וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזית מניקור חורפית: זו הולכת להיות עונת הגימורים המטאליים

הקיץ בשיאו, אך עולם האופנה כבר מתכונן לחורף - גם בתחום הלקים. בעונה הקרירה גווני הקיץ יהפכו כהים יותר, גימורי הלק יהיו מנצנצים, מתכתיים ומבריקים, ועושה רושם שגם קישוטי הציפורניים חוזרים אלינו. שישה מותגים מובילים חושפים את תחזית הטרנדים שלהם. שיוף נעים

מערכת וואלה!

בווידיאו: הדרך למניקור מראה - צעד אחר צעד.

מניקור לדוגמנית לפני תצוגת סתיו 16 של פסקל מילה, פריז. GettyImages
תחזית צבעים: אפורים, צבעי אדמה חומים, צהוב חרדלי ומוזהב וגווני בורדו/GettyImages

הקיץ אמנם בשיאו, אך בעולם האופנה כבר מתכוננים לחורף - גם בתחום הלקים. את פלטת הצבעים הבהירים והססגוניים של העונה החמה מחליפים גוונים בטונים כהים וקודרים יותר, כמצופה בימים הקרים. הצבעים השולטים העונה הם אפורים, צבעי אדמה חומים לצד צהוב חרדלי ומוזהב, צבעי הניוד הקלאסיים והצבע האדום שחוזר בכל עונה, אך בגוון כהה יותר הנוטה לבורדו.

בנוסף, העונה היא ללא ספק עונת הגימורים המטאליים המנצנצים, המוסיפים מראה בוהק ומתכתי. עושה רושם שגם קישוטי הציפורניים חוזרים, ומוצעים גם בלק ג'ל. באשר לאורך וצורת הציפורן, נראה שהעונה הכל הולך, החל מציפורניים קלאסיות בצורת שקד באורך בינוני ועד ציפורניים מחודדות.
שישה מותגים מובילים חושפים את תחזית הטרנדים שלהם לסתיו-חורף 2016-17.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

ESSIE - בהשראת שנות השישים בלונדון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גוונים קפואים, קרמיים ומנצנצים/מערכת וואלה!, צילום מסך
בקולקציית החורף יוצעו צבעי קיץ בהירים עם טוויסט של מראה חורפי

המגמות המרכזיות לעונה: ההשראה לקולקציית החורף היא שנות ה-60 הקלילות והעליזות של לונדון, בהן יש את החופש להיות מי שאתה. כך למעשה קולקציית הצבעים לוכדת את רוח התקופה ויוצרת גוונים קפואים, קרמיים ומנצנצים.
צבעי מפתח: גם בקולקציית החורף ניתן לראות צבעים בהירים אך נוסף להם טוויסט - הם מטאליים ומנצנצים, ובכך מעניקים לצבעים המזוהים עם הקיץ מראה חורפי. בקולקציה ארבעה גוונים מטאלים מרכזיים: בורדו, ורוד, זהב ולבן מנצנץ.

DIOR - בהשראת הארכיטקטורה הפריזאית

קולקציית חורף 2017 של דיור. יח"צ חו"ל,
גווני ניוד אורבניים הנגזרים מקולקציית הביגוד הסתווית של דיור/יח"צ חו"ל
הטרנד הבולט מציג ציפורן אחת בגוון שונה מהשאר, בצורה סימטרית על שתי הידיים

המגמות המרכזיות לעונה: מקור ההשראה לקולקציה הוא הארכיטקטורה הפריזאית והטונים הסתווים, המשלבים גווני ניוד אורבניים הנגזרים מקולקציית הסתיו-חורף של דיור. כל זאת במטרה ליצור מראה שיקי.
צבעי מפתח: ניגוד בין גווני ניוד בהירים כמו בז', מוקה, קפה ואפור בהיר לגווני חום-סגול כהים.
טכניקות חדשות: הטרנד שממשיך כבר כמה עונות הוא שילוב של ציפורן אחת בגוון שונה משאר הציפורניים בצורה סימטרית על שתי הידיים.
מראה הציפורן: מעט יותר ארוך מהמראה הקצר שהוביל בעונות האחרונות עם קצה מרובע.

OPI - בהשראת גוונים של יינות עכורים ודהויים

קולקציית חורף 2017 של OPI. יח"צ חו"ל,
המונוכרום חוזר ובגדול/יח"צ חו"ל
יש נטייה להאפיר כל גוון ולתת מעין תוספת אבק

המגמות המרכזיות לעונה: השנה נעשה צעד נוסף בחזרה לגווני העבר, גוונים של יינות עכורים ודהויים. החל מגוונים של חום אדמה כהה לצד ירוקים כהים מאוד ועד ערבוב נגיעות אפורות בגווני האדום והסגול המוכרים.
צבעי מפתח: יש נטייה השנה להאפיר כל גוון ולתת מעין תוספת אבק על הצבעים שייראו דהויים. הגוון הסגול-אפור דהוי מככב העונה לצד צהוב חרדל, כתום ואדום קודר ועמוק.
טכניקות חדשות: המונוכרום חוזר ובגדול. כל מגמת המראה הכסוף, המתכתי מטאלי ואפקט המראה חוזר בטקסטורות חדשות. בנוסף הנייל ארט יהיה דומיננטי בצורת קישוטי ג'ל עם אפקטים מנצנצים.
מראה הציפורן: ציפורני השקד בלוק קלאסי.

CHIC - בהשראת צבעוניות בולי העץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תחושה של חום, טבעיות, ייחודיות ואינטימיות/מערכת וואלה!, צילום מסך
גוון גזע העץ והטקסטורה הפראית שלו יוצרים עוצמה בעלת נוכחות

המגמות המרכזיות לעונה: ההשראה לקולקציה מגיעה מצבעוניותם של בולי העץ - ברוש, אקליפטוס, אלון, ארז ועוד, שיוצרים תחושה של חום, טבעיות, ייחודיות ואינטימיות. גוון גזע העץ והטקסטורה הטבעית והפראית שלו יוצרים עוצמה בעלת נוכחות בלתי מתפשרת.
צבעי מפתח: מנעד של חומים בדרגות כהות שונות עם נגיעות בורדו לצד כתומים עם נגיעות. הקולקציה החורפית הפעם אינה מציגה אוסף גוונים של צבעים שונים אלא מנעד גוונים מאותה המשפחה המתכתבים זה עם זה.
מראה הציפורן: קצר ומעוגל.

ORLY - בהשראת נופי מלהולנד דרייב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תשומת הלב בקולקציה היא הגימורים/מערכת וואלה!, צילום מסך
התחושה היא שקשה להיפרד מגווני העונה החמה

המגמות המרכזיות לעונה: ההשראה לקולקציית החורף מגיעה מהדרך המפורסמת מלהולנד דרייב, הנמתחת לאורך של כ-30 ק"מ מהצד המזרחי ההררי של סנטה מוניקה דרך הגבעות של הוליווד. גווני הלק המתכתבים עם הנוף הכובש, עם מסלול האספלט המפותל והזוהר של עיר הסרטים. תשומת הלב בקולקציה היא הגימורים - מבריק וקריסטלי, גליטרים עדינים המשולבים במרקם הלק וגימור שימר בוהק.
צבעי מפתח: אדום נשי וכובש המוכר לנו בעיקר מהעונה החמה בדרגת כהות בינונית לצד מוזהבים ובוהקים בדומה לשימרים. התחושה היא שקשה להיפרד עדיין מהגוונים של העונה החמה.
טכניקות חדשות: טקסטורות מנצנצות לצד שימרים בוהקים.
מראה הציפורן: קצר ומעוגל.

CND - בהשראת אמנות הקראפט

קולקציית לקים של CND לחורף 2017. יח"צ חו"ל,
מרקמי הנצנצים ממשיכים מעונות קודמות/יח"צ חו"ל
היעדר אחידות קונספטואלית בפלטת הגוונים אינה פוגעת ביופיה

המגמות המרכזיות לעונה: ההשראה לקולקציה מגיעה מאמנות הקראפט - יצירה הנעשיית בעבודת כפיים. התוצרים אינם מלוטשים ומוקפדים בשלמותם, אך יחד עם זאת פונקציונאליים. המסר העיקרי בקולקציה הוא שהיעדר אחידות קונספטואלית בפלטת הגוונים אינה פוגעת ביופיה.
צבעי מפתח: הקולקציה מציעה גווני אדמה בטקסטורות שונות לצד גווני תפוז בגווני אדום וכתום מעושנים, וגם צבעים מוכרים יותר מהעונה החולפת של ירוק ותכלת בדרגת כהות ביניים וזהב בוהק.
טכניקות חדשות: מרקמי הנצנצים ממשיכים מעונות קודמות.
מראה הציפורן: אורך ביניים עם גימור מחודד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully