וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל, קארה ומרגו: רגעי הסטייל היפים של השבוע באינסטגרם

30.7.2016 / 9:44

גל גדות סוחפת את הקהל בכנס קומיק-קון, לצד קארה דלווין ומרגו רובי. קים וקניה הצטלמו לשער גיליון ספטמבר של הארפ'רס בזאר. טיילור היל וג'יג'י חדיד בקמפיינים חדשים. לקנדל יש נעליים חדשות. ולבריטני ונעמי יש טיפים לחיים טובים. רגעי הסטייל השווים של השבוע

אתר רשמי

בווידאו: מרגו רובי מעלה לאינסטגרם האישי שלה סרטון טיזר של עצמה מגלמת את הארלי קווין, דמות בדיונית של נבלת-על המופיעה בחוברות הקומיקס באטמן ביקום DC קומיקס, בסרט "יחידת המתאבדים" העתיד לצאת ב-5 אוגוסט בארץ. נבלת-על או לא, תודו שהסטייל הורס.

"כוח, חן, חוכמה, פלא" - ארבע מילים בכרזת הסרט WONDER WOMAN שייצא בשנה הבאה, שאמורות לתאר בקצרה את דמותה של גיבורת הקומיקס הפופולארית. לנו נראה שזהו תיאור נכון גם לגל גדות, כוכבת הסרט המגלמת את דמותה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

ג'ארד ליטו מצלם את קארה דלווין הלובשת ורסצ'ה בטיסה אל סן דייגו, שם התקיים כנס הקומיק-קון, כנס החובבים הגדול בעולם לקומיקס ולבידור, לקידום סרטן המשותף "יחידת המתאבדים", סרט גיבורי-על המבוסס על חוברות הקומיקס באותו שם. בסרט הצפוי לצאת כאמור ב-5 לאוגוסט, ליטו מגלם את הג'וקר ודלווין את המכשפה, דמויות ידועות מבית די.סי. קומיקס.

וכאן קארה דלווין נזכרת ברגע קסום עם מרגו רובי בעת צילומי "יחידת המתאבדים".

קים וקניה נסעו לפריז והצטלמו לשער גיליון ספטמבר והפקת אופנה במגזין הארפר'ס בזאר. צילם קרל לגרפלד וניהלה קריאטיבית קארין רויטפלד.

וכך נראה שער גיליון ספטמבר של המגזין עם קים וקניה. קים אהבה מאוד ("LOVE our September issue").

ביונסה, ג'יי זי ובלו אייבי נסעו לחופשה בפריז. כאן בווידאו החמוד הזה, קווין בי והקטנטנה מסונכרנות בשמלות גוצ'י, ללא ספק בהתאמה אישית, ומקפצות להן על רקע מגדל אייפל.

לא בובת סלפי בבית בובות. אלא סופי מצ'טנר בשירותי מסעדת Hush במייפאר, לונדון.

הדוגמנית האמריקאית הרותחת טיילור היל חולקת תמונה של עצמה מתוך הקמפיין החדש והכה פוטוגני של טופשופ לסתיו הקרוב. האיט-גירל החדשה בשכונה.

סנדלי זמש ורוד דגם "עדן" מבית אופנת העל הבריטי ראלף אנד רוסו. שימו לב לעקבים המוזהבים עם הענף המתפתל. אכן גן-עדן.

עם מכנסוני ג'ינס, חולצת טי חאקי מהוהה, עליונית לבנה ארוכה ורגליים נהדרות, קנדל ג'נר מדגימה איך נועלים מגפונים כמו טופמודל. המגפונים, אגב, הם מקולקציית סתיו 2016 של קנדל ואחותה קיילי- שתוכלו למצוא בארץ ממש בקרוב ברשת חנויות SHOW/OFF .

והחברה הטובה ג'יג'י חדיד קוטפת עוד קמפיין נחשק. לאחר צילומי שער למגזין ווג, היא מצטלמת לקמפיין הסתיו של מקס מארה.

ולפי מה ששאנל אומרים לנו פה, בסתיו הבא מגפי ירכיים הם הדבר. אז נתחיל לחפש לנו מעכשיו.

ארמון קנסינגטון מודיע על ביקור צפוי של הנסיך וויליאם וקייט מידלטון בקנדה בסתיו הקרוב. יורש העצר והדוכסית הוזמנו לביקור על-ידי ממשלת קנדה וזהו יהיה ביקורם הרשמי השני במדינה. כאן בתמונה, בני הזוג נראים בביקורם הקודם ב-2011, זמן קצר לאחר נישואיהם.

הסופרמודל הגרמניה נהנית להיזכר בתמונה של עצמה ממגזין ווג של קיץ שנת 1989. קלאסיקה על-זמנית.

"זנקו אל תחילת היום שלכם עם חיוביות ואופטימיות" ממליצה נעמי קמפבל עם תמונת רטרו מקסימה של עצמה בשמלת קיץ לבנה. אימצנו בחום.

צלם האופנה הנודע נסע לחופש בסיינט בארת', מפלטם הרגוע של העשירים והמפורסמים, והוכיח שהוא מבריק גם בצילומי טבע נוסח נשיונל ג'יאוגרפיק עם האיגואנה הירוקה הזאת.

תובנת השבוע היא מאת חביבת המדור בריטני ספירס, האחת והיחידה: "אהבת משפחה היא הברכה הגדולה ביותר בחיים". כל מילה, בריט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully