וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו גיבורת ציור של בוטוצ'לי, רק טופלס: השחקנית לילי ג'יימס בקמפיין ראשון

24.8.2016 / 8:08

לילי ג'יימס התפרסמה בבריטניה בזכות תפקידה בסדרה "דאונטון אבי". בהמשך כולנו התאהבנו בה ב"סינדרלה", והקיץ היא זוכה לתשבוחות על תפקידה כיוליה בעיבוד תיאטרלי חדש של "רומאו ויוליה". מי שפספס בכל אלו את השחקנית בת ה-26 יתנחם בקמפיין ראשון שלה למותג העל ברברי

אתר רשמי

בווידיאו: לילי ג'יימס בקמפיין בושם ברברי החדש "מיי ברברי בלאק".

עולם האופנה מצליח לעתים להציג חיבורים מזהירים, האחרון שבהם התגלה אמש. בית אופנת העל הבריטי ברברי בחר בלילי ג'יימס להיות פני הבושם החדש של החברה, "מיי ברברי בלאק". השחקנית בת ה-26 מככבת בקמפיין חדש של הבושם הכולל סרטון קצר ותמונות ששוחררו לפני עשרים וארבע שעות. שיתוף הפעולה בין היפהפיה הבריטית וברברי נכון וטבעי כמו כמו תות-שדה ושמפניה או מטריה ומעיל טרנץ'. שני האחרונים מככבים לצידה בסרטון הקמפיין בן הארבעים שניות.

היפהפיה הבוטוצ'לית נראית בסרטון מתרוצצת בגשם בנעלי עקב, אוחזת במטריה ולובשת מעיל טרנץ' שחור - בהשראת הבושם. היא עוצרת לרגע, מסירה את המעיל (ולא לובשת כלום מתחת), מתיזה בושם באוויר הפתוח ושואפת אותו בחושניות. ברקע תוכלו לשמוע ביצוע של דאפי ל- I put a spell on you הקלאסי. אחר-כך היא מצולמת טופלס, כשהיא שעונה על בקבוק ענק של הבושם. בכל אותו זמן, שיערה רטוב, נראה מקסים ללא כל מאמץ והיא מאופרת באופן מינימלי ובגווני ניוד התואמים את עיני השקד שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לילי ג'יימס בקמפיין בושם ברברי החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בזכות הצלם מריו טסטינו היא הרגישה נינוחה על סט הצילומים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמו יפהפייה בוטוצ'לית. לילי ג'יימס/מערכת וואלה!, צילום מסך

לילי ג'יימס, בתם של מוזיקאי ושחקנית, נולדה וגדלה במחוז הכפריו האמיד סארי מצפון ללונדון. ב-2010 היא סיימה לימודי משחק בבית-ספר גילדהול למוזיקה ודרמה (אשר מבין בוגריו גם אורלנדו בלום, דניאל קרייג ויואן מקגרגור). מאז היא נודעה בתפקידה כליידי רוז בסדרת הדרמה התקופתית דאונטון אבי, בתפקיד הראשי בסרט דיסני סינדרלה (2015) ובתפקיד נטשה בעיבוד הטלוויזיוני החדש של ה-BBC ל"מלחמה ושלום" (2016). הקיץ היא זוכה לביקורות מהללות על תפקידה כיוליה בעיבוד תיאטרלי חדש של קנת' בראנה לרומאו ויוליה לצד רעצ'ארד מאדן (משחקי הכס) אשר כיכב לצידה גם בסינדרלה.

במקביל לעליית קמפיין הבושם, שהוא גם הקמפיין הראשון שלה אי פעם, ג''יימס התראיינה למגזין ווג ודיברה על נושאים רבים, החל מאופנה, דרך אוכל ועד מוזיקה, והתגלתה כדברנית לא קטנה. להלן היילייטס:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכי בריטי שיש . לילי, מטריה, מעיל טרנץ' וגשם בקמפיין ברברי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מריו טסטינו וכריסטופר ביילי בצילומי הקמפיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

על בישום:

"תמיד נמשכתי לניחוחות. מאז שהייתי ילדה, היו לי ניחוחות חתימה. לכל תפקיד שאני עושה, אני בוחרת ניחוח שעוזר לי לגלם את הדמות, במיוחד בסדרות טלוויזיה כמו דאונטון אבי. בכל עונה התזתי את הניחוח של ליידי רוז והרגשתי שאני שוב שם. אני קצת מגזימה. מתיזה המון! אבל אני אוהבת שאנשים מבחינים בניחוח שלי. אני מתיזה באוויר והולכת בתוך זה, אבך מתיזה גם על פרקי הידיים והצוואר. אני אוהבת את ניחוח הענבר כי אני מוצאת שהוא סוער ופתייני ואת את ניחוח הלבנדר, שהוא הריח האהוב על סבתא שלי, אז אני תמיד קטנה לה כל מיני מתנות בניחוח לבנדר".

על טיפוח העור:

"אני נקיינית גדולה. מסוג האנשים שמנקים את עור הפנים כל ערב ובוקר וגם שמים לחות. למעשה, אני מטפלת די יפה בעור שלי ואוהבת מוצרים, במיוחד טבעיים וקלילים. אוהבת להרגיש שהעור שלי נושם. אני אף פעם לא ישנה עם איפור. גם כשאני ממש שיכורהף אני מתעוררת עם פנים נקיות. זה נס לפעמים. אני לא יודעת איך זה קורה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגיעה לצילומי תכנית טלוויזיה, פברואר 2016/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באירוע קידום ההצגה רומאו ויוליה, מאיה 2016/מערכת וואלה!, צילום מסך

על גבות:

"עצת היופי הכי טובה שקיבלתי אי פעם הייתה לגדל את הגבות. וזה לא בא ממקום של המלצת יופי. זה היה במאי שעבדתי איתו ושיחקתי ילדה בת 14. הוא אמר שהגבות שלי דקות מדי ושאני לא צריכה למרוט אותן. אז גידלתי אותן וזה די עשה מהפכה במראה הפנים שלי. פעם הייתי מורטת גבות והן היו דקות מאוד. שלב הגבות הדקות שלי היה שלי רע".

על איפור:

"ברומאו ויוליה אני מאופרת די הרבה כי זה על הבמה, אם כי זה נעלם כי אני בוכה הרבה בתפקיד הזה.בחיים הרגילים, אני שמה רק לחות עם קצת גוון ומסקרה. באיפור של ברברי אני אוהבת שאפשר להיעזר בידיים. זה פרקטי. אני אוהבת שפתיים אדומות, אבל אני תמיד שותה משהו ומקלקלת. אז אני הולכת על מראה ניודי עם וייב מעושן. בבכורת לונדון של הסרט גאווה ודעה קדומה וזומבים אהבתי את האיפור והשיער שלי כי זה היה קצת סקסי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כליידי רוז בסדרת הדרמה התקופתית דאונטון אבי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עם ריצ'ארד מאדן/מערכת וואלה!, צילום מסך

על שיער:

"למעשה היו לי צבעי שיער לא ברורים בעבר, במיוחד בשנתיים האחרונות עקב צביעה רבה לצורך תפקידים. למען האמת, לפני צילומי הקמפיין הזה לא חשבתי שצבע השיער שלי יפה כל-כך. הייתי מבועתת. אבל בסופו של דבר הוא נראה מצוין בקמפיין עצמו".

על השטיח האדום:

"יש לי צוות מצוין שאני עובדת איתו ואני אוהבת את זה. בהתחלה הייתי קצת מפוחדת ותמיד אמרתי לעצמי: 'אלוהים, אני חייבת לעשות שטיח אדום בקרוב', אבל עכשיו אני די נהנית מזה. באמת שאפשר ליצור מראה עם שיער, איפור ושמלה שישלימו זה את זה. וכשאתם חשים בטוחים, ההרשגה מצוינת ואפשר ליהנות מהאירוע".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בתפקיד נטשה בסדרת ה-BBC מלחמה ושלום/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בסינדלרה של דיסני/מערכת וואלה!, צילום מסך

על משחק:

"אני אוהבת לשחק. אוהבת לעלות על הבמה כל ערב ולהופיע. אבל יש פה גם אתגרים - ההצגה עכשיו רצה זמן רב וזה הזמן הכי ארוך שלי באותה הצגה. הממושכת אי פעם שעשיתי. זה קצת מתיש ואני חוששת להיות חולה. יש פה יותר לחץ מאשר בקולנוע ובטלוויזיה. אפשר להסתיר יותר במשחק מול מצלמה. כש-700 איש צופים בך כל ערב אין לאן לברוח. אבל אני אוהבת לעבוד עם שחקנים אחרי. הייתי רוצה לעשות תפקיד של דמות רעה בפעם הבאה".

על לונדון:

"אני אוהבת את לונדון, היא הבית שלי. אני חושבת שהיא העיר הנפלאה בעולם. המשפחה שלי פה וגם החברים שלי, ואני הכי גאה שאפשר להיות בריטית. אני אוהבת ללכת לפאבים באזור המפסטד הית' כמו ה- Bull & Lust. ויש גם מסעדה איטלקית קטנה בשם Fabrizio בארצ'וויי שאני אוהבת. אני אוהבת גם מסעדות כמו Ducksoup בסוהו. אני גרה בצפון לונדון אז אני מסתובבת הרבה פה. אני אוהבת ללכת להמפסטד הית' או פארק ווטרלו לראות את הברווזים. הדבר הכי טוב לעשות בלונדון בקיץ הוא לשבת באיזשהו מקום בחוץ כל היום, לשתות יין רוזה בשמש ולהאזין למוזיקה דרך רמקולים. במקומות חמים, לא מתרגשים מהשמש, אבל בלונדון, בימים יפים, כולם אומרים היי לכולם ברחוב וזה מרגיש מו פסטיבל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדצמבר שנה שעברה בלונדון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בפסרואר השנה בלונדון/מערכת וואלה!, צילום מסך

על ברברי:

"תמיד הייתי מעריצה. אני אוהבת את המותג ואת זה שהוא מייצג את הבריטיות, את המזג הקריר ואת ההיסטוריה. הפריט הכי נלבש אצלי בארון כרגע הוא מעיל טרנץ' של ברברי. יש לי מסאטן כחול והוא ממש קליל ומשדרג כל מראה. אז מאוד מרגש להתחיל את השיחות על הקמפיין. זה הרגיש לי כמו פיטינג מושלם".

על צילומי הקמפיין:

"הייתי מתוחה לפני המפגש עם מריו [טסטינו] כי אני מעריצה של עבודתו כל-כך והוא עבד עם כאלו דוגמניות ושחקניות נפלאות. זה היה קצת מפחיד, אבל גם השראתי. הוא היה ממש מצחיק ומקסים ומייד הרגשתי מאוד בנוח בחברתו. הוא גרם לי להרגיש רגועה ומלאת בטחון".

על מוזיקה:

"לצורך רומאו ויוליה, האזנתי הרבה למוזיקה שהאזנתי לה כשהייתי נערה. פשוט ניסיתי להרגיש שוב מה זה להיות בת 14. אז האזנתי הרבה ל-SWV, בלו קנטרל, קרייג דיויד. הקיץ האזנתי הרבה לשיר Wide Open של הכימיקל בראד'רס. אני נוסעת לאיטליה בקרוב לחתונת חברה טובה ויש לי נהיגה ארוכה בטוסקנה ואומבריה, אז אני מתכוונת להאזין למוזיקה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully