וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשלי וקסמן-בקשי הבאה: גיבורות היוטיוב החדשות של עולם האיפור

וואלה! NEWS בשיתוף סופר-פארם

22.6.2016 / 15:25

הביוטריות כבר מזמן הפכו לתופעת רשת חוצה גילים ומגדרים, אבל איפה לומדים לעשות את זה נכון? באירוע נוצץ, שכלל מלכות יופי במיל' ודוגמניות תוססות, הוכרזו המצטיינות באקדמיה לביוטריות של סופר-פארם. ערוץ האופנה, מאחוריך

אתר רשמי

שלי גפני, מאפרת סופר-פארם, הסטייליסטית מיטל ברונר, אשלי בקשי וקסמן, הבמאית ג'ולי שלז ועוד מומחים רבים בתחומי היופי, אופנה, דיגיטל, עיתונות ועוד, הרצו במשך חודש (שמונה מפגשים) באקדמיה לביוטריות של סופר-פארם, שהתארחו גם בקמפוס של גוגל בתל אביב.

מתוך 20 המתמודדות המתאימות ביותר ובתום האקדמיה הוכרזו שתי מנצחות שיטוסו יחד לנסיעת ביוטי חווייתית בפריז, בירת מותגי האיפור.

מאחורי הרעיון נמצאת השפעותיה של המהפכה הדיגיטלית על עולם האופנה והיופי, שכבר לא ממתין למגזינים ותכניות הטלוויזיה כדי לתפוס את הטרנדים הכי גדולים בזמן אמת.

עיקר המידע מגיע מהרשתות החברתיות וערוצי התוכן של יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם, פינטרס ועוד.

שליש מהחיפושים באינטרנט בישראל בנושאי יופי, מתבצעים כיום בפלטפורמה של יוטיוב וזה רק בעברית. על פי מחקר שנערך בשנת 2015, youtube הפכה לפלטפורמה הגדולה בעולם לתוכן בתחום היופי - עם מעל 180 אלף יוצרים בתחום הביוטי המפעילים ערוצי תוכן ומעל 45 מליון צפיות בסרטוני וידאו בתחום (על פי חברת pixability).

יוטיוב הפך בשנים האחרונות ערוץ מרכזי בכל הקשור באופנה וביופי – ניתן למצוא בו מאות סרטוני הדרכה, המלצות על מוצרים חדשים, פרסומות ועוד. לצד סרטונים מקצועיים הרשת מלאה גם בהמלצות והדרכות המגיעות מפי נשים בגילאים שונים.

גורו האיפור ברשת אשלי וקסמן בקשי. וואלה, צילום מסך
גורו האופנה אשלי בקשי-וקסמן. גם היא תגיע/צילום מסך, וואלה

הקסם של יוטיוב

הקסם הגדול של עולם היוטיוב שהוא מאפשר לכל אחד ואחת שיש להם מצלמה בבית ורצון לחלוק עם העולם את אשר על ליבם לעשות זאת בכל אחד מתחומי החיים, ותחום הביוטי, בעולם וגם בישראל – הוא אחד התחומים בהם הפעילות גבוהה ביותר בהסתמך על כוחה של המלצה מצד נשים אחרות.

בעולם, ביוטריות כמו Zoella ומישל פאן כבר הפכו למעצמות תוכן עם ליין מוצרים שלהן ועוד. בארץ יש כוכבות כמו אשלי וקסמן בקשי, שגם תיקח חלק באקדמיה לביוטריות, ובנות נוער רבות, אך התחום עדיין נמצא בחיתוליו.

לחלל הזה נכנסת כעת סופר-פארם, שמשיקה את האקדמיה לביוטריות. גלי ברגר, דוברת ומנהלת תוכן בסופר-פארם, מסבירה שכרשת המובילה את תחום היופי בישראל ונמצאת בקשר עם הביוטריות המובילות בארץ, עם בנות נוער ומקיימת את אירוע ביוטי סיטי פעם בשנה, ההחלטה להרים את הכפפה ולתת את הכלים ואת הבמה ל-20 מתמודדות שבסופן נבחרה הביוטרית המובילה של ישראל, היא טבעית.

"אנחנו פונים לנשים בכל הגילאים, וגם לגברים, כי אנחנו מאמינים שלכל אחד יש מה להגיד ובמה לשתף. חברנו לאנשי המקצוע הטובים ביותר בכל התחומים והמתמודדות זכו גם בליווי של יועצים מיוטיוב וגוגל ישראל, שחלק מהאקדמיה התארחה במשרדיהם".

ללו"ז המלא של אירוע ביוטי סיטי לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully