וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וודג'לס איז אייג'לס: רנה זלווגר החדשה מתגאה בכל קמט

ליאת להב

7.6.2016 / 7:40

אחרי הפסקה בת שש שנים, ושנתיים אחרי שהדהימה את העולם במראה חדש ובפנים לא מזוהות, השחקנית בת ה-47 חוזרת לאור הזרקורים. השער החדש של ווג בריטניה מציג צילום נדיר שלה במראה נקי, כמעט נטול איפור, במסגרת גיליון המוקדש לנושא "סטייל חסר גיל"

רנה זלווגר/צילום

בווידיאו: מתיחת פנים - כך השתנתה רנה זלווגר לאורך השנים

אחרי הפסקה בת 6 שנים, רנה זלווגר חוזרת לאור הזרקורים, ואין דרך טובה יותר לעשות זאת מלככב על שער ווג. השחקנית בת ה-47 מעטרת את שער גיליון יולי בווג בריטניה, בשמלת מידי פרחונית של פראדה, מתוך הפקת אופנה שצולמה על ידי הצלם הנחשב פטריק דמרשלייה. הגיליון מוקדש כולו לנושא "סטייל נטול גיל", כשג'ונס למעשה היא אחת מנושאות הדגל של הנושא הנשי המורכב בעולם.

אז מה היא עשתה במשך כל הזמן הזה, מחוץ לשטחי הוליווד? "ניסיתי לחיות חיים נורמליים", היא מספרת בריאיון. זוכת האוסקר שכיכבה בכמעט 20 סרטים בין השנים 2000 ל-2010 פירטה את הסיבות להיעלמותה: "אפילו לי היה נמאס לשמוע את הקול שלי. הנחתי שזה הזמן הנכון לקחת הפסקה, להתרחק קצת מההמולה, להתבגר. גיליתי את האנונימיות מחדש, וזה עזר לי לתקשר עם אנשים".

זלווגר תחזור בקרוב למסך הגדול עם "Bridget Jones's Baby", סרט ההמשך ללהיט "יומנה של ברידג'ט ג'ונס" שהציג את דמות הרווקה הבריטית, התפקיד הכי מזוהה בקריירה הקולנועית שלה. זלווגר נאלצה לעלות במשקל כדי להיכנס שוב לדמות, ומגיבה גם על זה: "ברידג'ט ג'ונס היתה במשקל נורמלי לחלוטין. אף פעם לא הבנתי למה זה הפך לנושא כה טעון". אך עם כל הכבוד למשקל, מה שהעסיק את העולם כולו בהקשר של ג'ונס הם דווקא הפנים שלה.

רנה זלווגר בגיליון יולי 2016 של ווג בריטניה. פטריק דמרשלייה, ווג., סריקה
"ניסיתי לחיות חיים נורמליים". זלווגר בשמלה של פראדה על שער יולי 2016 של ווג הבריטי/סריקה, פטריק דמרשלייה, ווג.

כזכור, באוקטובר 2014 זלווגר גנבה את ההצגה, אבל לא בזכות הסיבה הנכונה. השחקנית הגיעה לאירוע של מגזין האופנה Elle ששנערך בהוליווד וגרמה לראשים רבים להסתובב בתדהמה אל מול המראה החדש של פניה, שהפך אותה לאדם אחר. רבים תהו אם אכן מדובר בזלווגר או במישהי אחרת. זוהי לא היתה הפעם הראשונה שבה היא דיגמנה פנים רעננות, אולם הפעם נדמה כי הבוטוקס לקח אותה כמה צעדים קדימה.אין אתר בעולם שלא דיווח על המראה החדש והמוזר שזעק ניתוח פלסטי לא תקין. שערוריית הבוטוקס סוקרה מכל זווית קמט אפשרית.

הדיון הציבורי הרחב שהוביל לכך שהשחקנית נאלצה לספק תגובה בנושא: "אני שמחה שאנשים חושבים שאני נראית שונה", מסרה בהצהרה רשמית שנשלחה למגזין "פיפל". "אני חיה חיים הרבה יותר מלאים ומאושרים... נדמה כי עד שלא אתייחס לנושא, לא יניחו לזה. אנשים לא יודעים איך אני נראית בשנות הארבעים לחיי... אולי אני נראית שונה אבל מי לא נראה שונה ככל שמזדקנים?".

הסערה ההיא מסבירה את ההחלטה שלה כעת, בשובה לקדמת הבמה, להקפיד על מראה נקי באופן חריג ונדיר יחסית למקובל בצילומי שערים אופנתיים, כשהיא מוצגת כמעט נטולת איפור לחלוטין, ומתגאה בסימני ההתבגרות על גבי שער הכרומו הנחשק.

עוד באותו נושא:

נקבוביות שמחות: מבצעי הטיפוח השווים שאסור לפספס
ורסצ'ה משנה כיוון ופונה לקהל הלקוחות האמהות
כולן יפות, כולן חכמות, אבל לא תאמינו מיהי מיס אמריקה החדשה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
רנה זלווגר בגיליון יולי 2016 של ווג בריטניה. פטריק דמרשלייה, ווג., סריקה
אחת מנושאות הדגל של הנושא הנשי המורכב בעולם. מתוך הגיליון החדש/סריקה, פטריק דמרשלייה, ווג.
רנה זלווגר. GettyImages
שערוריית הבוטוקס סוקרה מכל זווית קמט אפשרית/GettyImages

רנה זלווגר מגיבה בריאיון לשינויים שעברה

צפו בטריילר של "Bridget Jones's Baby"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully