וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנרגענו מהנאום של מישל אובמה, זה הזמן לדבר על השמלה

27.7.2016 / 11:31

השמלה הכחולה בעיצוב כריסטיאן סיריאנו סחפה את הקהל לא פחות מאשר הנאום המוצלח שנשאה הגברת הראשונה בוועידה הדמוקרטית. "הרעיון היה למצוא איזון בין חלק עליון שמשדר כוח וחלק תחתון רך, בדומה לאישיות שלה - שמצד אחד מאוד חזקה ומצד שני מקסימה ונדיבה", סיפר המעצב

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

בווידיאו: אובמה בשמלה המדוברת, בזמן הנאום.

המעצב בחר שלא לעשות שיעורי בית ולעבור על כל הלוקים מעברה, אלא החליט לנסות לעצב את החזון שלו עבור מה צריך להיות לה בארון

תסמונת "השמלה המדוברת שלבשה אשתו של" מכה בפעם המי יודע כמה והפעם על הגריל מישל אובמה בשמלה של המעצב כריסטיאן סיריאנו. אובמה גנבה את ההצגה שלשום בערב עת נאמה במסגרת הוועידה הלאומית הדמוקרטית עם שמלת מידי בסילואטת A, בגוון כחול רויאל מבד קרפ משי. המראה הנשי והזורם כבש את הקהל כמעט כמו הנאום המוצלח שנשאה, ובלט ברומנטיות על רקע הבלייזרים המחויטים שנכחו באולם. זו הפעם השנייה שסיריאנו, זוכה העונה הרביעית של תוכנית הריאליטי "פרויקט מסלול", מלביש את מישל אובמה. לפני שבועיים היא בחרה בשמלה שחורה עם חצאית מתרחבת בעיצובו לאירוע האזכרה לחמשת השוטרים שנרצחו בדאלאס.

"קיבלתי טלפון מהסטייליסטית שלה לפני יותר מחודש", סיריאנו סיפר לווג, "והכנו כמה אופציות בשבילה, אבל לא ידענו לאילו אירועים השמלות האלו יילבשו. במקרים האלו, אתה מעביר את ההזמנה ומקווה לטוב". עוד הוא מגלה שכשהגיעה הבקשה לעצב עבור מישל, הוא בחר שלא לעשות שיעורי בית ולעבור על כל הלוקים מעברה, והחליט במקום זאת לנסות לעצב את החזון שלו עבור מה צריך להיות בארון של הגברת הראשונה תוך הסתייגות קלה - "ברור שהכרתי דברים שהיא לבשה קודם - אי אפשר שלא. אבל ניסיתי להתנתק ולא להשתגע מהתרגשות".

מישל אובמה בשמלה של כריסטיאן סיריאנו בנאום בוועידה הדמוקרטית. AP
שמלת מידי בסילואטת A, בגוון כחול רויאל מבד קרפ משי. מישל אובמה/AP

לגבי השמלה הכחולה הוא סיפר: "הרעיון היה מציאת האיזון המושלם בין חלק עליון שמשדר כוח וחלק תחתון רך. אני לא מכיר אותה באופן אישי, אבל ככה אני מדמיין את האישיות שלה - מצד אחד מאוד חזקה ומצד שני מקסימה ונדיבה". אובמה, המזוהה בבחירות לבוש בעלות אופי פוליטי שתומכות במעצבים אמריקאים עם דגש על הדור הצעיר, הצליחה לרגש בעיקר את אמו של המעצב, שראתה את הוועידה בשידור חי וסימסה לו שזה מדהים תוך כדי בקשה אישית "האם אני יכולה להזמין כזו גם?".

אז זהו, שכרגע לא. החוש המסחרי של סיריאנו טעון שיפור, כי המחשבה על ייצור מלאי שיתחסל תוך כמה שעות לא הגיעה לכדי ביצוע. קיימת שמלה דומה בקולקציית קדם-הסתיו, בעלות של 995 דולר, אולם האפקט אותו הוא רואה לנגד עיניו מסתכם במודעות. "אם לקוחה נכנסת לניימן מרקוס ומקשרת את השם שלי למישל אובמה זה נהדר מבחינתי". ומה הלאה? תקוותיו של המעצב הצעיר כוללות הלבשת אישה פוליטית נוספת. "אני מעריץ גדול של הילרי. אני חושב שהיא יכולה להיות נשיאה מדהימה ואשמח לעשות משהו עבורה יום אחד".

מישל אובמה בשמלה של כריסטיאן סיריאנו בנאום בוועידה הדמוקרטית. AP
מזוהה בבחירות לבוש בעלות אופי פוליטי, שתומכות במעצבים אמריקאים עם דגש על הדור הצעיר/AP
האישה הראשונה מישל אובמה בנאום בוועידה הדמוקרטית בפילדלפיה ארצות הברית 26 יולי 2016. רויטרס
החוש המסחרי של סיריאנו עדיין טעון שיפור/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully