וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגעי הסטייל הכי טובים השבוע באינסטגרם

17.6.2016 / 9:10

קים קרדשיאן שוב מתערטלת, קייט מידלטון לעומתה משגעת בדולצ'ה וגבאנה, ויקטוריה בקהאם עוצמתית בווג גרסת קוריאה, כריסטיאן לובוטין מציג סנדלי בריכה מנצנצים ואנה ווינטור ואיימי שומר מחליפות חיים. דברים שקרו השבוע באינסטגרם

אתר רשמי

בווידאו: שני מותגי-על אמריקאים, COACH ודיסני, חברו יחד ליצירת קולקציית קפסולה של תיקים עם דמותו של מיקי מאוס בדרך כזו או אחרת. הסרטון החמוד הזה הוא חלק מקמפיין שעלה בסוף השבוע הזה.

"זאת התגשמות חלום", אומרת קים קרדשיאן על השער החדש שלה וגם הראשון אי פעם למגזין הגברים GQ. אז עכשיו אנחנו יודעים על מה קימי חולמת - להתפשט ולהצטלם.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

והיא גם מצאה זמן לקחת את נורת' הקטנה, או "נורי" כמו שהיא קוראת לה, לדיסנילנד - לכבוד יום ההולדת ה-3 של הקטנה.

לא סתיו סטרשקו, אלא ניבר מדר עם הבלונד החדש שעשה לה מיקי בוגנים כמו שרק הוא יודע.

לראשונה מאז נישואיה, קייט מידלטון הגיעה למירוצי אסקוט המלכותיים, וכתמיד בחירת האופנה שלה עוררה סקרנות. סטפנו גבאנה היה גאה לבשר - שמלת התחרה הלבנה היא בעיצוב דולצ'ה וגבאנה. דגם מקסים ובחירה מצוינת של הדוכסית.

"אני לא רוצה לשחק את המשחק, אני רוצה להגדיר מחדש את החוקים", אומרת איימי שומר למגזין ווג, גיליון יולי, בראיון שער. את התמונה צילמה בדרכה הייחודית אננני לייבוביץ'.

וכך זה נראה כשאנה ווינטור עורכת ווג ונערת השער שלה איימי שומר מחליפות חיים ליום אחד. קטסטרופה צפויה מראש.

וכאן מגזין האופנה הוותיק הארפר'ס' בזאר מאחל מזל טוב לנורת' ווסט, בתם של קים קרדשיאן וקניה ווסט, שחגגה ביום רביעי יום הולדת שלוש. נורי, כמו שאפשר להתרשם פה, כבר עכשיו נחשבת לגורם משפיע בעולם האופנה.

לכבוד מה שהיה אמור להיות יום הולדתו ה-99 של אירווינג פן, כריסטי טרלינגטון מעלה צילום של עצמה שצילם צלם האופנה והפורטרטים עבור מגזין ווג.

בלה חדיד עם תמונת ילדות משגעת שלה ושל האחות הגדולה, ג'יג'י חדיד. ממיס לב, בלה.

ויקטוריה בקהאם "נרגשת לחלוק" את שער ווג האחרון שלה, והפעם ווג קוריאה.

מעצב נעלי היוקרה כריסטיאן לובוטין מציג: סנדלי הבריכה מהחלומות שלכם.

לקראת שידור הבכורה של דרמת הטלוויזיה החדשה "הטייקון האחרון" היום (ו'), לילי קולינס מעלה תמונה שלה באופנת שנות השלושים מתוך הדרמה העוסקת בהוליווד בעשור ההוא.

המשכן לאומנויות סאמרסט האוס בלונדון יציג החל מנובמבר תערוכה חדשה שתוקדש לעבודותיו של סם מקנייט, מעצב שיער סלבס וותיק. מקנייט עבד בארבעים השנים האחרונות עם מעצבי על, מגזיני אופנה נחשבים ושמות נוצצים כמו קייט מוס, נעמי קמפבל, ג'יזל, ליז הארלי והנסיכה דיאנה. בתמונה קייט מוס (עם סידור שיער של מקנייט) בווג UK, שנת 2000.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully