וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: שאני אשפשף?

שירלי אכסלרוד

11.8.2016 / 12:15

תנאי השטח, אתגרי מזג האוויר והחיים עצמם מעמיסים עלינו טינופת שחודרת עמוק אל תוך הנקבוביות. בדקנו עבורכן קרם פילינג, סקראב, שמן ניקוי, ג'ל ומים מיסלריים שיצילו אתכן מהזוהמה של אוגוסט

פילינג של GUINOT

מוצרי קוסמטיקה לניקוי הפנים. יח"צ חו"ל,
מסיר שומנים אימתני שיעזור לכן להסתדר על נקבוביות צחות ובוהקות/יח"צ חו"ל
יציל אתכן גם אם ביליתן את היום כולו על אלנבי, מאחורי אגזוז של אוטובוס

עם ריח חמוד של מסטיק מפוצץ מצבעי מאכל ורודים ומחיר כמשקלו בזהב, מצליח הפילינג של guinot להסתיר את ייעודו האמיתי: מסיר שומנים אימתני שיעזור לכן להסתדר על נקבוביות צחות ובוהקות, גם אם ביליתן את היום כולו על אלנבי, מאחורי אגזוז של אוטובוס.

הפילינג מגיע במרקם קרם רך, הגרגירים מעודנים, אבל התוצאה בלתי מתפשרת: אחרי כמה ווישים סיבוביים נעימים על הפנים במקלחת, התגלה עור חלקלק, נקי ורך לתפארת, נטול פיח, שאריות קרם הגנה ושמנוניות קיצית מעיקה - אך לא מיובש וצפוד כמו שאפשר היה לחשוש אחרי ניקיון כה יסודי. משובח.

PARIS GUINOT ,Gommage Eclat Parfait, מחיר: 230 שקלים ל-50 מ"ל.

סקראב של ניטרוג'ינה

מוצרי קוסמטיקה לניקוי הפנים. יח"צ חו"ל,
למי שמעוניינת באפקט שיוף אגרסיבי/יח"צ חו"ל
מומלץ למי שהגיל או החיים סידרו לה עור הורמונלי ושחורים

הסקראב של ניטרוג'ינה מבטיח טיפול יסודי בפגמי עור, מומלץ בעיקר למי שהגיל או החיים סידרו לה באופן זמני או קבוע עור הורמונלי ושחורים מגיל 15 עד הקבר, ומעוניינת באפקט שיוף אגרסיבי יותר.

שלא כמו המוצר הרחמן של guinot, עקבותיה של החומצה הסליצילית ניכרים בתחושת יובש קלה ואדמומיות מסוימת אחרי השימוש, אך גם בעור מאט נטול בוהק חביתה שמנוני. ואם שאלתן את עצמכן, גם אחרי שבוע שימוש, הנקודות השחורות - יצורים עם אין ספור נשמות - כאן להישאר לנצח.

ניוטרוג'ינה, Visibly Clear Correct and Perfect, מחיר: 96 שקלים ל-150 מ"ל.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

שמן ניקוי של ז'יבנשי

מוצרי קוסמטיקה לניקוי הפנים. יח"צ חו"ל,
במגע עם מים השמן הופך לתחליב ענוג/יח"צ חו"ל
מסיר איפור עדין שלא ימרר לך את החיים

אם התמזל מזלך להעביר את היום כולו, מבוקר עד ערב, בחסות המזגן הטוב והמיטיב ובאקלים מבוקר של 23 מעלות, יש מצב סביר שמה שאת צריכה אינו סקראב יסודי ועמוק, אלא מסיר איפור עדין שלא ימרר לך את החיים וישאיר לך את כל שכבות האפידרמיס החיוניות במקום.

הנה שניים כאלה: הראשון הוא שמן הניקוי של ז'יבנשי שמגיע במשאבה הגיינית, ומכיל שמן חמוציות. אלה טובות, מסתבר, לא רק לשלפוחית השתן, אלא גם לעור הפנים. הנסיינית מעדכנת שבמגע עם מים, השמן הופך לתחליב ענוג, שמסיר היטב שאריות איפור סטנדרטיות, משאיר אחריו עור לח ורך, אם כי ללא תחושת הניקיון המוחלט הממכרת.

ז'יבנשי, clean it silky, מחיר: 163.50 שקלים ל-200 מ"ל.

ג'ל-קרם ניקוי של לוריאל

מוצרי קוסמטיקה לניקוי הפנים. יח"צ חו"ל,
מצטיין המדור שניקה את הפנים ברגישות ובנחישות/יח"צ חו"ל
הוא מוצלח דווקא בגלל מה שאין בו

בחצי מחיר ובאפקט ניקיון משודרג, מצטיין המדור הוא הג'ל-קרם ניקוי החדש של לוריאל, שמוצלח דווקא בגלל מה שאין בו – נטול סבון, נטול בישום ומתאים לעור רגיש. הנסיינית מדווחת שכדאי מדי פעם לנסות מוצרים נטולי בישום - כי ההבדל לגמרי מורגש, ושגם בשימוש יומיומי הג'ל-קרם נתן עבודה, ניקה את הפנים ברגישות ובנחישות, והשאיר את הפנים נקיות, רגועות ומרוצות.

לוריאל, SUBLIME SOFT, מחיר: 60 שקלים ל-150 מ"ל.

מים מיסלריים של ג'יג'י להסרת איפור העיניים

מוצרי קוסמטיקה לניקוי הפנים. יח"צ חו"ל,
נטול שומן, נטול אלכוהול ועתיר עדינות/יח"צ חו"ל
המים נתנו עבודה בלי לצרוב או להרגיז את העור הרגיש

בעולם שבו את מרבית מסירי האיפור לעיניים אפשר להכניס תחת קטגוריית "על העיוורון", משמח להיתקל מדי פעם בנוזל נטול שומן, נטול אלכוהול ועתיר עדינות, שהצליח להסיר ללא שפשוף גם איפור עיניים יומיומי לא מופרז, בלי צורך בקרצוף, ובלי לצרוב או להרגיז את העור הרגיש שמסביב לעיניים.

הוראות השימוש מציעות להשתמש במים המיסלריים של ג'יג'י גם להסרת איפור עיקש וג'יפת קיץ מיתר הפנים, אבל הנסיינית מציעה להתמקד בעיניים, ולהשאיר את העור לתותחים אפקטיביים יותר.

Gigi, Micellar Water, מחיר: 69 שקלים ל-100 מ"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully