וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ושתי צמות? השמלה האדומה שמעוררת סערה

6.6.2016 / 7:33

מותג אוסטרלי מואשם בסקסיזם בעקבות תיאור של שמלה באתר המכירות: "לפעמים את פשוט זקוקה לדרך להתחמק מעונש, למשל כשאת שוכחת להוציא את הזבל, שורטת בטעות את המכונית של אבא או מאחרת לפגישה. כך תגרמי לאנשים לשכוח למה הם כעסו עלייך". הפמיניסטיות הגיבו בהתאם

מערכת וואלה!

מגישה: יעל לאור

המותג האוסטרלי realisation par מואשם בסקסיזם בגלל שמלת כוכבים/נקודות אדומה בשם "דיאנה - כוכב אדום". פסקה באתר המכירות של המותג מתארת את שימושיה הרבים של השמלה: "אנחנו אמנם מתלבשות למען עצמנו ולא בשביל גברים – שבדרך כלל אוהבים שמלות קיץ קצרות", נכתב באתר. "אבל לפעמים, את פשוט צריכה כרטיס שחרור מהכלא, כלומר דרך להתחמק מעונש, למשל כשאת שוכחת להוציא את הזבל, שורטת בטעות את המכונית של אבא או ממש מאחרת לפגישה וגם שוכחת לעשות משהו שביקשו ממך. השמלה הזאת תגרום לכולם לשכוח למה הם כעסו עלייך מלכתחילה".

התיאור הזה הקפיץ את זעמן של הפמיניסטיות במרחב הווירטואלי. עלו טענות כי מדובר בסטריאוטיפ מכוער למטרות קידום מכירות, ושזהו סקסיזם שמוציא את הנשים חסרות אונים בסיטואציה שנועדה לרצות את הגברים. כתוצאה מסערת הרשת, השמלה, כצפוי, הפכה לפריט-להיט. היא כבר הספיקה להיראות על אושיות סטייל ברשתות החברתיות, ביניהן הטופמודל בלה חדיד. למעוניינות, הדגם המדובר מוצע כעת למכירה ב-195 דולר באתר.

עוד באותו נושא:
תחתונים זה פאסה: בלה חדיד בשמלה חושפנית בקאן
מצעד השמלות השערורייתיות על השטיח האדום
לגיטימציה להטרדות מיניות? הקמפיין של קלווין קליין מעורר סערה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully