וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארה דלווין חוזרת יפה מתמיד אל המקום הטבעי שלה

3.8.2016 / 8:01

נעים להיווכח שהאטיטוד השובב והגבות שכה התגעגענו אליהן עדיין מהפנטים באופן שלא נמצא לו תחליף ראוי בקאדר הדוגמניות שעטו על המשבצת הפנויה. אחרי התנזרות ארוכה מתעשיית האופנה, הדוגמנית-שחקנית מככבת בשער גיליון ספטמבר של ווג הבריטי ונראית הכי טופמודל שאפשר

אתר רשמי

בווידיאו: פרויקט הצדעה של ווג בריטניה לקארה דלווין.

חוזרת לעולם האופנה? בגיל 23, אחרי מעבר מוצלח, במונחים של דוגמנית, לעולם הקולנוע, והתנזרות ארוכה מתעשיית האופנה, קארה דלווין מככבת בשער ווג של גיליון ספטמבר במהדורה הבריטית ונראית יפה ורזה מתמיד. זהו השער החמישי שלה למגזין ונעים להיווכח שהאטיטוד השובב והגבות שכה התגעגענו אליהם עדיין מהפנטים באופן שלא נמצא לו תחליף ראוי בקאדר הדוגמניות שעטו על המשבצת הפנויה שהותירה דלווין.

תצוגת שאנל שהתקיימה במרץ 2015 בפריז היתה הפעם האחרונה בה היא השתתפה בעבודת דוגמנות, וביוני באותה השנה היא נפרדה מסטרום, הסוכנות שייצגה אותה בתחום. לשער היא הצטלמה לראשונה כשחקנית ולא כדוגמנית, כחלק ממסע יחסי הציבור של סרטה החדש "יחידת המתאבדים".

קארה דלווין בגיליון ספטמבר של ווג בריטניה ל-2016. מריו טסטינו, סריקה
טופ כחול אסימטרי עם פפיון ענק בעיצוב סן לורן וז'קט בומבר מעור. דלווין בגיליון ספטמבר של ווג בריטניה/סריקה, מריו טסטינו
"הפחד הגדול ביותר שלי הוא שהסיבה ששוכרים אותי לעבודה היא מספר העוקבים הגדול שלי"

ולמרות כל המאמצים לברוח מטייטל הדוגמנית, אי אפשר להתעלם מסדרת הצילומים הסופר-אופנתית שצילם מריו טסטינו, בה קארה נראית הכי טופמודל שאפשר תוך שמירה נאמנה על המאפיינים שהפכו אותה לכה מצליחה בתחום ובראשם קוליות חסרת מאמץ וחיבה לפריטים בסגנון ספורטיבי.

עוד בתמונות היא מדגמנת את מיטב הפריטים לסתיו הקרוב כמו טופ כחול אסימטרי עם פפיון ענק בעיצוב סן לורן (אותו לבשה כבר על השער של גיליון w האחרון), בומבר מעור בלבן, כחול ואדום ומעיל אנורק כחול של בלנסיאגה.

קארה דלווין בגיליון ספטמבר של ווג בריטניה ל-2016. מריו טסטינו, סריקה
שמרה על קוליות חסרת מאמץ וסגנון ספורטיבי עם מעיל של בלנסיאגה. שער הגיליון/סריקה, מריו טסטינו
לשער היא הצטלמה לראשונה כשחקנית ולא כדוגמנית, כחלק ממסע יחסי הציבור של סרטה החדש "יחידת המתאבדים"

בכלל נראה כי בשבועיים האחרונים קארה נמצאת בכל מקום (יש סרט לקדם), ושווה להתעכב על האוברול השחור של ורסצ'ה שלבשה מעל חולצת רשת שחורה עם מעיל חאקי מלופף על המותן ותסרוקת של שני גולגולים במראה חתולי. חוץ מלהחליף לוקים באופן מסחרר ולכבב על שערים היא גם קיצצה והבהירה את מחלפותיה, כפי שנצפתה בכנס הקומיקון.

בראיון לווג היא מדברת על חיי האהבה המסקרנים שלה ועל הזוגיות עם המוזיקאית האמריקאית אנני קלארק. לגבי עבודתה כשחקנית היא אומרת ש"הייתי מוכנה לעבוד בחינם מרוב שאני נהנית. אבל אם משלמים לי זה צריך להיות שכר זהה לשחקן שלצידי - כי אם את מסכימה לקבל פחות את ממשיכה את הלופ הזה". ולמרות כל ההצלחה, היא עדיין קצת חסרת ביטחון: "הפחד הגדול ביותר שלי הוא שהסיבה ששוכרים אותי לעבודה היא מספר העוקבים הגדול שלי". צרות של עשירות.

קארה דלווין באוברול של ורסצ'ה. ספלאש
אוברול של ורסצ'ה מעל חולצת רשת, עם מעיל מלופף על המותן ותסרוקת במראה חתולי. דלווין בניו-יורק בשבוע שעבר/ספלאש
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מככבת על שער גיליון יולי 2016 של מגזין W עם אותו טופ פפיון בלתי נשכח של סן לורן/מערכת וואלה!, צילום מסך
קארה דלווין בכנס קומיק קון, סן דייגו, 2016. GettyImages
הלוק של קארה בכנס קומיקון בסן-דייגו בשבוע שעבר/GettyImages
קארה דלווין בתפקיד "מכשפת" (באנגלית: Enchantress), דמות קומיקס בדיונית שהיא מגלמת ב סרט גיבורי-העל "יחידת המתאבדים" (2016). אינסטגרם, צילום מסך
דלווין בדמות "המכשפת" בסרט החדש "יחידת המתאבדים"/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully