וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: כך תטפחו נכון את כפות הרגליים

שירלי אכסלרוד

9.6.2016 / 11:12

החיים הם לא רק קרמי עיניים ענוגים, בשמים אציליים וגלוסים רכים למגע. החיים הם גם - ויש שיגידו, בעיקר - פרסות יבשות בפליפ פלופ ועקבים סדוקים, שמשאירים צלקות בגופם של מצעי סאטן חלקלקים. כן, זה הולך להיות הטקסט המגעיל ביותר שעלה במדור הזה אי פעם

אתר רשמי

בווידיאו: עוד על נפלאות הפדיקור הביתי של Scholl

כפות רגליים מטופחות. ShutterStock
הכיני גופך לקיץ, באווירת happy feet/ShutterStock

בייבי פוט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדבר הכי דוחה והכי מוצלח שקרה לכפות הרגליים מאז המצאת כפות הרגליים/מערכת וואלה!, צילום מסך
נשל נחש תהיה דרך מתורבתת יחסית לתאר את מה שקורה שם. פלאי, מגעיל ומוצלח ביותר

גם אם יצמידו לכם אקדח לרקה, אל תגגלו תמונות של כפות רגליים אחרי בייבי פוט! עכשיו כשחזרתם מלגגל תמונות של כפות רגליים אחרי בייבי פוט, ואתם אנשים אחרים מאלה שהייתם קודם, אפשר לגשת לעניין - בייבי פוט הוא הדבר הכי דוחה והכי מוצלח שקרה לכפות הרגליים מאז המצאת כפות הרגליים. מדובר במעין גרביים חד פעמיים, שמכילים ג'ל פדיקור שגורם לקילוף הדרגתי ויסודי של העור המת. גורבים אותם למשך שעתיים, מורידים, שוטפים במים וסבון ומזדיינים בסבלנות.

ביום שלמחרת לא קורה כלום, גם לא מחרתיים, אבל תוך לא יותר משבוע, כל האיכסה שגדלה על כפות הרגליים אי פעם, מתחילה לנשור מאסיבית ביריעות שלמות אול אובר דה פלייס. למה הדבר דומה? נשל נחש תהיה דרך מתורבתת יחסית לתאר את מה שקורה שם; הנסיינית נ' לא יכלה שלא לעוף נוסטלגית על נ' בת ה-6, מורחת דבק פלסטי לבן על כפות הידיים, מחכה שיתייבש ואז קולפת להנאתה – כך בדיוק נראו כפות הרגליים שלה כשהג'ל התחיל לפעול. אחרי שלושה ימים של גועל נפש צרוף ומהנה (בסופם נ' אפילו נשקלה כדי לראות אם כל הקילופים האלה שווים משהו בקלפי), נחשפו הפרסות החדשות שלה – רכות, ענוגות ונטולות עור יבש, החל מהעקבים ועד לקצה הבהונות. פלאי, מגעיל ומוצלח ביותר.

בייבי פוט, גרבי פדיקור. מחיר: 85 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפצירה נשארה על תקן תחזוקה שוטפת, ולא יכולה להחליף את הפדיקור היסודי/מערכת וואלה!, צילום מסך

באחד הקיצים הקודמים, עת הושקה הפצירה החשמלית של Scholl, המותג שמקדיש את חייו לעשות נעימי לכפות רגליים, סוכמה כאן החוויה כלא יותר מנחמדה: יחסית לרעש המנוע המטריד שהפיקה הפצירה, היכולות שהפגינה בשיוף האיכסה החוצה היו בינוניות ביותר. הדור הבא של הפצירה מציע שיפורים חשובים – עכשיו היא עמידה במים, מתאימה גם לעור יבש וגם לעור רטוב וניתנת להטענה בחשמל או בחיבור USB, תוספות שראוי לברך עליהן.

ג', שסיימה את החורף עם כפות רגליים של איכרה בווארית חובצת חצץ, מעדכנת שהפצירה אכן השתדרגה משמעותית -היא עדיין קלה מאוד לתפעול, נחמד לעבוד איתה מיד אחרי המקלחת (או תוך כדי אמבטיה, אם את נסיכה שמרשה לעצמה), ובניגוד למכשיר הקודם שפעל על סוללות רגילות והתעייף מהר, ההטענה מאפשרת לו לפעול בעוצמה גבוהה ברצף. רק שמבחינת יכולת השיוף, הפצירה נשארה עדיין על תקן תחזוקה שוטפת, ולא יכולה להחליף את הפדיקור היסודי הראשון של הקיץ. היא עדינה יותר מפצירות ברזל ידניות, רחמנית יחסית, ומתאימה רק למי שמלכתחילה מגיעה עם עקבים במצב לא קטסטרופלי.

Scholl, פצירה חשמלית פדי אקספרס. מחיר: 300 שקלים. ראש שיוף חלופי - 90 שקלים. המכשיר מופעל באמצעות סוללה נטענת (המטען כלול).

ללין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרצוף ריחני במידה נעימה, שמתאים לטיפול שוטף ואפילו יומיומי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסדרה החדשה של ללין לכפות רגליים נעימה עד מאוד לעין, בתכלת בייבי ענוג וניחוח אושן חביב. הנסיינית א' דגמה את הפילינג מהסדרה, שמכיל בין היתר גם שמן שקדים וחמאת שיאה, ומדווחת על קרצוף ריחני במידה נעימה, שמתאים לטיפול שוטף ואפילו יומיומי, מחליק קלות עור סדוק, מנקה את הטינופת מהחריצים אחרי יום ארוך בכפכפים, ומהווה הקדמה מוצלחת לקרם שבא אחריו.

ללין, פילינג שיאה מסדרת Feet Treat, מחיר: 70 שקלים. עד סוף חודש יוני במבצע 3+3.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבושם עד אימה בניחוח כבד של דודה יוקרתית/מערכת וואלה!, צילום מסך

"שמנמן, עשיר ואפקטיבי", כך הגדירה הנסיינית מ' את "קרם הרגליים האולטימטיבי" של פרמייר ים המלח, שעשה די נעים לעקביה המחורצים והקשים. הדאון סייד, חוץ מהשם שבחרו לו ונשמע אפילו פחות טוב בעברית, הוא הריח - מבושם עד אימה בניחוח כבד של דודה יוקרתית, ושמנוני בצורה שמחייבת לגרוב גרביים, פעולה לא בהכרח מובנת מאליה בלילות חמים. ובקטנה, מילה על המארז - מ' שכבר דגמה כמה מוצרים של המותג, מציינת שלפחות השפופרת הספציפית הזו, בלבן-שחור-ומוזהב מצליחה להתעלות מעל העיצוב המיובש והעתיק של מוצרים אחרים שנתקלה בהם, וגם זאת סיבה לאופטימיות.

פרמייר ים המלח, ultimate foot cream, מחיר: 40 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully