וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עומד מאחורי שינוי הלבוש של הארלי קווין ב"יחידת המתאבדים"?

14.8.2016 / 13:10

למרות הביקורות הקוטלות, הסרט ממשיך לשבור קופות. הקהל התאהב בחבורת נבלי-העל ובעיקר בהארלי קווין בגילומה של מרגו רובי. אבל למה בסדרת הקומיקס המקורית היא לובשת אוברול שחור-אדום ובסרט היא מציגה מכנסונים קצרצרים, גרביון רשת וחולצת בטן? התשובה: ישבן מופלא

מערכת וואלה!

סרט גיבורי העל "יחידת המתאבדים" המבוסס על חוברות הקומיקס באותו שם מבית די.סי. קומיקס, ממשיך לשבור קופות. הקהל ברחבי העולם פשוט התאהב בחבורת הנבלים המגויסים על-ידי הממשל. פופולרית במיוחד היא דמותה של הארלי קווין, נבלת-על אקרובטית ולא ממש שפויה שמגלמת בכשרון השחקנית היפה מרגו רובי.

במקור, הארלי קווין, ששמה נגזר משמו של ארלקינו - הבדחן המפורסם של הקומדיה דלארטה - לובשת אוברול שחור-אדום של ליצן חצר, כאזכור לתלבושת של ארלקינו, אבל ב"יחידת המתאבדים", המראה שלה שונה: כאן היא לובשת מכנסונים קצרצרים, גרביון רשת, ז'קט בומבר בוהק וחולצת בטן.

מה עומד מאחורי השינוי באופנה החדשה של הארלי קווין בסרט? ובכן - ישבן מופלא! מעצבת התלבושות של הסרט, קייט האוולי, גילתה שהחיבור בין הרעיון להציג את הארלי קווין אולטרה-סקסית ושחקנית עם "ישבן מופלא" כמו מרגו רובי, הוביל למסקנה שבמקרה הזה מעט הוא יותר. התוצאה - המכנסונים שבקושי שם, אבל כבר הפכו לאיקוניים.

גיבורת-על והמכנסונים שבקושי שם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקושי שם. מרגו רובי בתפקיד הארלי קווין ב"יחידת המתאבדים"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוברול שחור-אדום נוסח ארלקינו. הארלי קווין במראה חוברות הקומיקס של די סי קומיקס/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרגו רובי והמראה הקולנועי של הארלי קווין ב"יחידת המתאבדים", 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully