וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק הכסאות נמשך: ראף סימונס מונה למעצב הראשי של קלווין קליין

2.8.2016 / 19:08

מינוי נוצץ חדש מקבל היום תוקף רשמי. לאחר פרישתו המפתיעה מבית האופנה הצרפתי דיור, מונה כעת ראף סימונס למנהל הקריאטיבי של מותג-העל הניו יורקי עתיר הסקסאפיל. את סימונס החליפה מריה גרציה קיורי, מעצבת בית האופנה האיטלקי ולנטינו

ראף סימונס בתום תצוגת אביב 2016 של דיור, פריז. AP
אנחנו כבר סקרניות לדעת איך ייראה הקו העיצובי החדש במותג הבועט והמינימליסטי. ראף סימונס/AP

לאחר שדיווחנו פה על גל של עזיבות בתעשיית אופנת-העל, כעת מגיע גל דיווחי המינויים. המעצב הבלגי המוערך ראף סימונס, שעבודתו כמנהל אמנותי בבית האופנה דיור זכתה לשבחים מצד התעשייה, יחליף כעת את פרנסיסקו קוסטה, שעזב את תפקידו כמנהל האמנותי של קלווין קליין. "זהו תחילתו של פרק חדש בקלווין קליין", מסר סטיב שיפמן, מנכ"ל החברה. "התרומה יוצאת הדופן של סימונס עיצבה וחידשה את האופנה כפי שאנחנו מכירים אותה היום".

את סימונס החליפה המעצבת האיטלקיה מריה גרציה קיורי, שעבדה כמעצבת של בית האופנה האיטלקי המוערך ולנטינו. היא נכנסה לאחרונה לתפקיד לאחר זוגיות מקצועית ארוכת ימים עם פיירפאולו פיצ'יאולי, שותפה בוולנטינו, וכעת היא למעשה האישה הראשונה שמונתה למנהלת האמנותית של דיור.

סופי מצ'טנר בתצוגה האחרונה של דיור בשבוע הקוטור בפריז, יולי 2016. GettyImages
גם המוזה עזבה. התצוגה האחרונה של סופי מצ'טנר לדיור בשבוע הקוטור בפריז, יולי 2016/GettyImages

כזכור, באוקטובר האחרון שחרר סימונס הודעה בלתי צפויה לתקשורת המבשרת כי הוא עוזב את תפקידו בבית האופנה דיור, לאחר כהונה בת שלוש וחצי שנים בלבד. מעצב ליין הנשים במותג העל הצרפתי, אשר החליף בתפקיד את ג'ון גליאנו, הודה למעסיקיו והצהיר על כוונתו לעסוק "בתחומי עניין אחרים".

סימונס מוכר לקהל הישראלי הרחב בעיקר כמעצב העל שזיהה את הדוגמנית סופי מצ'טנר בת ה-15 מחולון, ושהפך אותה למוזה של בית האופנה - ומכאן נסללה דרכה לקריירה בינלאומית מתפתחת. מצ'טנר פתחה את תצוגת האופנה של המותג בפריז בשנה שעברה, כבוד גדול לדוגמנית בכלל ודוגמנית חסרת ניסיון בפרט. מאז היא הספיקה להתמסלל בתצוגות נוספות של דיור ואף לככב בקמפיינים היוקרתיים של המותג. לפני כחודש דווח על סיום חוזה ההתקשרות עם בית האופנה הצרפתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully