וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: צבעתי ריסים, פוררתי גושים

שירלי אכסלרוד

31.7.2016 / 10:22

העולם יורד מהפסים, אבל יש גזרה אחת שבה אפשר לשמור על אופטימיות זהירה: אחרי שנים של התחכמויות וראשים כדוריים כפולים, אלכסוניים, מעוקלים, לא סימטריים או ספירליים בקצה, אפשר להכריז על עידן המסקרות השפויות. מי מהן תארגן לכן ריסים טבעיים, ומי תתפורר אחרי שעה?

קליניק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חווייה בוצית שמחייבת ניגוב עודפים לפני המריחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליין הצ'אבי של קליניק כבר מזמן חרג מגבולות השפתונים השמנמנים והרכים, ואחרי הצלליות והמייקאפ בסטיק מצטרפת למשפחה גם מסקרה. כצפוי, הידית שמנמנה לתפארת, המברשת בעלת מבנה גוף הגיוני וישר, זיפי המברשת מסתדרים גם בקצה באופן מצטיין שמאפשר מריחה נוחה בזוויות העין, ונעימה גם לעיניים רגישות במיוחד. בצד הפחות משמח, הנסיינית נ' ציינה שהחומר עצמו נוזלי ורטוב מדי, ומקנה חווייה בוצית שמחייבת ניגוב עודפים לפני המריחה, אחרת הוא מעתיר גושים על הריסים ונוטה להתפורר קלות במהלך היום. גם הריח הרגיש לפרקים קצת כימיקלי. בקיצור, רגשות מעורבים.

קליניק, Chubby Lash Fattening Mascara, מחיר: 139 שקלים. להשיג בשחור, טורקיז וכחול.

ז'יבנשי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה שלא הצלחת לארגן במריחה הראשונה – אבוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

המסקרה החדשה של ז'יבנשי מבטיחה ומקיימת עמידות במים, וצלחה בכבוד הזעה עזה בחדר כושר וגם טבילה בבריכה. אבל אם את ייצור יבשתי, תשלמי על זה מחיר – החומר יבש ומתייבש במהירות שיא, ומה שלא הצלחת לארגן במריחה הראשונה – אבוד. למיומנות בלבד.

ז'יבנשי, WATERPROOF NOIR COUTURE VOLUME, מחיר: 161.20 שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מאק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טוויסט מפתיע: את הידית הדקיקה אפשר לכופף לזווית הרצויה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מצטיינת המדור היא המסקרה החדשה של מאק. במיכל חתיכי למעלה מהמקובל במותג – פסים כסופים אלגנטיים על השחור הנצחי, נמצאת מברשת אנורקטית, ישרה ומושלמת, זיפים דקיקים, חומר במצב הצבירה המדויק ביותר שנמרח בצורה מדודה, והשאיר את הריסים מופרדים היטב, במראה סולידי. כל הטוב הזה מגיע עם טוויסט מפתיע: את הידית הדקיקה אפשר לכופף לזווית הרצויה - עד לזווית ישרה לגמרי, כל אחת לפי הסטיות והמגבלות המוטוריות האישיות שלה. 90 מעלות לעיגול, 45 לריסים התחתונים, זווית חדה יותר לריסים בחלק הפנימי - מה שהופך את כל הקונסטרוקציה למושלמת.

מאק, Pro Beyond Twisted Lash, מחיר: 120 שקלים.

סמאשבוקס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באפס מאמץ מארגנת ריסים מופרדים, ארוכים ומתוחים היטב/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיד אחריה, על פודיום הסגנית ראשונה, נמצאת המסקרה של סמאשבוקס. אמנם נטולת הפתעות כמו מוט מתעקל, אבל בדיוק כמו המאק, גם היא דקיקה וקלה, סימטרית, ישרה ולא מתחכמת, ובאפס מאמץ מארגנת ריסים מופרדים, ארוכים ומתוחים היטב – בתנאי שאת בעניין של מראה טבעי, ולא מניפה מעפעפת.

סמאשבוקס, Indecent Exposure, מחיר: 119 שקלים. להשיג ברשת אפריל ובמתחם סמאשבוקס בקניון עזריאלי תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למראה מטופח של דביבון פתייני/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הנוסחה החדשנית להארכת ריסים" של רבלון מבטיחה "אורך רב ומראה מטופח, טבעי וקטיפתי". ובכן, טיפוח הוא כנראה שאלה של פרשנות: הידית עבה מדי, המברשת רחבה מדי, החומר רטוב מדי ויוצא מהמברשת בכמות אדירה – שלישייה שמביאה בהכרח לטינוף הריסים בגושי מסקרה. שלוש שעות אחרי המריחה נחרדה הנסיינית לגלות שהחומר שהתייבש על הריסים התפורר והתפזר בצורה אחידה מסביב לעיניים, למראה מטופח של דביבון פתייני.

רבלון, SUPER LENGTH, מחיר: 120 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully