וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום הבסטיליה שמח: פריטים עם שיק פריזאי נצחי

14.7.2016 / 13:52

יש בוהו שיק, פורנו שיק, הרואין שיק ועוד כל מיני סוגי שיק, אבל שיק פריזאי הוא השיק הכי נחשק. יש בו משהו שאנחנו לא יודעות להגדיר, והוא כנראה הסיבה לכך שצרפתיות נראות טוב כל-כך. לכבוד החג הצרפתי, ליקטנו פריטי מותגים צרפתיים שיעשו את העבודה. Bonne fete!

אתר רשמי

בווידיאו: ונסה פאראדי בביצוע לייב ויפהפה ללהיט JOE LE TAXI ב-2009. כנסו לאווירה הצרפתית.

מדמואזל פריז

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלת כתפיות מקסי לבוטיק נומרו 13, מחיר: 1,650 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

כתפיות דקיקות, סילואטה נשית, ריחוק מהגוף ואווריריות כוללת. כל מה שנדרש משמלה שחורה קטנה מושלמת ועל זמנית. ההמצאה של גבריאל "קוקו" שאנל ששינתה את פני עולם האופנה לעד, היא הפריט הידידותי ביותר בארון שלך. ליום או לערב, עם האבזור המתאים, היא תמיד נכונה. השקעה נבונה מאז ומתמיד. לכי על מותג צרפתי נחשק וצעיר נוסח "מדמואזל פריז". הרי את בעצמך מדמואזל פריז.

להשיג בבוטיק נומרו 13 (שבזי 13, נווה צדק תל-אביב)

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

שנטל לרשת ג'ק קובה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חזיית בלקון תחרה אדומה, 789 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

היש צרפתי יותר מחזיית בלקון מתחרה אדומה בגזרת ההלבשה התחתונה? לא. מלבד היכולות המרשימות שלה להרים את החזה, לעצב את המחשוף ולשפר את המראה באופן כללי, היא לא מציצה מלמעלה הודות לגזרה נמוכה. מינימום חזייה שעובדת בשבילך מאחורי הקלעים ליצירת מראה נחשק.

חזיית שנטל לרשת ג'ק קובה: 789 שקלים (במקום 789 שקלים)

נינה ריצ'י

משקפי שמש נינה ריצ'י, קיץ 16, מחיר: 1,999 שקלים. ערן תורג'מן,
משקפי נינה ריצ'י לרשת אירוקה, 1,999 שקלים/ערן תורג'מן

מבין האקססוריז של פריזאית אמיתית, תמיד יימצאו משקפי שמש כהים בדגם אוברסייז. כאלו המשמשים אותה כשעיניה עייפות, אדמדמות, דומעות, או פשוט כשהיא רוצה לשדר מסתוריות מסקרנת. היפטרי מכל חשש לגבי מה אחרים יחשבו, והרכיבי אותם גם בלילה או בחדר סגור. פאשניסטה שמודעת לשיק פריזאי אינה מצייתת לחוקים. היא יוצרת אותם.

משקפי נינה ריצ'י לרשת אירוקה: 1,999 שקלים

תיק לונגשאמפ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק עור לונגשאמפ, קיץ 2016, מחיר: 3,260 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאז היווסדו ב-1948, מותג מוצרי העור היוקרתי לונגשאמפ ביסס לעצמו סטטוס מעורר קנאה בתעשייה. בחירת השגרירות, הקמפיינים, ההגשה, הסגנון, האיכות - כל מה שנקשר למגוון תיקי לונגשאמפ תוכנן בהקפדה יתרה. סופי דלפונטיין, נכדתו של המייסד, המשמשת היום כמנהלת קריאטיבית במותג, דואגת לכך. מורשת אומנות, חדשנות ויצירתיות חוברים להם יחד מזה שנים בעיצובי לונגשאמפ. אין פלא שהוא התחבב על ידועניות צרפתיות (וידועניות בכל העולם) הנראות דרך קבע נושאות תיק כלשהו של המותג בצילומי פפרצי, במיוחד אלו שצולמו בשדות תעופה. תיק כתף לונגשאמפ הוא הפתרון עבור כל מי שנזקקת למרווח, פרקטיקה ואיכות המבטיחה שימוש לשנים רבות, אך לא מוכנה לוותר על סגנון.

תיק עור לונגשאמפ, קיץ 2016, מחיר: 3,260 שקלים

נעלי בנסימון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סניקרס של Bensimone, מחיר: 230 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשצרפתייה נועלת סניקרס, אין לצפות לסניקרס מהסוג הנדוש והקונבנציונלי שנראה בכל פינת רחוב ומגרש טניס. יש לצפות לסניקרס Bensimone. כלומר, משהו מסוגנן ומעודן. כזה שמתאים, ואף מחמיא, לשמלה או חצאית. סניקרס למותג המתוק בנסימון, שמאז היווסדו בשנות ה-70 היה משב רוח מרענן בגזרת נעלי הקז'ואל, יוצרות מראה כללי נשי ועדין שלצידו, כמובן, מעלת הנוחות האופטימלית. הנעליים עשויות חומרים טבעיים ובזכות האופציה לכביסה במכונה, הן נראות תמיד רעננות. פשטות ויוקרה בכפות רגלייך. ג'יין בירקין היא מעריצה ידועה.

מחיר: 230 שקלים

אנג'ל מיוז לטיירי מוגלר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בושם אנג'ל מיוז, 350 שקלים לתכולת 50 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ב-1992 הושקה לא רק קולקציית הקוטור הראשונה של טיירי מוגלר, מעצב צרפתי שנודע בסגנון מודרניסטי-אוונגרדי שהתאפיין בקווים חדים וגזרות מפוסלות, אלא גם בושם בית האופנה שלו, אנג'ל. הבושם, בגוון כחול תקדימי, עירב ארומה אוריינטלית עם ניחוחות שוקולד ופצ'ולי, והפך מאז לאיקוני. השנה משיק מוגלר בושם אנג'ל חדש - עם טוויסט, "אנג'ל מיוז". הגוון הוורוד פינה את מקומו לוורוד ענבר, והניחוח מבוסס על שילוב קרם אגוזים קרמלי עם תמצית של וטיבר עצי. התוצאה - ממכרת וחושנית.

350 שקלים (EDP, תכולת 50 מ"ל)

איב רושה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סרום מרוכז לעור רגיש של איב רושה: 125 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא פעם צרפתיות מוותרות על איפור פנים ומעדיפות מראה נטול אפילו איפור בסיס כמו מייקאפ ופודרה, ובכל זאת, הן נראות נפלא. איך מטפלים באדמומיות טורדנית שלא מאפשרת את המראה הטבעי הזה? יש מקום להניח שקוסמטיקה בוטאנית צרפתית היא התחלה טובה. למשל, "סנסטיב וג'טל", סרום מרוכז לטיפול בעור רגיש והפחתת אדמומיות שפותח במיוחד למטרה זאת במעבדות המחקר של איב רושה. הסרום המבוסס על נוסחה המכילה למעלה מ-95% חומרים בוטניים (ללא חומרי בישום, אלכוהול, חומרי צבע, חומרים משמרים ופראבנים), פופולרי במולדתו ועשה לעצמו שם כמי שלא רק מבטיח, אלא גם מקיים.

125 שקלים (בחנויות ובאתר המותג)

אודם של קלרינס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שפתון קלרינס מסדרת ז'ולי רוז' מספר 13 גוון "שרי": 134 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מותג הקוסמטיקה הצרפתי קלרינס, המייצר מוצרי איפור, טיפוח ובישום ומשווק בכל העולם מאז 1954 - מציע הקיץ גרסאות משופרות של סדרת שפתוני ז'ולי רוז' כולל גוונים חדשים בעלי פיגמנט שקוף ועדין עם גימור סאטני. גוון "שרי", מס' 13 יעניק לכן שפתיים אדמדמות ובשרניות מבלי לגרום לכובד או למראה עשוי מדי.


134 שקלים (בסופר-פארם)

פולקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלת סטרפלס באורך הרצפה של "פולקה" לבוטיק מילוס גן-העיר ת"א: 2,066 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא מתאמץ, מתוחכם, נשי ואוורירי. אם מראה הערב הקייצי שלך עונה לכל ההגדרות האלו, אז הצלחת במשימה להשגת שיק פריזאי. ואם שמלת הערב נראית כאילו נלקחה מהשטיח האדום של פסטיבל קאן, אז הבחירה שלך מושלמת. מותג ה- ready-to-wear הצרפתי "פולקה"מציע מאז 1987 בסניף הדגל שלו ברובע המארה בפריז ובנקודות מכירה נוספות בעולם אופנת איכות נשית ושימושית בהשראת ג'קי קנדי, אודרי הפבורן וגרייס קלי, גדוש בפריטים כאלו. למשל, שמלת הסטרפלס באורך הרצפה בגוון מנדרינה של קיץ 2016.

2,066 שקלים (בבוטיק מילוס, גן-העיר, תל-אביב)

אמריקן וינטג'

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלה חושפת כתפיים, 279 שקלים ותיק משבצות שימושי, 389 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעניין שמותג שנושא את התואר "אמריקן" בשמו הוא צרפתי כל-כך. ומה עושה את אמריקן וינטג', אכן צרפתי אמיתי, לכזה? סטייל הבייסיק המתוחכם והמחמיא, אלמנט הרישול הסקסי, מראה השכבות, אקססוריז משלימים-תואמים, חומרים טבעיים-נעימים (כותנה, פשתן, משי, צמר, ושילובים שונים שלהם) וגזרות הנעות בין חובקות גוף לאוברסייז סקסי. האופציה הנכונה לצרפתייה מקומית שתרה אחר תשובה אלגנטית התואמת את הסטייל הייחודי שלה לעומסי חום קשים.

שמלה: 279 שקלים; תיק: 389 שקלים

סיסילי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרם לחות ואנטי אייג'ינג "סופרמיה באום", 3,899 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מותג היוקרה הצרפתי סיסלי פריז השיק קרם לילה אנטי אייג'ינג לעור יבש, "סופרמיה באום". הקרם, תוצאה של מחקר ארוך שנים מבוסס על נוסחת פטנט שהוכחה כיעילה בטיפול בסימני הזדקנות עור בוגר וסימני נזקי סביבה. בנוסחה משולבים רכיבי לחות פעילים מן הצומח, כמו שמן אגוזי לוז חמאת קוקוס ושמן אגוזי מקדמיה. שימוש בסופרמיה בום מדי לילה, השעות בהן העור נח ומחדש תאים, משפר את מראהו, מתקן נזקי עבר ומעניק מראה צעיר יותר. כמו כל תכשירי סיסלי, הוא מגיע בצנצנת זכוכית מלוטשת עם מכסה מתכת מוזהב. שיק פריזאי על מדף הקוסמטיקה שלך.

3,899 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully