וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסנוור מבלי להסתנוור: משקפי השמש הכי לוהטים שתמצאו

27.6.2016 / 9:10

משקפי שמש הם פריט אופנתי ופונקציונלי, ומכיוון שהוא מונח באמצע כרטיס הביקור שלכן, הפרצוף, הוא גם הכי חשוב. כדי לבחור משקפיים כדאי להתמצא בטרנדים הנכונים, המותגים הנחשבים והכי חשוב - איפה ניתן להשיג אותם מבלי להסתנוור מהמחיר

משקפי שמש - קנזו. סטודיו פזית קוטר, ספק 500
משקפי שמש של קנזו/ספק 500, סטודיו פזית קוטר

עם כל הכבוד לג'ינס המחמיאים שיש לכן בארון, לחולצה הממותגת או לנעליים שעליהן חתום מעצב-על - משקפי השמש שלכן הם פריט האופנה הראשון שאנשים יראו, בין אם תרצו ובין אם לא, אולי בגלל שהם אלו שמונחים לכן באמצע הפרצוף.

ומכיוון שמשקפי שמש הם השילוב המושלם של אופנה ותועלת אין ספק שהם האקססוריז הכי חם ולא רק בעונת הקיץ.
את האביזר הנחוץ הזה אפשר לאמץ בהתאם לסגנון הלבוש, צורת הפנים ואפילו מצב הרוח. הוא מוסיף נגיעה של תחכום לסטייל שאתן רוצות להציג.

אז מה חדש תחת השמש?

כמו לכל פריטי האופנה, גם למשקפי שמש יש מגמות וטרנדים מובילים וניתן למצוא אותם על המסלולים בתצוגות הנחשבות, כשבמרבית המקרים הם משתלטים על המראות ומוכיחים מה באמת צריך כדי להיות במראה הנכון.

מי שמציגה קצב מעודכן של קולקציות אופנתיות היא רשת סופר-פארם, שמציעה בשנים האחרונות מבחר טרנדי של דגמי משקפיים מהקולקציות החדשות של מותגי העל.

משקפי שמש - סוניה ריקל. יח"צ, ספק 500
משקפי שמש של המותג סוניה ריקל. המעצבים שיחקו עם הדפסים וטקסטורות/ספק 500, יח"צ

על המדפים מחכים לכן עיצובים שיכולים להתאים לכל אחת באופן אישי. אבל לפני כן תנו הצצה על רשימת המגמות הלוהטות לקיץ הנוכחי וגם אלו שצפויות בסתיו-חורף 2017. מוכנות? הנה זה בא:

בתצוגות שבוע האופנה, מניו יורק דרך לונדון, מילאנו ועד פריז הוצגו קולקציות אקלקטיות, המעצבים שיחקו עם הדפסים וטקסטורות כמו תחרה, רקמה, קריסטלים ונצנצים. חלק מהמותגים מציעים משקפים עם צורות חריגות ושובבות בגדלים שונים שהשותף לכולם הוא שאי אפשר להתעלם מהם.

מסגרות המשקפיים מקושטות בהדפסים מגוונים מפרחים, דרך צורות גאומטריות ועד נמרים וחיות אחרות כמו נחשים וזברות. לצדם נראו גם קריסטלים ונצנצים משובצים במסגרות ובידיות מתוכשטות. אבל זוהרים ככל שיהיו הדגמים לבישים, הנועזות נדחקת קצת הצידה ומרכז תשומת הלב מופנה אל האומנות הנפלאה של עיצוב המוצר שהוא מעבר לאופנה ופונקציונליות.

משקפי הטייסים החדשים הדגם הקלאסי מקבל עדכון דרמטי עם תוספת של גשר שונה ומסגרת מוגזמת. אך עדיין כמו תמיד מוסיף גרוב מגניב.

עוד טרנד שכבר היה פה אבל חזר ונשאר הוא המשקפיים העגולים שהביא אתו את ניחוח שנות ה-60 וה-70, הם צוספת מושלמת למראה הבוהו השולט וסצנת פסטיבל המוזיקה.
גם עיני החתול הם מגמה ענקית בקיץ הנוכחי שתמשיך אל תוך עונת הסתיו והחורף. גם מגמה זו מתעדכנת, עם הדפסים ועם שילוב עדשות עגולות וכהות כשטוויסט החתולי נמצא בקצוות.

משקפי שמש פורטופינו. סטודיו פזית קוטר, ספק 500
משקפי שמש של המותג פורטופינו. העדשות הכהות של הקיץ הזה יישארו גם בחורף הבא/ספק 500, סטודיו פזית קוטר

ואם כבר הזכרנו עדשות אז מלבד העיסוק במסגרות הקדישו המותגים והמעצבים מחשבה יצירתית גם להן, בקיץ הזה מככבות עדשות המראה שמככבות על מסלולי הריצה ועל גלשני הסאפ בים - לוק ספורטיבי עם יתרון כפול - מצד אחד מעניק לכן הסוואה ומסתיר את העיניים בפאסון, מצד שני מבריק ואטרקטיבי ובעיקר משאיר אתכן באור הזרקורים.

העדשות הכהות של הקיץ הזה יישארו גם בחורף אך הן תהפוכנה לסופר כהות וללא השמש הקופחת הן ללא ספק תהינה אטרקציה. לצדן אפשר לראות עדשות אומברה עם צבעים מתחלפים וגם עדשות בהירות ואפילו שקופות - הן ביחד עם המסגרות השקופות ימשיכו ויככבו גם בעונת החורף הקרובה.

אבל המגמה הבולטת היא ללא ספק מסגרות האוברסייז - העונה נראו לא מעט מסגרות גדולות עד ענקיות המגמה ששלטה גם על המסלולים היא בגדר מאסט במיוחד מכיוון שהיא צפויה להמשיך גם אל תוך סתיו-חורף 2016-2017.

להסתנוור מהמשקפיים ולא מהמחיר

משקפי שמש הן לא תכשיט יקר שאנחנו מרשים לעצמנו לרכוש, לענוד ולשמור אותו בארון עד לפעם הבאה, הם פריט נחוץ וחשוב שמשלים את סגנון הלבוש. אפשר להחליף אותן בהתאם לטרנדים העונתיים ובהתאם למצב הרוח. מלבד זאת הן נשברים לעיתים קרובות, נשרטים או הולכים לאיבוד וגורמים לנו לשיברון לב, בעיקר בשל המחיר הגבוהה ששילמנו.

אבל היום אין צורך לשבור קופת חיסכון על מנת להיות הבעלים של משקפי שמש מעוצבים ואופנתיים ואין צורך לשלם מחיר מפרז על מותג יוקרתי. רשת סופר-פארם היא זו שהובילה מהפכת מחירים בתחום, ממשיכה ומשיקה מגוון קולקציות חדשות של משקפי שמש וראייה של מותגי על יוקרתיים במחירים נוחים לרכישה.

בנוסף למותג הצרפתי קנזו שהושק לפני שנתיים משיקה הרשת בימים אלו את דגמים של בית האופנה הצרפתי סוניה ריקל גם הוא במחירים שלא יגרמו לכם להסתנוור אפילו כשאין שמש באזור. בסופר-פארם מתכוונים להמשיך ולהביא לכן דגמים חדשים במהלך השנה ולחדש את המבחר של המותגים הקיימים ברשת בבלעדיות.

ללו"ז המלא של אירוע ביוטי סיטי לחצו כאן

משקפי שמש של סופר פארם. פזית קוטר,
משקפיים של קנזו/פזית קוטר
משקפי שמש של סופר פארם. פזית קוטר,
משקפיים של סוניה ריקל/פזית קוטר
משקפי שמש של סופר פארם. פזית קוטר,
משקפיים של פורטופינו/פזית קוטר
משקפי שמש של סופר פארם. פזית קוטר,
משקפיים של קנזו/פזית קוטר
וואלה! NEWS בשיתוף סופר-פארם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully