וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המזוודה המושלמת: האקססוריז שאת חייבת לקחת לחופש

21.6.2016 / 11:13

משקפי שמש קלאסיים, תיק צבעוני, אזניות משובחות, כובע רחב שוליים, בגד ים הורס, מגבת חוף, לק ורוד וכפכפים כסופים – פותחים את החופש הגדול עם האקססוריז שאת חייבת לארוז לחופשת בטן?גב מושלמת

חופשת קיץ מושלמת היא כמובן נגזרת של מיקום ושל מי שתקחי איתך אליה, אבל בואי נודה באמת: גם באקססוריז המתאימים. אין כמו לפתוח את המזוודה ולגלות שהנחת בה בדיוק, אבל בדיוק, את מה שאת צריכה כדי להרגיש קצת יותר קיצית ותוססת. לכבוד הקיץ שהגיע, רקחנו רשימה של פריטים שישדרגו לך את החופש וימקסמו את השהייה בריזורט הקיצי שבחרת לך. חוץ מכוס מוחיטו נדמה לנו שיש פה כל מה שצריך.

עזריאלי: מזוודה מושלמת.
כמעט ארוחת בוקר בטיפאני. קרולינה למקה

חופשת קיץ היא בראש ובראשונה חשיפה ארוכה לשמש. הדגם הקלאסי אה?לה אודרי הפבורן מבית קרולינה למקה יעשה אותך האישה הכי קלאסית בחוף. דגם CL445-03, 249.90 ש"ח, להשיג ברשת קרולינה למקה.

עזריאלי: מזוודה מושלמת.
ברור כשמש. טופ טן

כדי להשלים את ההגנה מפני השמש ואת המראה הקלאסי הצטיידי בכובע רחב שוליים. 39.90 ש"ח, להשיג ברשת TOPTEN.

עזריאלי: מזוודה מושלמת.
חכמה בשמש

מלבד משקפי השמש והכובע את צריכה, כמובן, גם מים. הבקבוק הירקרק והחביב מבית אדידס ישרת אותך נאמנה. להשיג ברשת ספורט ורטהיימר.

עזריאלי: מזוודה מושלמת.
גם לים וגם לשוק. טופ טן

התיק הקלוע הזה מושלם לחופש לא רק בגלל הצבעים המשמחים, אלא גם כי הוא מתאים למגוון מצבים. אפשר לשים בו כל מה שצריך לרביצה ממושכת על חוף הים או הבריכה, והוא מתאים גם לשיטוט ארוך בשווקים, איסוף גבינה, ריבה ושאר מטעמים. 139.90 ש"ח, להשיג ברשת TOPTEN.

עזריאלי: מזוודה מושלמת.
פסקול מושלם לחופשה. באג

אי אפשר לצאת לחופש בלי פסקול משובח המתנגן על רקע ים כחול עמוק. אזניות Beats Solo 2 הוא הדגם הפופולרי ביותר של Beats. האקוסטיקה שלהן מדהימה, מנעד הצלילים רחב ובהיר, משקלן נמוך ומאפשר לשאת אותן לכל מקום. הצבע הוורוד הוא בונוס שישלים את הלוק שלך. 769 ש"ח, להשיג ברשת באג.

עזריאלי: מזוודה מושלמת.
איזה כיף שהוא עשה קאמבק. קסטרו

לפני כמה שנים בגד הים השלם עשה קאמבק מבורך, והנה הוא כאן במלוא תפארתו. בגד הים השחור עם הגב הדקורטיבי הוא פריט מקולקציית RED – קו אופנת הקז'ואל של קסטרו. הגב פתוח ומקושט ברצועות בגזרת איקס. הכתפיות נוחות כמו המחיר. 199 ש"ח, להשיג ברשת קסטרו.

עזריאלי: מזוודה מושלמת.
לרביצה מושלמת. ללין

רביצה על החוף איננה רביצה בלי מגבת חוף טובה. קחי איתך אחת מפנקת. 119.90 ש"ח, להשיג ברשת ללין.

עזריאלי: מזוודה מושלמת.
"סתם זרקתי על עצמי משהו"

בין הים, הבריכה והמרפסת של חדר המלון צריך איזו גלבייה חביבה שתוכלי לזרוק על עצמך – עם או בלי בגד הים. הגלביות של רשת הודיס מגיעות בשלל צבעים ומחירן נגיש – 129.90 ש"ח.

עזריאלי: מזוודה מושלמת.
למקרה שיהיה קצת קר

אם בערב יעשה קריר, טוב שתוכלי לשלוף מהמזוודה צעיף נעים. גם הצעיפים מבית רשת הודיס מגיעים בשלל צבעים. 49.90 ש"ח.

עזריאלי: מזוודה מושלמת.
סופסוף יש לך זמן בשביל זה. ללין

חופש הוא זמן לעשות את מה שאף אין לך זמן בשבילו בשגרה: לשמוע מוזיקה, לקרוא ספר, למרוח לק. בקולקציית הלקים של ללין מגוון צבעים משמחים. אנחנו בחרנו את פינק ליידי. 19.90 ש"ח, להשיג ברשת ללין.

עזריאלי: מזוודה מושלמת.
קיצי ומתכתי. לאוריג'ינלס

אין לנו ספק שהרקע המתאים ללק הוורדרד הוא כפכפי הבירקנשוק הכסופים הללו. כמו כל מוצר מבית בירקנשטוק, גם פה מדובר בנוחות על, כך שהצבע והברק הם רק בונוס, ובונוס שווה במיוחד. להשיג ברשת לאוריג'ינלס.

וואלה! NEWS בשיתוף קניוני עזריאלי
  • עוד באותו נושא:
  • עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully