וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: יחד נעבור את הקיץ בשלום

שירלי אכסלרוד

4.7.2016 / 10:02

היה לך פעם כבוד עצמי, אך הוא נזל עם הלחות של יולי, ולכן הפעם במדור: מוצרים חיוניים לעונה החמה - דיאודורנט גיבור, מסכת פנים לניקוי הטינופת, לחות לגוף שאפשר לסבול, מיסט מרענן, גלוס חמוד, בושם שמצליח לא לעשות כאב ראש גם בעומס חום כבד ושיטה לטשטוש הצלוליט

אתר רשמי

בווידיאו: המאפרת ליסה אלדרידג', שגרירת לנקום, בסרטון הדרכה על ג'וסי שייקר - גלוס השפתיים החדש.

מסכת פנים של אסתי לאודר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסכת החימר הלבן התגברה על כל מכשולי הקיץ ואפילו לא התפוררה על הפיג'מה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שאריות קרם הגנה, מייק אפ שנזל וכמויות נאות של פיח אגזוזים - לכל אלה יכלה מסכת החימר הלבן של אסתי לאודר. מספיקה שכבה דקה, המתנה של מספר דקות, ושטיפה יסודית במים פושרים, כדי לשאוב את כל הג'יפה מהנקבוביות, ולהשאיר עור מהודק, נקי ורך. הנסיינית מ', שערב אחד נרדמה מרוחה במסכה על הספה בסלון, מעדכנת שגם אחרי שעתיים העור לא התייבש למוות כמקובל במסכות חימר, שהמסכה לא התפוררה לה על הפיג'מה, ושכבונוס, יש לה ריח עדין, משובח ומרגיע.

NightWear Plus 3-Minute Detox Mask מבית אסתי לאודר, מחיר: 297 שקלים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טיפול בצלוליט אצל רונית רפאל

טיפול בצלוליטיס במכון היופי של רונית רפאל. יוסי גמזו לטובה,
צלוליטיס אי אפשר להעלים לגמרי, אבל ניתן לומר שחל נס קטן/יוסי גמזו לטובה

שחורים באף, נזלת וצלוליטיס. למרות המאמצים שהמדע בוודאי משקיע במציאת מזור למכות האלה, עוד לא נמצא פתרון ראוי. איך אנחנו יודעים? תמונת הפפראצי של ביונסה במהלך חופשה משפחתית בהוואי פורסמה בשבוע שעבר, וגילתה לעולם שגם מלכות סובלות מקצת עור תפוזי בירכיים. לא תזונה נכונה, לא ספורט ולא השילוב המוגזם של שניהם יכניעו סופית את האויב האכזר. כאן נכנסת לתמונה רונית רפאל, על תקן רבי מאיר בעל הנס, עם טיפול המבטיח הידוק ופיסול, כלומר טשטוש הצלוליט וצמצום המידלדל.

מירי המטפלת המקסימה, שלה וגם לאמה בת ה-80 אין טיפת צלוליטיס, מיהרה להחמיא לנסיינית ל' על הישבן הגדול אך החטוב והזהירה מראש שדווקא האזורים המוצקים כואבים יותר. במהלך הטיפול, בו בוחרת המטופלת על אילו אזורים בגוף היא רוצה לעבוד (ירכיים, נו מה) התחושה נעה בין לפיתת מדוזה לא ארסית לבין צביטה חיננית. המכשיר מכוון לרמה קלה, בינונית או גבוהה וכך ניתן להקל על הכאב, שתוך מספר דקות הופך במילא לנסבל. המכונה המדוברת משלבת שלושה תדרים שמייצרים יחד ואקום המפרק את תאי השומן, והופכים את האזור רפוי למתוח ומורם. אז נכון, צלוליטיס אי אפשר להעלים לגמרי, אבל ניתן לומר שחל נס קטן. "פעולת הטשטוש ניכרת לעין גם אחרי טיפול אחד בלבד, ובבוקר שאחרי קמתי בתחושת ביונסה עם מחטב ופוטושופ, שהתפוגגה סופית רק אחרי 48 שעות. גם אם היה זה אפקט פסיכולוגי בלבד, כבר חצי מהדרך נעשתה. אך מכיוון שמדובר במחיר לא פשוט בכלל - נדרשות תוצאות בשטח, וניתן לקבוע במפורש שסדרת הטיפולים (במכון היופי ממליצים על עשרה) תביא לתוצאות מספקות".

טכנולוגיה מתקדמת להידוק ופיסול עור הגוף. מחיר הטיפול: 1,390 שקלים (לטיפול אחד). הטיפול משלב ייעוץ תזונתי ולכל מטופל/ת מותאמת סדרת טיפולים בהתאם למצב העור.

תחליב גוף בספריי של וזלין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משאיר ציפוי לחות דקיק ואפקטיבי מאוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

תחליב הגוף בספריי של וזלין הושק בשיא החורף. אבל דווקא עכשיו, כשכל מגע של לחות בגוף סותם את הנקבוביות ומביא את הסעיף, הגיע הזמן לאמץ אותו. התחליב מגיע בפורמט ספריי אוורירי במיוחד שמזכיר מוצרי הגנה מהשמש, נספג בשנייה, ומשאיר ציפוי לחות דקיק ואפקטיבי מאד, נטול לגמרי דביקות מציקה או שמנוניות. מגיע במחיר קטן וידידותי ביותר, ובשלוש גרסאות: חמאת קקאו שלוקחת בגדול, אלוורה מעט מנג'סת ותחליב לשיקום עמוק בניחוח נחמד שאין מה לא לאהוב בו.

Vaseline, תחליב לחות בספריי, החל מ-32.9 שקלים.

דיאודורנט של Rexona

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ידיד אמת של בתי שחי, נקי ולא שתלטן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אין כמו הזיעה הראשונה של הקיץ, זאת שעושה היכרות עם כל החריצים, במקומות הנכונים וגם באלה שלא. למלחמה בסרחת נרתם Rexona, המותג שהוא ידיד אמת של בתי שחי בכל רחבי העולם. מכיוון שגם סירחון הוא שאלה של טכנולוגיה, יודעים לספר ב-Rexona שלקראת קיץ 2016 התחדשו הדיאודורנטים שלהם ב"נוסחה שמשחררת קפסולות חדשניות המשתחררות בזמן תנועה בהתאם לרמת הפעילות – ככל שאתה מזיע יותר, כך הדאודורנט פעיל יותר". הידד! הנסיינית ש' ניסתה את הספריי בניחוח powder dry, והתרשמה שמדובר במוצר מנצח: "הריח הוא מהזן הפודרתי, נקי ולא שתלטן, וגם ברגעים רטובים במיוחד שמר על ניחוח נעים והגיוני. למרות שהוא לא מיועד באופן רשמי לבגדים כהים, לא מצאתי שאריות אבקה על חולצות שחורות. משובח".

Rexona powder dry, החל מ-13.5 שקלים.

גלוס של לנקום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוצר קיץ מושלם, לשקשק לפני המריחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

את הגלוס החדש של לנקום, כמו גם ממרח לוטוס וסרטונים בכיכובם של גורי חתולים, קשה שלא לאהוב. בעולם של מוצרי איפור אלגנטיים וכבדי ראש, מדובר בחמידות בהתגלמותה – גלוס במיכל קוקטייל קטן שצריך לשקשק לפני המריחה, ואז, בעזרת כרית רכה ונעימה ביותר, להניח על השפתיים גלוס ריחני, לח ושמנוני בדיוק במידה הנכונה, מתוק וריחני שבא לתת בו ביס. הג'וסי שייקר מגיע ב-14 גוונים, שהמשותף לכולם הוא שקפקפות צבעונית בטוב טעם, בצבעים הכהים והבהירים גם יחד, לחות מטפחת ונעימה – מוצר קיץ מושלם.

ג'וסי שייקר של לנקום, 150 שקלים.

מיסט של דקלאור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משיב לרגע קט את שמחת החיים – וגם זה לא מעט/מערכת וואלה!, צילום מסך

המוצר הבא נופל לחלוטין בקטגורית ה-nice to have. כלומר, מהסוג שקונים אולי בפרץ בולימי של קניות שלא קשור לכלום, ובעברית - נעים וטוב עד מאוד, אך מיותר לגמרי. ובכל זאת: מדובר במיסט, מעין מים פרחוניים מרעננים, עם ניחוח משובח ומרגיע של שמנים ארומתרפיים ובעיקר מנטה קרירה, שאמורים להתיז על הפנים תוך כדי נסיעה מיוזעת במונית שירות, ולדמיין שמדובר ברסיסים אלוהיים מגל גדול, כחול וצלול, לחופם של האיים הקריביים. סימן שאלה מרחף מעל ההבטחה לעשות פילינג עדין ולקבע איפור עייף, אבל כן - המיסט קריר באופן מפתיע, מעורר ומשמח, ומשיב לרגע קט את שמחת החיים – וגם זה לא מעט.

Aurabsolu Fresh Spray של דקלאור, 210 שקלים ל-100 מ"ל.

בושם של הרמס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משכיל להיות קליל, מודרני, רענן וחמצמץ לתפארת/מערכת וואלה!, צילום מסך

ולקינוח: השילוב בין חום יולי-אוגוסט לבין בשמים פרחוניים, מתוקים וכבדים, הוא פוטנציאל למיגרנה דו צדדית שלא ברא השטן. פתרון לא רע למלכוד הזה מצאה הנסיינית א' בבושם הקולון החדש של הרמס, שילוב מוצלח במיוחד של רוברב ומאסק, שמשכיל להיות קליל, מודרני, רענן וחמצמץ לתפארת גם בעומס חום כבד, ומתאדה במתינות בלי להשאיר חללים.

EAU DE RHUBARBE ECARLATE של הרמס, 450 שקלים ל-100 מ"ל. להשיג ברשת אפריל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully