וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הישבן הוא הראי לנשמה": רגעי הסטייל היפים של השבוע באינסטגרם

13.8.2016 / 10:00

הסלפי ההיריוני המשגע של בהטי פרינסלו, המחאה הפוליטית של אלכסה צ'אנג, טיפ לחיים מאת גל גדות, תובנת המאה מאת דקוטה ג'ונסון, נערת גיליון ספטמבר של מגזין ווג, והדברים החשובים באמת באולימפיאדת ריו

אתר רשמי

בווידיאו: הדוגמנית היפהפיה דר זוזובסקי בשמלות כלה על רקע שדה חיטה מוזהב, בקמפיין מותג ביגוד הערב והכלות האיטלקי Atelier Emé.

סרטון חמוד ביותר של מגזין ווג ארה"ב לכבוד נערת שער גיליון סטפמבר 2016 - קנדל ג'נר. את הסרטון הפיק ריאן סיקרסט, שגם מופיע פה לצד קנדל, קיילי, קורטני, קים, קלואי, כריס, ועוד. זוהי הפעם הראשונה של קנדל על שער המגזין המשפיע.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

וזה השער עצמו שצילמו צמד צלמי האופנה מרט ומרקוס. קנדל לובשת גוצ'י ונכתב פה: "קנדל ג'נר - הפנים שהשיגו מיליארד לייקים". מה שנכון.

ציפי רפאלי לצד הבת בר רפאלי ("בתי אהובתי חיי גאוותי"), בבית-היולדות ליס שבבית החולים איכילוב, תל-אביב, ביום חמישי, יום לידת הנכדה החדשה, ליב עזרא. מזל טוב!

עם 21 מדליות זהב (המספר נכון לעכשיו), מייקל פלפס הוא הספורטאי המעוטר ביותר בהיסטוריה. לכבוד האיש והתופעה, וניטי פייר שולף מהארכיון צילום שחור-לבן הורס מ-2004 שצילם ברוס וובר והתפרסם לראשונה בגליון ספטמבר של המגזין באותה השנה.

מעצב העל האמריקאי ראלף לורן מציג את ביגוד המשלחת האמריקאית למשחקי ריו 2016, כולל הז'קט עם הפרינט המנצנץ על גבו של נושא הדגל. שהיה כמובן מייקל פלפס האחד והיחיד.

זוית מצוינת של ה"לחמנייה" של אלי רייזמן. המתעמלת היהודייה, זוכת מדליית זהב קבוצתית ומדליית כסף אישית במשחקי ריו, נודעה בזכות סידור השיער שלה, לא פחות מאשר מיכולותיה המדהימות בהתעמלות.

זוג עקבי סירה מדגם "אנוק" של מותג נעלי היוקרה ג'ימי צ'ו מציץ מהחלון אל רחוב לונדוני עם אוטובוס דו-קומתי. הנעליים המושלמות למראה אורבני קייצי.

איימי שומר מזכירה שלפעמים, מבלי להתכוון, אנחנו עלולות להיראות כמו כריות.

מלאכית ויקטוריה סיקרט בהטי פריסלו בסלפי היריון חמוד. רעייתו של אדם לוין, סולן מארון 5, בשבוע 34 של היריונה.

ואחת שכבר מאחורי. נטלי דדון מציגה: ריף רפאל דדון. יותר נכון, שתי כפות הרגליים הקטנטנות של הרך הנולד בחשבון אינסטגרם משלו.

אלכסה צ'אנג מבהירה לדונלד טראמפ מה היא חושבת עליו. הדוגמנית, מעצבת ומגישת הטלוויזיה הבריטית עברה ליד מגדל טראמפ בניו-יורק, צילמה את התמונה הזאת וכתבה: "אני חושבת שהיא עשויה להיות גלויה נהדרת".

הטופמודל הברזילאית אלסנדרה אמברוסיו מבקרת בפארק האולימפי ומעודדת את ספורטאי המולדת.

לרגל יום הפיל הבינלאומי (שבת), מגזין ELLE האמריקאי מפרסם תמונה מהממת של קייט מידלטון מאכילה פילון בשמורה בהודו. הדוכסית לובשת פה שמלה של רשת טופשופ.

ועם שער נפלא של קארה דלווין על גיליון ספטמבר, מגזין ELLE ארה"ב מעניק לטופמודל הבריטית מתנת יום הולדת 24 מושלמת.

הטופמודל הצרפתייה קונסטנס ז'בלונסקי נסעה לחופשה באיסלנד וצילמה את פיסת הנוף הקסומה הזאת.

מיסטי קופלנד, הפרימה-בלרינה האפרו-אמריקאית הראשונה אי פעם בבלט האמריקאי, בווידיאו תרגילי אימון מהפנט שגורם לנו לצורך עז בבגד-הגוף הלבן, השחור, ובכלל להיות קצת פרימות בלרינות.

"הישבן הוא ראי לנשמה, או משהו כזה" - כותרת מופלאה של דקוטה ג'ונסון לתמונה ששמה את האחוריים הנהדרים שלה במרכז, כשאפילו הכלב פה לא מצליח לגנוב את ההצגה.

איזבלי פונטנה, טופ מודל ברזילאית, שגרירת ארגון רוטרי ואם לשניים, נישאה לזמר דייגו פררה בחתונת חוף באי המלדיבי סונבה פושי. היא לבשה שמלת אגווה די קוקו, מותג ברזילאי. אלו הם נישואיה השלישיים.

אומרים שאם מתאמנים ברצינות, אז מגיעים לשלמות הזאת. אייליינר דרמטי שנעשה עם עיפרון ג'ל מייבלין.

מריו יחזור בלי מדליה, אבל את ליבנו הוא כבש. ואנחנו משוכנעים ששגיא מוקי, ג'ודוקא מוכשר, יכול לנהל בהצלחה קריירת דוגמנות אופנת על. תארו לכם את הגזרה המפוסלת הזאת בקמפיין ורסצ'ה למשל.

תמונת קאיה גרבר מתוך הפקת אופנה במגזין TEEN VOGUE גורמת לנו לחשוב שסינדי קרופורד שיבטה את עצמה.

הישראלית-הוליוודית העסוקה בימים אלו בצילומי "ליגת הצדק - חלק 1", מוצאת זמן לפרסם מזל טוב לאורי ששון לרגל הזכייה במדליית ארד בשמחקי ריו 16... עוד אלוף, עוד מדליה, מזל טוב, אני כל-כך שמחה בשבילו. הוא לחם בכזאת נחישות. בראבו". מדויקת.

ולסיום, תובנת השבוע, גם היא מאת וונדר-וומן:
"פנקו את רגליכן בים, זהו המקום להיות בו". באנגלית כמובן זה נשמע יותר טוב. מכל מקום, הפנמנו וניישם בשמחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully