וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא המצאנו שום דבר, אבל החיבורים שלנו מקוריים": הסתיו של רשת סאקס

4.9.2016 / 8:12

רשת הפרימיום המקומית מספקת מבלי להתנצל אופנה שמחוברת למה שקורה בעולם המערבי, ומנגישה את המנות הבינלאומיות בהתאמה לחיך המקומי. הקולקציה הסתווית ממשיכה להישען על עולם הבוהו עם פריטי משי, פריטי עור מוצלחים, נגיעות אוריינטליות ואגף אביזרים ששווה בדיקה

חולצה של סאקס, 584 שקלים. גורן ליובוניציץ,
"כשרכות ונוקשות פוגשות אמנות", סתיו-חורף 2016/17 של סאקס/גורן ליובוניציץ
"אנחנו לא ממציאים שום דבר, אבל כן מתאימים את הרעיונות לקהל שלנו, והחיבורים לגמרי מקוריים"

קברינטי רשת הפרימיום המקומית סאקס משיקים קולקציה חדשה לכבוד הסתיו והחורף שאמורים להתקרב, וממשיכים להתקדם בנתיב הבוהו שלא נס ליחו. הכותרת שניתנה לאוסף החדש, "כשרכות ונוקשות פוגשות אמנות", מאגדת תחתיה מסע פולקלוריסטי במזרח אסיה הכולל את סין, יפן וטיבט.

אבל לפני כל הסיפורים האקזוטיים יש אופנה שמחוברת למה שקורה ברוב העולם המערבי. וסאקס מספקת את הסחורה מבלי להתנצל. על הקולבים עדיין תלויה קולקציית המעבר עם רקמות אוקראיניות בסגנון וישיוונקה של ויטה קין הסופר מוצלח, ולצידה פריטים מהאוסף החדש שחלקים ניכרים ממנו מתכתבים עם עיצוביה של איזבל מארה האהובה. "אנחנו לא ממציאים שום דבר למעשה", מודה רונית חלפון, בעלת הרשת והמעצבת הראשית. "אבל כן מתאימים את הרעיונות לקהל שלנו ומה שהכי חשוב אלו החיבורים שהם לגמרי מקוריים".

פייר, צודקת. הלקוחות של סאקס לא מחפשות אופנה מהירה במחירי רצפה, וחלפון ובתה בר, שחברה לאחרונה לצוות העיצוב, יודעות בול איך להגיש ולהנגיש את המנות הבינלאומיות בהתאמה לחיך המקומי.

קולקציית סתיו 2016/17 של סאקס. גורן ליובונצ'יץ',
נגיעות של ארמי ואוריינטלי, כחלק מהמגמות של העונה/גורן ליובונצ'יץ'
הטוטאלוק המתקבל נע על קו התפר שבין היוקרתי-מוקפד לזרוק בחן נונשלנטי

העוגנים המוכרים בדמות פריטי המשי קיבלו חיזוק העונה בדגמי עור מוצלחים במיוחד, ביניהם פריטי מפתח כמו שורטס בגימור ספורטיבי, חולצת פפלום, שמלה וז'קט. אלו משתלבים בתמהיל הכללי המורכב מהמגמות שהולכות לכבוש את החורף כמו טקסטורות קטיפה, רקמות, צבעוניות של בורדו, חמרה, כחול, סגול, ניוד וירוק חורפי לצד דפוסים תבניתיים בגרפיקות אוריינטליות ונגיעות ארמי.

הטוטאל לוק המתקבל, כמצופה מרשת שמחיריה לא זולים, נע על קו התפר שבין היוקרתי-מוקפד לזרוק בחן נונשלנטי. תשומת לב ניתנה גם לאגף האביזרים שכולל מבחר מרשים של מגפונים, נעלי לואופרס, תיקים עם רצועות רקומות, דפוסים מנומרים, תיקי עור מרובעים (היי פנדורה של ז'יבנשי) וקלאצ'ים מתקפלים בעור רך.

טווח מחירים:
198-1,180 שקלים

להשיג ברשת חנויות סאקס ובאתר.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
קולקציית סתיו 2016/17 של סאקס. גורן ליובונצ'יץ',
מסע פולקלוריסטי במזרח אסיה הכולל את סין, יפן וטיבט/גורן ליובונצ'יץ'
קולקציית סתיו 2016/17 של סאקס. גורן ליובונצ'יץ',
פריטי מפתח במלתחה/גורן ליובונצ'יץ'
קולקציית סתיו 2016/17 של סאקס. גורן ליובונצ'יץ',
קולקציית סתיו 2016/17 של סאקס/גורן ליובונצ'יץ'
  • עוד באותו נושא:
  • סאקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully