וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופשה כפרית מלכותית: תצוגת קרוז 2017 של דיור בלונדון

1.6.2016 / 8:43

בית האופנה הצרפתי חזר לדהור על הסוסים בתצוגה שהתקיימה אמש באחוזה בריטית מפוארת. אמנם עדיין אין מחליף רשמי לראף סימונס, אך הצמד רופי & מאייר הצליח בגדול עם לוקים עשירים ויזואלית בסגנון המוכר של דיור בתוספת השפעות בריטיות. גם סופי מצ'טנר חרכה את המסלול

אתר רשמי

בווידיאו: סופי מצ'טנר בקמפיין אביב 2016 של דיור

אתמול בערב התקיימה תצוגת הקרוז (או ריזורט או חופשה) החגיגית של דיור באחוזה הבריטית המפוארת "בלנהיים פאלאס", וחשפה קולקציה מוצלחת במיוחד של צמד המעצבים סרג' רופי ולוסי מאייר. אבל יותר מהעובדה שבית כריסטיאן דיור חזר לדהור על הסוסים, נראה כי באופן לא רשמי שבוע האופנה המסורתי נמצא בשלבי גסיסה מתקדמים. הדיבור על חוסר הרלוונטיות של ארבע שבועות האופנה ניו יורק - לונדון -מילאנו - פריז לעונות סתיו-חורף ואביב-קיץ קיבל העונה תוקף חגיגי בדמות אוספי קרוז גדולים ומושקעים שמוצגים בלוקיישנים בלתי שגרתיים ומוציאים את כל היצירתיות הכבויה של הדיזיינרים.

דבר ידוע הוא שאותה יצירתיות וכישרון שהביאו אותם לקבל את הג'וב הנחשק של לעמוד בראש צוות שיכול להנפיק אופנה מהחלומות, נחבטת לנוכח דרישות כלכליות לייצר פריטים מסחריים שימצאו את דרכם לארון של אלה שהממון נמצא בכיסם - ולאו דווקא הרצון לרכוש עיצובים מתקדמים מבחינה רעיונית. וכשאין מגבלות של זמן, מקום ומכירות - אנחנו עדים לדבר האמיתי במלוא הדרו.

תצוגת קרוז 2017 של דיור. אינסטגרם, אתר רשמי
עם או בלי מנהל אמנותי, היה פה שואו אופנתי מוצלח. תצוגת קרוז 2017 של דיור/אתר רשמי, אינסטגרם

כבר לפני שלושה חודשים יצאה הודעה רשמית שאוסף קרוז 2017 יוצג באחוזה השייכת לדוכס הבריטי מאלבורו באוקספורשיר - אחוזה כפרית המזכירה את זו מהסדרה דאונטאון אבי. אותה אחוזה כבר שימשה פעמיים את הלייבל הצרפתי כרקע לחשיפת קולקציות, ב-1954 תחת ניצוחו של כריסטיאן בעצמו וב-1958 בעיצובו של איב סאן לורן.

ההצהרה על הלוקיישן ההיסטורי רמזה על רצון לשחזר את ההדר של בית האופנה מאותם ימים עברו. למרות שעדיין אין מחליף רשמי לראף סימונס, נראה כי הפעם רופי & מאייר הצליחו בגדול. השניים הביאו קלאסיקה מודרנית בניחוח אנגלי פרנקופילי של חופשה כפרית מלכותית. התמהיל כלל את הסגנון המוכר של דיור שפורק והורכב מחדש באופן יסודי, אליו התווספו השפעות בריטיות מסורתיות כמו דפוסים פרחוניים לשעת התה לצד כאלה מעדות הפאנק.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
תצוגת הקרוז של דיור בלונדון, מאי 2016. GettyImages
כשאין מגבלות של זמן, מקום ומכירות - אנחנו עדים לדבר האמיתי במלוא הדרו/GettyImages

רכבת ה"דיור אקספרס" שיצאה מתחנת ויקטוריה הביאה את האורחים אל אזור הקאנטרי, ומשם רכבים במראה וינטג' הובילו אותם למבנה ההיסטורי המרשים שמהווה את מרכז העלילה שלשמה התכנסו. אווירת סגירת המעגל הוסיפה מימד נוסף לכל הסיפור, ועוד לפני שהתחיל השואו היה ברור שבית כריסטיאן דיור חוזר לתפוס את מקומו הטבעי כבית לאקשרי מוביל.

אל חלל הספריה המפואר יצאו 56 דוגמניות עם טוטאל-לוקים עשירים ויזואלית שכללו שרוולים נפוחים, מטפחות משי צבעוניות, חצאיות מעל מכנסיים, ז'קטים מחויטים מעל שמלות פרחים עדינות, שסעים עמוקים, כיווצים וכיסים מוגדלים, ששולבו בהרמוניות בעומס של אקססוריז מטריף חושים.

תצוגת הקרוז של דיור בלונדון, מאי 2016. GettyImages
קלאסיקה מודרנית בניחוח אנגלי פרנקופילי/GettyImages

בפעם השניה סופי מצ'נטר שלנו נשלחה אל המסלול בלוק מספר 20, בחליפת שתי וערב המורכבת מז'קט באורך מידי ומכנסי 3/4 בגזרת פעמון על רקע אפור בהיר עם פסים דקים באדום ושחור.

כזכור, הדוגמנית בת ה-15 מחולון התגלתה על ידי סימונס עצמו בפריז בסיפור סינדרלה עמוס מחלוקות. היא מככבת בימים אלו כחלק מקמפיין אביב 2015 היוקרתי של החברה, בחוזה שמן שעומד להסתיים בקרוב. אך כפי שזה נראה עכשיו, סביר להניח שגם אם בעונה הבאה נראה פנים חדשים לדיור - את סופי נראה בקמפיין בולט אחר.

עוד באותו נושא:
ראף גבוה: כל הסיבות להצטער על עזיבתו של ראף סימונס
סופי מצ'טנר בקמפיין הראשון לבית האופנה דיור
חולון פינת פריז: סופי מצ'טנר פותחת את התצוגה היוקרתית של דיור

תצוגת הקרוז של דיור בלונדון, מאי 2016. GettyImages
סופי מצ'טנר בחליפת שתי וערב, לוק מספר 20/GettyImages
תצוגת הקרוז של דיור בלונדון, מאי 2016. GettyImages
בלה חדיד על המסלול. חוגגת גם קמפיין ביוטי חדש/GettyImages
תצוגת הקרוז של דיור בלונדון, מאי 2016. GettyImages
השפעות מסורתיות כמו דפוסים ססגוניים לשעת התה/GettyImages
תצוגת הקרוז של דיור בלונדון, מאי 2016. GettyImages
הסגנון המוכר של דיור שפורק והורכב מחדש באופן יסודי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully