וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: למה לא כל יום הוא יום שיער טוב?

שירלי אכסלרוד

29.8.2016 / 15:01

זה שמן מכונות על השיער שלך, או שאת שמחה לראות אותי? בכדי לזכות בשיער גמיש כמו סימון ביילס, מבריק משורש עד קצה, שכל כולו אומר בריאות כאילו לא מדובר באוויר של סוף אוגוסט - צריך לעבוד קשה. בדקנו עבורכן את המוצרים החדשים על המדף

מוס של ENVY

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרקחת קסמים עתירת קראטין במרקם מוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

כדי להנות מהתכשיר הטיפולי של המותג החדש בארץ ENVY , צריכים להתקיים שני תנאים במצטבר: א. עודף זמן פנוי ב. סבילות למוצרי שיער באריזות די כעורות בשחור וירוק זוהר. מי שעומדת בשני אלה, הרוויחה: ה-dual fix 12 הוא מין מרקחת קסמים עתירת קראטין במרקם מוס, שמומלצת למריחה על שיער יבש ולא חפוף. אחרי מריחה יסודית, נדרש ייבוש באוויר חם ממייבש. ובמילים אחרות: התפלשי במוס, והכניסי את הראש לאפייה. אחרי שהשיער יבש לגמרי, הדבר ההגיוני ביותר הוא כמובן - לחפוף אותו, ואז לגלות שמסע הייסורים הסתיים בהצלחה מסחררת: השיער גמיש כמו סימון ביילס, מבריק משורש עד קצה, וכל כולו אומר בריאות, כאילו לא מדובר באוויר של סוף אוגוסט. שווה ביותר.

Envy, DUAL FIX 12, כמות של 200 מ"ל ב-299 שקלים, הערכה הכוללת גם שמפו ומרכך.

קרם של לוריאל פרופסיונל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התלתלים השתטחו ונראו עצובים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ש', שניסתה על תלתליה הבלתי נשלטים כמעט כל חומר שיצא בעשור האחרון, כולל לא מעט בייבוא אישי ואפילו כאלה בייצור עצמי, מעדכנת שהבשורה לא תגיע מהקרם החדש של לוריאל פרופסיונל, למרות השם המפתה וההבטחה למראה "קופצני, טבעי, מלא חיים ורך למגע": "הקרם, כמו לא מעט קודמים שניסיתי, אמנם דקיק ולא מכביד, אבל גם לא מעצב מי יודע מה. התלתלים השתטחו ונראו עצובים כאלה, השיער הרגיש קצת מלוכלך, הריח של הקרם לא מהמוצלחים, וכל העסק לא הצליח להתרומם כמצופה ממותג העל. בקיצור, השם "הוליווד וייבס" מתאים לו כמו לאולם חתונות בפתח תקווה".

לוריאל פרופסיונל, SIREN WAVES מסדרת הוליווד וייבס – 104 שקלים ל-150 מ"ל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

שמפו ומרכך של סבסטיאן לטיפול בשיער פגום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסוד הוא במינון/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקאמבק של הקיץ בעולם הקצוות המפוצלים נרשם לזכותו של סבסטיאן, מותג מספרות מיתולוגי שחזר רשמית לארץ, ונמכר במספרות נבחרות – אירוע משמח אם השנה היתה 2004 ואי אפשר היה להשיג את המוצרים במשלוח חינם עד הבית ממבחר אתרים בחו"ל, אבל למה להיות קטנוניים. מהקולקציה נדגמו שמפו ומרכך שמבטיחים לטפל בשיער פגום, יבש ודהוי: נסיינית שהשיער שלה פגום, יבש, דהוי ועוד הרבה דברים איומים אחרים מדווחת על תוצאות משובחות: השיער הפך נינוח, התרכך, התעטף במין ציפוי עדין והסתדר יופי, ואפילו הפריזים הנצחיים נרגעו קצת. אחרי שימוש תכוף במשך כמה ימים נוספים, הנסיינית עדכנה את הביקורת ל"תחת אזהרה": השמפו ובמיוחד המרכך הכבידו והמרכך השאיר משקעים שמנוניים קלות. הסוד, כמו תמיד, תלוי במינון הנכון.

סבסטיאן, שמפו - 94 שקלים ל-250 מ"ל, מרכך - 108 שקלים לאותה הכמות.

שמפו ומרכך של פול מיטשל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמפו ומרכך ענוגים ומוצלחים במיוחד/מערכת וואלה!, צילום מסך

מצטייני השבוע מגיעים מהמותג העילאי פול מיטשל - שמפו ומרכך ענוגים ומוצלחים במיוחד. הסדרה החדשה מגיעה בבקבוקים דקיקים ואלגנטיים, מחיר מוטרף ומכילה שמן מרולה לא פחות מ-נדיר (!) שמגיע מאפריקה – יבשת שמבינה דבר או שניים בשיער טוב. נסיינית צרובת שיער, שעברה בחודשיים האחרונים יותר מדי טבילות במי בריכה עתירי פיפי וכלור ומספר דומה של טבילות בים התיכון, מעדכנת שמדובר במוצרים משובחים, שהצליחו להפיח חיים בשיער גם בימים הקשים ביותר שלו: השמפו עדין, מתאים לשימוש יומיומי וניקה ביעילות גם את השיער המטונף ביותר, ואילו המרכך עשה עבודה מצויינת בפרימת קשרים, ריכוך קצוות מפוצלים והחזיר מגע וגימור חלקלקים ובריאים. הריח עדין, מרומז ולא שתלטני, כיאה למוצרים של הביוקר.

פול מיטשל, Marula Oil - שמפו – 139 שקלים, ומרכך – 149 שקלים, ל-222 מ"ל.

שמפו יבש של wella professiona

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התגלה דווקא כנטול תופעות לוואי/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה שמן מכונות על השיער שלך, או שאת שמחה לראות אותי? הנה משפט פתיחה שאולי לא כדאי לנסות על הנסיינית מ', אבל מתאר לא רע את מצב הקרקפת שלה בבוקר, בכל בוקר. מ', שחוץ מסחבות שמנוניות לוקה גם בשיער דק במיוחד, תוצאה של דיאטת קיץ לא מאוזנת, קיבלה את השמפו היבש של וולה מסדרת EIMI החדשה. בגדול, שמפו יבש הוא אחד המוצרים המשונים – הוא נועד לנטרל שמנוניות, אבל לא פעם מעמיס על השיער המסכן מראה מאט מבאס וטינופת אחרת - בעיקר אבקה פודרתית לבנבנה שאולי סופחת את השומן, אבל נראית לא להיט. החדש של wella התגלה דווקא כנטול תופעות לוואי – כמה התזות טובות באזור השורשים וגם במורד השיער, ועוד כמה שפריצים גם בשכבה הפנימית, והברק נספג בלי שאריות, כשהוא משאיר לשיער הנפול נפח חינני ובריא, בלי למשוך אותו למטה.

wella professiona, שמפו יבש dry me Eimi - מחיר: 62 שקלים ל-180 מ"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully