וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאומות אולסן חוגגות 30: כך הפכו מילדות מעצבנות למעצבות מוערכות

13.6.2016 / 7:46

לפי התרחיש ההוליוודי הן היו אמורות כבר להיות בחובות עתק, מכוני גמילה או תכניות ריאליטי נידחות. אבל האימפריה של אשלי ומרי-קייט מגלגלת מיליארדים, זוכה להערכה מצד תעשיית האופנה ומתהדרת בניהול נכון לצד שערוריות רוקנ'רול. היום הן בנות 30, מה זה אומר עלינו?

יח"צ - חד פעמי

בווידיאו: התאומות מספרות כל מה שצריך לדעת על המותג המצליח בעיצובן THE ROW.

איך הזמן רץ כשאופנתיים. נדמה שרק לפני רגע הן חגגו 18 ברעש תקשורתי בלתי פוסק, והנה התאומות אולסן חוגגות יום הולדת 30. לפי התרחיש ההוליוודי של ילדים כוכבים, הן היו אמורות כבר מזמן להיות בחובות עתק, אחרי סבב מכוני גמילה, ניסיונות פאתטיים לחזור לאור הזרקורים בערוצי ריאליטי נידחים עם סיפורי זוועות על איך הפרסום בגיל ינקות הרס להן את החיים, או לפחות לככב בערוץ אי בדוקו שכותרתו "עלייתן ונפילתן של". אבל לא. האימפריה האולסנית עדיין בועטת ומגלגלת מיליארדים הודות לניהול כלכלי נכון במהלך קריירת המשחק ומעבר מקצועי מעורר התפעלות לעולם האופנה.

רגע וויקיפדי: מגיל 7 חודשים עד גיל 9 הן חלקו זמן מסך בתור מישל טאנר, הבייבי בסדרה "צער גידול בנות", ולמרות הדמיון ביניהן הן לא תאומות זהות. העובדה שהוריהן התגרשו כשהיו בנות 9 לא ממש הפריעה לקריירה שלהן, והן המשיכו לשחק בסרטי טלוויזיה וקולנוע ובמקביל השיקו קו מוצרים על שמן, שכלל ערימות של מרצ'נדייז כמו בובות, בגדים, אביזרים, תחליבי רחצה, מוצרים לבית הספר, ספרים, בשמים ומשחקי מחשב. עוד כמה עובדות פחות ידועות הן שלאשלי יש שם אמצעי, פולר (באנגלית זה מתכתב עם פול האוס - צער גידול בנות). לאותה הסדרה הן נבחרו מתך עשרים זוגות תאומות בזכות כך שהן היו היחידות שלא בכו במהלך האודישן, והן כמעט פרשו באמצע הצילומים עד שהמפיקים הגדילו משמעותית את שכרן בתכנית.

סטייל ID – אשלי ומרי-קייט אולסן. GettyImages
מנסות להתרחק מתדמית הסלבריטאיות. אשלי ומרי קייט בגאלת המטרופוליטן, מאי 2015/GettyImages
האולסניות מקפידות על מינון מצומצם של ראיונות, ויוצרות תמהיל של באזז שמשאיר אותן מסקרנות

לפני יותר מעשור הן התחילו בקו התנהלות חדש מול התקשורת ודאגו למינון מדויק של הופעות מצולמות בלתי נשכחות, לצד אספקת שערוריות קטנות על הדרך כמו הפרעות אכילה, טיפולים בהזרקות לפנים בגיל צעיר, בני זוג לרגע (הלואו קנייה והית' לאג'ר ז"ל), סקנדל פרוות עם פיט"א, סמים, ניצול מתמחים לעבודה בחינם ועוד כל מיני עניינים שבשגרה. בדומה לקייט מוס, האולסניות הקפידו על ראיונות נדירים למדיות השונות ובכך יצרו תמהיל של באזז שהשאיר ועדיין משאיר אותן מסקרנות להפליא.

ב-2007, שנה לאחר שהפכו לפרזנטוריות של בית האופנה האמריקאי בדג'לי מישקה, החליטו להיכנס לתחום האופנה באופן מקצועי והקימו במקביל שני קווי אופנה. הראשון אליזבת' וג'יימס בסגנון וינטג' בוהו מסחרי במחירי ביניים שפונה לקהל צעיר יחסית. ולמרות שיש להן אח ואחות בעלי אותם השמות בדיוק, השתיים מתעקשות שאין קשר: "רצינו שזה יהיה מבוסס על מערכת יחסים בין נער ונערה צעירים ולספר את הסיפור דרך הבגדים", הן סיפרו בזמנו לאתר האופנה wwd. השני, קו אופנה עילי ויקר להחריד the row, על שם רחוב החייטים המפורסם בלונדון Savile row, בסגנון המשדר לאקשרי אריכטקטוני.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
סטייל ID - אשלי ומרי-קייט אולסן. AP
לבושות תמיד טיפ-טופ בגזרות מתוחכמות רחוקות מהגוף עם חיבה לשחור. בגאלת המטרופוליטן, מאי 2011/AP
הן מאמינות שלמדוד בגד בעיצובן ישר אחרי שהורדת את הבגדים מהבית זה לא הגיוני. לכן יש בחדרי המדידה שלהן חלוקי כותנה ללבישה בין לבין

מאז הבנות מקפידות לרפרר בין עולם האופנה ותרבות גבוהה. לפני שמונה שנים הן הוציאו ספר בשם "אינפלואנס" ובו ראיונות עם דמויות איקוניות שעוררו בהן השראה. הן מופיעות בשלל אירועי חברה ומצולמות באירועי אמנות כשהן לבושות טיפ-טופ בגזרות מתוחכמות רחוקות מהגוף עם חיבה לשחור, חצאיות מקסי ומשקפי שמש. בשנת 2012 הן זכו לחותמת חשובה כשקיבלו את פרס ה-CFDA מטעם מועצת המעצבים האמריקאים בתואר המעצבות של השנה, ואז קיבלו את אותו הפרס בדיוק גם ב-2015

לפני שבוע פורסם במגזין קוסמופוליטן ראיון עם כמה אנקדוטות מעניינות של השתיים לרגל פתיחת הבוטיק החדש שלהן באפר איסט סייד מנהטן, שהדגיש את החשיבות של ההמעטה בלירלורים לתקשורת. הנה חלק מהפנינים:
לרבות מלקוחותיהן ב"דה רואו" אין ממש מושג שהן היו כוכבות ילדים בעבר, כי הן "עשירות ומבוגרות". הן אף פעם לא קונות אונליין. מנגד, הן עצמן מוצאות שלהתמודד עם אנשים רגילים זה "אנפלזנט", כלומר לא נעים, ולכן הן מבינות למה אנשים אוהבים לקנות אונליין. הן מאמינות שלמדוד בגד בעיצובן ישר אחרי שהורדת את הבגדים מהבית זה לא הגיוני. לכן יש בחדרי המדידה שלהן חלוקי כותנה ללבישה בין לבין. ובגלל שזה כל כך מתיש לרכוש שכמיית פרווה ב-12,500 דולר הן מספרות שיש גם לאנץ' וכיבוד ללקוחות, ואז נזכרות שאולי הן לא היו צריכות להגיד את זה, כי לא בטוח שיש לחנות רישיון להפעלת מטבח.

התאומות אשלי ומרי קייט אולסן. GettyImages
מקפידות לרפרר בין עולם האופנה ותרבות גבוהה. בגאלת המטרופוליטן, מאי 2014/GettyImages
באופן מחושב הן לא משמשות כפנים של המותג, שאינו קרוי על שמן, ולא מלבישות מפורסמות

כעת מנסות מרי-קייט ואשלי להתרחק מתדמית הסלבריטאיות ופונות לקהל שאינו מחפש את הפן הנ"ל במלתחה. לכן הן לא משמשות כפנים של המותג, שאינו קרוי על שמן, לא מלבישות את הכוכבות של הרגע על השטיח האדום, ומצניעות את חייהן האישיים עד כמה שניתן.

אם בתחילת שנות העשרים שלהן, מרי קייט הייתה זו שנלחמה באנורקסיה ונחשבה לאחות ה"בעייתית" מבין השתיים, כיום היא נמצאת בפוזיציה של אישה נשואה, כשלפני כחצי שנה נישאה לאוליביה סרקוזי בן ה-47, אחיו למחצה של נשיא צרפת לשעבר. ואילו מכיוונה של אשלי אין תיעוד לחיים שמעבר לפרסונה כמעצבת אופנה ו"אחות של" מלבד רכישת דירה בגריניץ' ווילג' ב-7.3 מילון דולר לפני כחודש. אבל החיים מתחילים בגיל 30, לא?

עוד באותו נושא:

האחיות קנדל וקיילי ג'נר משיקות קו בגדי ים
"למה כולם חושבים שאני פסיכית?" ריאיון עם קייט מוס
כמה זמן לוקח לאישה להחליט מה ללבוש?

התאומות אולסן. Gareth Cattermole, GettyImages
מספקות סמי-שערוריות כמו הפרעות אכילה, טיפולים בהזרקות לפנים בגיל צעיר, בני זוג לרגע, סמים/GettyImages, Gareth Cattermole
התאומות אשלי ומרי קייט אולסן. GettyImages
מתפעלות קו אופנה עילי ויקר להחריד. אין כמו שכמיית פרווה ב-12,500 דולר/GettyImages

התאומות זוכות בפרס המעצבות לשנת 2015 מטעם CFDA. צפו בנאום הזכייה

סטייל ID – אשלי ומרי-קייט אולסן. GettyImages
בטקס פרסי מועצת האופנה האמריקאית, ניו יורק 2011/GettyImages
מרי קייט ואשלי אולסן על השטיח האדום. GettyImages
מרי קייט ואשלי אולסן על השטיח האדום/GettyImages
מרי קייט ואשלי אולסן על השטיח האדום. GettyImages
מרי קייט ואשלי אולסן על השטיח האדום/GettyImages
מרי קייט ואשלי אולסן על השטיח האדום. GettyImages
מרי קייט ואשלי אולסן על השטיח האדום/GettyImages
מרי קייט ואשלי אולסן על השטיח האדום. GettyImages
מרי קייט ואשלי אולסן על השטיח האדום/GettyImages
מרי קייט ואשלי אולסן על השטיח האדום. GettyImages
מרי קייט ואשלי אולסן על השטיח האדום/GettyImages
סטייל ID – אשלי ומרי-קייט אולסן. GettyImages
סטייל ID – אשלי ומרי-קייט אולסן/GettyImages

אבולוציית הסטייל של אשלי ומרי קייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully