופיה קופולה לאייקון אופנה?
וואט אה פילינג! נינט טייב במחווה הורסת ל"פלאשדאנס"
או סקנדל או פסטיבל: קאן 2016 בסימן נשים חזקות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קופולה מסתובבת עם הגרסה החורפית בגוון כחול כהה ומתכננת על לבן שיתאים לקיץ/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיק מרענן לקיץ/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבמאית בת ה-44 ממשיכה לייצר להיטי סטייל קולנועיים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully