וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט מוס משיקה קולקציה בעיצובה- רגעי הסטייל הגדולים באינסטגרם

4.6.2016 / 10:05

קייט מוס משיקה קולקציה בעיצובה בסרטון מהפנט שעושה חשק להתלבש יפה ולצאת מהמזגן. וגם: המלכה אליזבת' היא נערת השער של ואניטי פייר, הצצה נוספת לקולקציות הקרוז המעולות של גוצ'י ודיור, הצדעות סטייל מקוריות לבלונדינית של כל הזמנים ובר רפאלי חוגגת 31

אתר רשמי

בווידאו: קייט מוס מציגה את קולקציית הקפסולה החדשה בעיצובה למותג הצרפתי המבוסס בלוס-אנג'לס אקוויפמנט. הסרטון עם השיר "Life is Strange" של טי-רקס ברקע צולם באחוזת הכפר הפרטית של מוס על-ידי דריה ורבוי, טופמודל וחברה קרובה. הברונטית שמפזזת פה עם קייט היא סוזי קייב, עוד חברה מצודדת.

ועוד "מוסי" לסופ"ש: צמד צלמי האופנה האיטלקי לואיג'י מורנאו ולאנגו הנזי, הידועים פשוט כלואיג'י ולאנגו, צילמו לאחרונה בלונדון את קייט מוס לקמפיין סתיו 2016 של אלברטה פראטי. בשמלת תחרה וסאטן, הדוגמנית בת ה-42 נראית בסט המזכיר אטלייה אמן ובאווירה גותית-מסתורית כוללת. המודעות יתפרסמו במגזיני אופנה ביולי הקרוב - עוד עמודי כרום של קייט מוס לתלוש ולנצור.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

ובינתיים כאן ועכשיו, ממש היום (שבת, 4 יוני) בר רפאלי חוגגת 31. בנקודה המרגשת הזאת בחייה ברבור חולמת בהקיץ על... סושי. ככה זה בחודש שמיני.

"כשאני חושב על לונדון אני חושב על גנים. גנים יפים מלאים בפרחים". אלסנדרו מיקלה על שמלות התה המקסימות בקולקציית קרוז 2017 של גוצ'י, שהוצגה בכנסיית ווסטמיניסטר בלונדון בחמישי האחרון. בתמונה: תקריב על חגורת דבורה מתוכשטת.

"יש פריטים ויקטוריאנים שהם כנראה לא ויקטוריאנים מחוץ לראש שלי". אלסנדרו מיקלה על שמלת השיפון האווריריות בקולקציית קרוז 2017 של גוצ'י.

אם אתם בפריז, נסו לבקר בתערוכה 'Fashion Forward' הסוקרת 300 שנות אופנה במוזיאון לאמנויות דקורטיביות (Les Arts Decoratifs) ברחוב ריבולי 107 (עד 14 אוגוסט). בתמונה, אופנת שנות השמונים של המאה ה-18.

ומבט על מיצג נהדר נוסף בתערוכה - אופנת אמצע שנות ה-60 של המאה הקודמת.

הסטייליסט ראובן כהן עם הצצה להפקה מסקרנת עבור מגזין בלייזר עם אסתי גינזבורג.

סוכנת הדוגמניות מציגה תמונה מקסימה של הדוגמנית לאנה זלבובה למותג גוטקס שצילם תום מרשק. השקט, הרוגע, הסביבה הטבעית, בגד-הים האלגנטי וכמובן לאנה היפה. הכל.

הדוגמנית העסוקה והפנים של קסטרו לירז דרור בצילום שחור-לבן יפהפה בלי הרבה מידע. לפעמים אין צורך.

איוונקה טראמפ, בתו-של, אשת עסקים, סופרת, אם, פאשניסטה וגם גיורת! עם בן החודשיים וקצת המתוק שלה, תיאודור. "הילד הזה הוא קרן שמש טהורה", היא כותבת ואנחנו מסכימים ב-100%.

נערת השער הלוהטת של גיליון יוני - הוד מלכותה המלכה אליזבת ה-2 החוגגת השנה 90. את תמונת השער, אחת מסדרה יפהפיה, צילמה אנני לייבוביץ'. המלכה נראית כאן בארמון ווינדזור עם ארבעה מכלבי הקורגי האהובים שלה: הולי, ווילוו, וולקן וקנדי.

.

טעימה קטנה ומתוקה מתצוגת ריזורט 2017 של דיור שהתקיימה השבוע בארמון ב??ל?נ?ם שבמחוז אוקספורדשייר, דרום-מזרח אנגליה. הארמון המפואר, אתר מורשת עולמי, הוקם בתחילת המאה ה-18 עבור דוכס מרלבורו, מאבותיו של ווינסטון צ'רצ'יל (שנולד בארמון). הקולקציה בהתאם הציגה השפעות בריטיות כמו דפוסים פרחוניים לשעת התה ואלמנטים מעידן הפאנק.

צילום פרחים הוא ז'אנר ותיק ומוכר המתקשה להציג חידושים, אבל קשה שלא להודות שבצילום הפרחים של מעצב השיער הוותיק סם מקנייט, שצולם בגנו הפרטי, יש משהו יוצא דופן, פיוטי ומסקרן.

כשאל פנינג היתה קטנה היא התחפשה למרילין מונרו ואפילו איפרה את עצמה, כולל השפתון האדום והאייליינר. לרגל יום השנה ה-90 להולדתה של אייקון האופנה והבלונדינית של כל הזמנים, אל מפרסמת תמונה שלה אז.

המאפרת המוכשרת והעסוקה פט מקגראת' בסרטון הצדעה למרילין מונרו שלקוח מתוך "Something's Got to Give", סרטה האחרון והבלתי גמור של הכוכבת שמתה בפתאומיות ב-1962.

קנדל ג'נר מאחלת יום הולדת שמח למרילין וזוכה במיליון לייקים בפחות מ-24 שעות. ככה זה כשאייקון ריאליטי-אינסטגרמי מתחבר לאייקון קלאסי.

המעצב הניו-יורקי-יהודי זאק פוזן מאחל יום הולדת שמח להיידי קלום שחחגה גם היא ב-1 ביוני יום הולדת (43) עם תמונה של הטופמודל בשמלת ערב מושלמת בעיצובו.

מעצבת התלבושות של "מד מן" מציגה מראה סוחף מתוך הפרויקט הבא שלה - מט בומר בחליפת שנות ה-30, חלק מסרט הטלוויזיה החדש "הטייקון האחרון" בהפקת אמזון.

ג'יג'י מימין, בלה משמאל ואנוואר הקטן בחזית. אין פלא שיולנדה חדיד, דוגמנית לשעבר וכוכבת ריאליטי, מודה על המשפחה שלה ועל "האהבה ללא תנאי" של שלושת ילדיה היפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully