וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדברים המוזרים שהכוכבות עושות כדי לשמור על עור הפנים

9.8.2016 / 12:06

קרם עיניים? סרום? בוטוקס? יש עוד כמה דרכים לקום בבוקר זוהרות עם עור חרסינה, והן די מחרידות. מקקי של ציפור דרך עקיצות דבורים ועד קרם שיליה. נסו את זה בבית

אתר רשמי

בווידיאו: טרנספורמציית הניתוחים הפלסטים של קים קרדשיאן.

קרם עיניים? סרום? בוטוקס? הנה עוד כמה דרכים לעור מושלם, בחסות הנשים הלוהטות בתבל. מגזין הארפר'ס בזאר מפרסם כמה אלטרנטיבות על גבול הביזאר לתחזוק הפנים בעידן בו מסכי HD לא עושים הנחות לאף אחת.

השיטה היפנית: מריחת לשלשת זמיר
אחרי ביקור ביפן והתפעלות מהעור המרשים של המקומיות, החליטה ויקטוריה בקהאם לאמץ את הסוד השמור של הגיישות. עירויים באבקה המיוצרת מגללי ציפור הזמיר שנועדו להאיר, להחליק ולהרגיע את העור.

ניקוי תאי בסאונת הייטק
טיהור בסאונה ממושכת תחת קרני אינפרא אדום, שמשתמש בגלים אלקטרומגנטיים ללא קרני UB מזיקות. התוצאה: עור צח, נקי וזוהר. ויש האומרים שהתהליך מסייע גם לירידה במשקל. מקפידה בתחום: ג'ניפר אניסטון.

דם על הפנים
כבר ראינו את פניה של קים קרדשיאן מרוחים בדם לאחר חירור אצל הקוסמטיקאית. ועדיין - אי אפשר שלא להתפעל מטיפוח קריפי בנוסח ערפדי שנעשה על ידי הזרקת ג'ל שנרקח מדם המטופל.

דם חם, זה מה שכולם אומרים שיש לי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיטת הטיפוח על שם קים קרדשיאן/מערכת וואלה!, צילום מסך
בר רפאלי בטיפול פנים בעזרת דם אצל הקוסמטיקאית פולה. אינסטגרם, צילום מסך
הגרסה המקומית. בר רפאלי בעקבות קים/צילום מסך, אינסטגרם

אפיתרפיה - עקיצות דבורים
גווינית פאלטרו מעולם לא הסתירה את שגרת הטיפוח שלה שכוללת מיני שגעונות כמו אידוי לנרתיק. באזור הפנים היא מתמקדת בלתת לדבורים לעקוץ אותה מרצונה החופשי. "זה די כואב למען האמת, אבל אנשים משתמשים בזה אלפי שנים לטיפול בצלקות ודלקות", אמרה בריאיון לניו יורק טיימס. בואו רק נקווה שהיא לא תתבלבל ותשלח בטעות את הדבורים לאזור הווגינה.

טבילת הפנים במי קרח
השגרירה קייט מוס סיפרה פעם בריאיון: "אם אני מתעוררת בבוקר עייפה ונפוחה, אני טובלת את הפנים במי קרח ומלפפון. הכל מתהדק וזה עובד". האמת, נשמע הגיוני ובר יישום.

קרם שיליה
חומר השיליה הטבעי אמור לקדם ייצור קולגן ולהגמיש את העור. אווה לונגוריה נשבעת שזה עובד. חוקרים בתחום הביולוגיה לעומת זאת טוענים שאורך החיים של השיליה מתוזמן ל-9 חודשים, ולאחר מכן היא מסיימת את תפקידה בעולם ומה שנשאר בה כבר לא אפקטיבי.

ואנחנו אומרות - לאפקט הפלצבו יש תוצאות מדהימות, אז אם אתן מאמינות במשהו, לכו על זה.

עוד באותו נושא

להיות קים קרדשיאן: האם באמת כדאי לאכול את השליה אחרי לידה?

לכתבה המלאה

איזה טיפול הכי מחריד בעיניכן? הצביעו והשפיעו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully