וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האאוטפיט הדוחה ביקום: חצאית וחזייה משיער ערווה

7.7.2016 / 10:37

אחרי ששיגעה את הרשת עם שמלת סוכריות הסקיטלס, המעצבת שרה לואיס בריאן הכינה חצאית וחזייה משיער ערווה - שנאסף כתרומה מעשרות עוקביה הנאמנים ברשתות החברתיות. מטרתה: לנצח את שמלת הבשר של ליידי גאגא

Sarah Louise Bryan

בווידיאו: המעצבת מתארת כיצד שמלת הסקיטלס שעיצבה נמסה.

אחרי ששיגעה את הרשת עם שמלת סוכריות הסקיטלס המרהיבה שעיצבה, המעצבת שרה לואיס בריאן עושה תפנית חדה ממתיקות לגועל - ומציגה לעולם את פריט הלבוש החדש שעיצבה: חצאית וחזייה העשויים משיער ערווה. הכי אוונגרד.

האם לשניים בת ה-28 עשתה לעצמה שם בעולם האופנה לאחר שעיצבה שמלה העשויה מ-3 אלף סוכריות סקיטלס צבעוניות (שנמסה מאז במהלך טיסה). עבור עיצוב "הדבר הבא בעולם האופנה", היא פנתה לעוקבייה ברשתות החברתיות וביקשה מהם בקשה ייחודית וביזארית: לתרום לה את שיער הערווה שלהם, כמו גם עוד שיער גוף שירצו. למרבה הפלא, היא קיבלה עשרות פניות מגולשים שהסכימו לתרום את גופם לאופנה - והחלו לשלוח לה בדואר חבילות של שיער ערווה.

חצאית שיער הערווה. טוויטר, צילום מסך
מייק איט וורק: חצאית וחזייה משיער ערווה/צילום מסך, טוויטר

בריאן, תושבת וויקפילד, עלתה על הרעיון המטורף הזה בינואר האחרון ובמשך שישה חודשים עבדה על הדגם החדש שלה. רפלקס ההקאה הבלתי נמנע הקשה על העבודה שלה, אך גם לזה מצאה פתרון יצירתי - ולבשה כפפות ומסכת חמצן. את חומרי הגלם היא אחסנה בחדר השינה של בתה בת ה-13. "אחרי שמלת הסקיטלס, החלטתי לעשות משהו מקורי. רציתי לנצח את שמלת הבשר של ליידי גאגא", היא מספרת, "רציתי שמלה מגעילה. חשבתי לעצמי מה יהיה הדבר הכי גרוע לשים על שמלה - ומשם התגלגלתי עם הרעיון".

עוד באותו נושא

תיבת פנדורה: דוגמנית בגדי ים חושפת את כל השיטות להסרת שיער ערווה

לכתבה המלאה
שמלת הסקיטלס. אינסטגרם, צילום מסך
שמלת הסקיטלס שזכתה לאהדה רבה/צילום מסך, אינסטגרם

שרה לא מתכוונת לנוח על זרי הדפנה וכבר חושבת על השמלה הקיצונית הבאה שלה - שצפויה לשבור את שיאי הגועל של זו הנוכחית. "השמלה הבאה שלי תהיה אפילו יותר מגעילה. אני אוהבת ליצור בגדים מחומרי גלם שאף אחד לא חשב עליהם לפני. אני גאה להיות הראשונה בעולם שיצרה דבר כזה ייחודי. קיבלתי המון תגובות קשות בטוויטר על הפרויקט הזה, אבל זה רק מניע אותי לעבוד יותר".

שמלת הסקיטלס. טוויטר, צילום מסך
ממתיקות לגועל: שמלת הסקיטלס לא צפתה את הבאות/צילום מסך, טוויטר

הייתן לובשות את השמלה הזו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully