וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביגדור ליכטנשטיין יוצא לדרך חדשה; המספרה המיתולוגית סוגרת את שעריה

26.7.2016 / 13:14

המספרה ברחוב ירמיהו בתל אביב, שהפכה במרוצת השנים למוסד ולמוקד עלייה לרגל של אנשי עולם הזוהר והצמרת הפוליטית, תסיים את פעילותה לאחר 40 שנה. אביגדור ליכטנשטיין ייצא לחופשה, ולאחריה יתמקד בהנצחת פועלה של אשתו ז'קלין, שהלכה לעולמה בינואר האחרון

ז'קלין ליכטנשטיין, אביגדור ליכטנשטיין. אביב חופי
המספרה תסיים וצפוי לסיים את פעילותה בתחילת השבוע הבא. ז'קלין ואביגדור ליכטנשטיין/אביב חופי

מספרת ליכטנשטיין המיתולוגית סוגרת את שעריה לאחר למעלה מ-30 שנות עשייה מלאות בהישגים ובהנאה. המקום של בני הזוג מעצבי השיער, ז'קלין ואביגדור ליכטנשטיין, ברחוב ירמיהו בתל אביב, הפך במרוצת השנים למוקד עלייה לרגל, וצפוי לסיים את פעילותו בתחילת השבוע הבא. ביום ראשון הקרוב יגיעו לקוחות קבועים הקרובים למשפחה, על מנת להיפרד מהמקום, שכרגע לא הוחלט מה עתיד להחליפו. אביגדור ליכטנשטיין בן ה-70 מתכנן לצאת לחופשה, שלאחריה יתמקד בהנצחת פועלה של אשתו המנוחה ז'קלין.

בני הזוג ליכטנשטיין פתחו את המספרה המשותפת הראשונה שלהם בשנת 1986. הם נחשבו לספרים מובילים ובמשך שלושה עשורים עיצבו יחד שיער בטקסי מלכות היופי, ושלטו בפריזורות של עולם הזוהר המקומי, כמו גם של הצמרת הפוליטית, החל מפנינה רוזנבלום ועד בוז'י הרצוג. השיא ההישגי היה כשז'קלין קיבלה על עצמה את תפקיד מעצבת השיער האישית של אשת ראש הממשלה שרה נתניהו.

ז'קלין ליכטנשטיין, שנודעה כאשת חברה אהובה במיוחד, מתה בחודש ינואר האחרון בגיל 65 בבית החולים איכילוב בתל אביב, בעקבות דום לב. "ז'קלין הייתה לב גדול שכולו נתינה, היא תרמה באופן קבוע לילדים נזקקים", סיפרה בזמנו רונית מתיאס, חברה קרובה ולקוחה ותיקה. "המספרה הייתה מלאה בארגזים עם נעליים, בגדים, מגבות ואוכל. המילה 'לא' לא הייתה בלקסיקון שלה".

ז'קלין ליכטנשטיין ומלכות היופי. ששון משה,
ז'קלין ליכטנשטיין ומלכות היופי לשעבר, בקיץ 2015/ששון משה
אביגדור וז'קלין ליכטנשטיין. יוני טובלי
אביגדור וז'קלין ליכטנשטיין/יוני טובלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully