וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגעי הסטייל הגדולים של השבוע באינסטוש

11.6.2016 / 9:30

הבת של קייט מוס נוחתת לראשונה על שער ווג, ביונסה לובשת חליפת קריסטלים בעיצוב ז'יבנשי שדרשה 1,250 שעות עבודה, ליידי גאגא מציגה תמיכה אופנתית ופטריוטית בהילרי קלינטון, סופי מצ'טנר שוב מהפנטת בדיור, ודוגמנית על מתחברות ללוק הנקי של חג השבועות במגזין Elle

צלמים זמניים מורשים

בווידיאו: קייט מוס ברגע ממגנט מתוך צילומי קמפיין סתיו/חורף 2016/17 של המעצבת אלברטה פראטי

ועוד קייט מוס, כי זה תמיד משמח. צלם האופנה מריו סורנטי גאה להציג את שער גיליון "המשפחה" החדש של ווג איטליה עם תצלום שחור-לבן משגע של החברה הטובה קייט מוס ובתה לילה-גרייס (13), מיני-מי של אמא שהספקנו להתאהב בה גם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

מגזין LUI הצרפתי עם תמונת שער של גיליון וינטג' (מספטמבר 1971) שבין היתר הציג גם את "הנערות של ישראל" וכלל תמונות הפקת פנים של יפהפיות מקומיות על רקע נופי ישראל."סודות היופי של הארץ המובטחת", כתבו שם. חמוד.

בית אופנת העל הצרפתי ז'יבנשי מתגאה בחליפה שעוצבה במיוחד ולפי הזמנה לביונסה עבור טקס פרסי ה-CFDA (מועצת האופנה האמריקאית) בו הוענק לה פרס "אייקון השנה". הקריסטלים פה, כך נמסר, שובצו בעבודת יד ובסך-הכל נדרשו 1,250 שעות עבודה להכנת החליפה. יצא יפה.

לא שהם התכוונו, אבל לז'יבנשי יצאו מראות שבועות מושלמים כאן בתמונה הנהדרת של הדוגמניות לילי אולדרידג' (מימין) ורוזי הנטינגטון ווייטלי במגזין ELLE האמריקאי.

מותג אופנת העל האיטלקי מבית היוצר המופלא של מיוצ'ה פראדה עם סנדלי עקב פלטפורמה מתוכשטים. שלמות.

סופי מצ'טנר, חביבת המדור וחביבת דיור, הצטלמה לשער מגזין בית אופנת העל הצרפתי, גיליון מספר 15. בחירה מצוינת.

בתה של סינדי קרופורד כותבת לצד התמונה עם התיק המופלא הזה של מוסקינו שהיא מצפה במתח לתצוגה אביב/קיץ 17 לגברים של מוסקינו עם האח הגדול שלה. אכן מסקרן.

"האחות הכי גאה בעולם", קאיה כותבת על פרסלי גרבר, האח הגדול (הבלונדי מקדימה), בתצוגת אביב/קיץ 17 לגברים של מוסקינו בלוס-אנג'לס. בהחלט.

סיארה והרגליים המושלמות שלה נצפו בדרך לטקס פרסי ה-CFDA (מועצת האופנה האמריקאית) בשמלת קוואלי מדהימה בגוון פודרה.

לא רק "מוסי". הטופמודל הרוסיה-ניו יורקית סשה פיוורובה על שער ווג איטליה החודש המוקדש למשפחות עם בתה מיה בצילום של מריו סורנטי.

לרגל יום הולדתה של המלכה אליזבת ה-2, שאל מוזיאון מאדאם טוסו בלונדון את עוקביו את מי הם היו רוצים לראות על שולחנה של הוד מלכותה במסיבה לכבודה. התוצאות הובילו למיצג החביב הזה: המלכה, הנשיא אובמה, שייקספיר, אדל, דיויד בקהאם, בנדיקט קמברבאץ', מאדאם טוסו וכיוון שאין מי שמצלם סלפים יותר טוב מקים קרדשיאן, אז גם קימי.

ליידי גאגא במפגן תמיכה פטריוטי בהילרי קלינטון. "הצביעו לאישה הראשונה בהיסטוריה שרצה לנשיאות" היא מבקשת וגם אומרת ש"צריך קצת רוק-אנ-רול במדינה הזאת". מצחיקה.

נכון שראינו אינספור תמונות מצוינות של אושיית הסטייל האיטלקיה קיארה פראני, אבל הפעם התקשינו להתאפק. אופנת הקיץ הבלתי מתאמצת שלה פשוט כבשה אותנו ולא רק בגלל תיק השאנל.

ברבי מטיילת לה בחוף מנהטן בקליפורניה ונהנית מכל רגע. אנחנו נשמח לאמץ את הסטייל - מכופתרת משובצת, טייץ, נעלי בובה ומשקפי שמש כהים.

מגזין הגברים הוותיק עם תמונה מקסימה של ליאנה דקר, דוגמנית לנז'רי ובגדי-ים, ואושיית אינסטגרם שמגדלת ארבעה כלבים ילדים ויש לה גוף שכולנו היינו עושים הכל בשבילו.

עיתונאי ידיעות אחרונות רז שכניק המסקר את יורו 2016 בצילום של נבחרת איטליה באימון בוקר. מבט חטוף והחלטנו שכל אחד פה יכול לנהל קריירת דוגמנות מקבילה משגשגת.

נסיכת שוודיה אסטל (4), ומי שתהייה יום אחד מלכת המדינה הסקנדינבית, לובשת שמלת ז'קארד של מותג ביגוד אופנת העל לילדים "מארי-שנטל" ומציגה סידור שיער ששווה לאמץ.

סיסטין סטלון בתו האמצעית של סילבסטר סטלון בדרך לאודישנים חמושה בבוק האישי שלה מסוכנות הדוגמנות שלה IMG מודלס בדרכה הבוטחת לכיבוש התעשייה.

מעצב האופנה יוסי קצב בעל חנות במתחם שרונה במסר מעודד: "טרור לא יכניע את תל-אביב, לא עכשיו ולא לעולם". כל מילה יוסי.

תובנת השבוע נמצאה אצל נסיכת הפופ. ציטוט אמירה של אלברט איינשטיין: "העולם הוא מקום מסוכן לחיות בו. אבל לא בגלל אנשים מרושעים, אלא בגלל האנשים שלא עושים דבר נגד זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully